sábado, marzo 21, 2009

El meu cumple!!! *O*

Holaaaa!!

avui,és el dia del meu cumple!!! jejeje *O* la primera en felicitar-me ha estat la Pat *O* quina ilusió!! després ma mare i després L'Emma. jejejeje i al matí, els meus conductors del matí han estat realment esplèndids *O* q monos que són!!! *O*
començant pel Calvorota, persona que no m'ho esperava gens *O* i que ma sorprés molt gratament. després el Juan, després el Jesús *O* i el Pèls 2, el Pepón, l'Andalús, el Jacin *O* i em sembla que no me'n descuido cap. jejejeje *O* a tots vosaltres, moltes gràcies!! *O^
i després, els de la tarda, una colla d'imbècils reunits, al qual més borde i estupid T____T començant pel gran estupid del mandonguilla, que ha vingut enlloc del Jose luis, seguit dels tios raros i el Borde T____T que torna a ser el Borde que no diu ni hola T____T l'unic dels de la tarda que s'ha portat bé, ha estat el Punyeteru. q el pobre ens oferia de pujar, i pq esperavem al Jose luis, que no ha vingut, i no hem pujat amb ell, és l'unic que sa portat bé. ah! i el Paraguayo, q ens ha saludat de lluny ^^. i les dues dient que si ho arribavem a saber, que agafavem el Punyeteru!!! T.T

m'ha fet ilusió que els antics companys del cole em felicitessin xDD jejeje
de regals, tant sols un PEN drive, que m'ha regalat mon pare, mon germà m'ha donat diners pel vol 8 de Wild life, que surt la setmana vinent ^o^ i els meus avis, m'han donat calerons. l'Emma m'ha regalat dues bosses plenes de caramels napoleón, de llimona, de maduixa i de taronja!! *O* jojojojo... i m'ha fet una coca *O* jejejeje *O* estava molt bona!! *.^
i ja està. els regals de ma mare no els tindré fins el dia 6 d'abril, quan ella vingui, aixi que... i el meu tiet encara no ha vingut amb els meus cosins... sempre van tard... queden a 1 hora i surten a aquella de casa seva... si es que... T___T

però buenu. que avui, en resum, q estic molt contenta amb dues persones en concret, una el Pepón *O* i l'altra, el Jesús *O*
i indignada amb altres dues, que per la seva banda, no han complert la seva paraula i que m'han decepcionat molt. T____T i que després no em vinguin amb ximpleries dient que no hi vaig, pq llavors, tindré mooooolts motius x no anar-hi T_____T una persona que em va dir que em felicitaria el dia del meu cumple, encara espero que tregui el cap T___T mala personaaaaaaa! T____T

apa, doncs ens veiem!!! demà potser l'agafo... no ho sé, m'ho he de pensar... T___T apa, ens veiem!! ^^


No hay comentarios: