lunes, marzo 09, 2009

Pànic a la primera exposició del segon trimestre...

Holaaaa!!

avui al matí he enviat 1 mail al profe més estricte del màster i el més temut de filologia per dir-li que si demà podia anar-hi a una altra hora fora del seu horari de visita perque tinc classe de 15.30 a 20 i el seu horari de visita x l'exposició del primer treball x la seva assignatura. aixi que he nat a classe (amb el Punyeteru. que ha vingut enlloc del Salvatge xD) jeje, sort que no he agafat el seguent, el de les 16 pq el tio era aquell senyor estrany (q no es mal home, sino q es molt lent T_T). aixi q, arribo a classe a la hora i parlem amb la Isabel i l'Helena sobre l'assignatura de literatura i poder i em deien que el senyor Quetglas no té un gran domini de internet i q no sol contestar mails... O__O i jo que flipava pq ell havia dit que contestaria als mails de les que no poguessim nar en horari de visita. jo confiava en la seva resposta, si no era avui, demà. i llavors, en sortir de classe, hem anat a fer arabismes i tot corrents a buscar el metro x anar cap a collblanc. la linia vermella, perfecte. però a la blava m'han sortit 8 minuts d'espera!!! O_____O se m'ha quedat cara de ximpleta en veure aixo... i ja patia x si no agafava el de les 22. total, que arribo a la parada a les 21.55 aprox i penso: a esperar 10 minutets a que vingui!! i no 'he assegut que veig 1 bus O___O i flipo!! xD era el Brincos!!! jajajajaja xDDD el d'abans! q bo!! aixi que queda compensat el patiment del metro amb el bus d'abans! jojojo ^O^ el Brincos m'ha saludat molt cordialment i m'he assegut. en arribar a casa, miro el meu correu i si!!! el senyor Quetglas m'havia contestat al mail i m'ha donat hora x demà al migdia x exposar el meu treball!! si es que... xDD jeje ^O^ q potser a la carrera els feia aixo q deien, pero al ser el master tampoc ha de ser el nivellàs de filologia ^^ jejeje. ^^ aixi que demà hauré de marxar un cop hagi fet les pràctiques del CAP. suposo que agafaré el 64 que hi hagi aprox cap a les 11 i m'emportaré el dinar perquè no em dóna temps d'anar, exposar el meu treball, tornar, dinar i nar de nou a BCN. aixi que... m'emportaré la carmanyola amb els macarrons i les petxugues arrebossades i al vespre ja tornaré. quin remei!! segurament, si arribo abans, me'n vaig a la facultat d'història a pel titol. jejejeje *O*

apa, doncs s'ha acabat x avui q sino no em donarà temps d'acabar d'enllestir el treball i preparar la unitat didàctica de demà x explikar als alumnes a l'insti!! ens veiem demà!! ^O^

mmm... conductor del dia... complicat xDDD el Punyeteru i el Brincos xD

No hay comentarios: