viernes, marzo 20, 2009

Initial D - Edició de Coleccionista i altres compres d'avui *O*

Holaaaaaaa!!!

avui tenia la intenció d'anar i comprar 1 vestit molt mono que havia vist al blanco però resulta que tant sols tenien talles de la 34 a la 38 T____T i jo volia provar la 40 o la 42... quina estafaaaaa! T.T i a sobre, la tia era superprepotent i estupida, com si totes les que no tinguessin de la 34 a la 38 fossim vaques gordes... que fort... T___T
i bé, després d'això, he nat a la FNAC del triangle a veure si trobava alguna coseta però res, i en 1 intent desesperat, miro als jocs, a veure si tenien el joc del Detectiu Conan x la wii i siiiii!!! el tenien i he dit: meu!!! jojoj
o

i després, he agafat el metro i e nat a Norma ^^ i allà he comprat (per fi, les novetats de planeta ^^)
i tenien:
** Llegando a ti vol 4
** Otomen vol 4
** Rosario to vampire vol 2
** Cat street vol 8 (final!!!)
** Kirarin vol 9
i amb les ganes que li tenia a la edició de col·leccionista de Initial D, m'he gastat la pasta (però val la pena) en aquesta superedició de més de 60 euros de Initial D, amb la primera temporada, la segona, la peli, els 2 OVAS i la 4th stage *O* jejejeje... m'encanta les veus!!! els tios bons tenen veus de tios bons!!! *O*era la meva por... si el Keisuke i el Ryousuke tindrien veus de tios bons. sip, veu de Heiji (el q sempre dobla a aquest seiyuu, el Takehito Koyasu ^^) i el tio que dobla al Ryousuke, q no li havia sentit mai la veu xDDD però q no se, q li dona un toc, fins i tot de tio bueno, soy majete y tio bueno xDDD y aixo q el doblador japo li donava 1 toc aixi mig malvat xDDD, no se, en aquest hagués preferit el senyor Figuerola, com sempre, però güenu... T.T i la veu del Takumi, no sé pq, me l'esperava... T.T
de moment bé, ja m'he mirat el primer dvd de la primera temporada xDDD jojojo *O^ la veritat és que canvia molt de veure la serie amb subs en anglès i una qualitat minsa a la qualitat del dvd. ^^ no me'n penedeixo gens d'haver invertit aquesta pasta en aquesta edició de Initial D. a més a més, jo compleixo el que dic. si dic que quan treguin Initial D, la compro, es que la compro. encara que hagi trigat. *O* lalala... ^O^ però lo important és que ja és meu TOT lo que hi ha de Initial D! xDDD jajajaja... també la millenium box dels OSTs que va sortir fa temps la tinc... i quasi tots els OSTs de totes les temporades... excepte el sound files de la 4th stage. els tinc tots (comprats ^^). ara falta que algú porti el manga i seré encara més feliç *O*- jejejeje.
i ja m'he estat viciant al joc del Detectiu Conan i està força bé. el que m'emprenya, es que hagi de trigar 2 hores en poder arribar a l'assassinat!!! T.T i el que m'emprenya dels jocs japos es que fins que no ha passat tot, no passes de nivell. és bo perque no et deixes res i passa tot... però és una kk...pq vas super lenta!! però bé, ara ja sé que hauré de tenir molta pàciencia x jugar-hi! xDDD una altra cosa bona és que té realment les veus en japo (no com els de sega que deien que el joc de bleach tindria les veus en japo i nanai... q va a ser que no). ells han complert i pots trigar la versio modificada en anglés (ecs) o en japo i subs en castellà. ^^ mola... sentir les veus de l'anime!! jejeje *O* el que em fot és que quan surten els videos, es menja els subs i has de deduir el que diu pel que diu el seiyuu japo... T.T pero güenu... xDD mon germà m'ha donat la explicació tècnica del que haurien d'haver fet, però m'he quedat igual... xDD ell clar, com que ho ha estudiat xDDD.
per anar, he nat amb aquell conductor raro del collblanc. he vist al Pepón q ma remugat q si em reia d'ell no em felicitaria demà. total, si no em felicita mai xDDD. és malvat. em sorprendria molt que demà em felicitès. xdDDD jajajaja. sincerament xDDD.
després, hem vist el Jesulín *O* (pq el del 62 nava moooooolt tard xDDD). ^^ i el Jesulín superpuntual!!! *O*
i x tornar, volia tornar amb el Jesulín però el 7 ha pillat un munt de trànsit i hem estat 30 minuts en 1 embús. llavors, tenia 4 opcions: tornar amb la Destroyer i el 51 de les 12.10 (descartada xD). tornar amb el Jesús i esperar 1h. (no en tenia ganes xDD volia provar el dvd i jugar amb el joc XD). esperar mitja hora al Pepón xDD (idem). i finalment, agafar el 64 q possiblement era el Pèls 2 xDDD. i com que ho era, doncs l'he agafat. mirava x la finestra a veure si veia de nou al Jesulín *O* i siiii!!! i s'han posat a fer el ximple ell i el Pèls 2, q deia que no sabia que demà era el meu cumple xDDDDD. jajajaja... doncs mira que fa anys que ens coneixem... i em sembla que fa temps t'ho vaig dir, però buenu... ^^ jejejeje *O*
doncs au!! aquesta tarda, de compres amb mon pare. el que ha estat 1 cosa que m'ha deixat flipant, ha estat que ma mare m'ha dit que es torna a casar!!!! T_______________T amb perdó però s'ha de ser idiota de cometre el mateix error. pel camí que va, segur que es queda embarassada. perquè aixo era una de les coses que deiem de broma, q es casaria de nou i ho fa... doncs lo altre... T___T que fort!!! senzillament... m'he quedat de pedra... diu q es casa el 26 de juny a Molins... T_____T molt fort... i a sobre em demana que faci de testimoni... estic assimilant això... T___T que fort... T____T
ale, doncs a veure si demà ve el Jesulín en el 64 de les 9.40 *O* jejejeje... em fa ilusió!!! *O* demà tinc classe més tard, i en teoria sortirem a la mateixa hora, a les 14. però ja veurem... espero que no s'allargui massa, que vull tornar amb el 51, pq no tinc ganes de caminar!! xDDD tu, Andalús, demà, ves tard xDDDD que aixi, a les 14.50 passes amb el 51 xDDDD i aixi el podré agafar xDDD jojojo :P

i bé, res més, vaig a seguir llegint el vol 4 de llegando a ti, q està mooolt interessant. ja l'havia començat a llegir al bus del Pèls 2 *O* i m'he quedat amb ganes de més, però també podia amb mi, estrenar els dvds de Initial D! *O* jejejeje *O*

apa, fins demà!!!! i tu, Jose luis, estigues al 62 de les 17.20, eh?? ^^ que vindrem a veure't!!!! *.*

ah! conductors del dia: el Pepón, el Jesús i el Pèls 2 *O*

No hay comentarios: