jueves, marzo 19, 2009

Dia de Sant Josep xD

Holaaa!!

avui hem fet la última pràctica abans de fer-los l'examen als nostres alumnes xD jejeje *O*
he descobert 1 tio bo al SF1!!!! ooooooooooh! porta el 51, guapo!! xDDDD jajajaja *O* vull tios bons aixi al 51!! xDDD i he vist q el meu amic, el senyor Voltor, no estava i que hi havia enlloc seu l'Scorpio!! (o algu molt semblant!) pq he sortit a les 12.05 de classe i em quedo: alaaaaa! no és ell!!! T___T encara deu estar enfadat? o és que tenia festa? T.T (suposo q es la segona...)

i bé, altra cosa moltes felicitats a tots els Joses i Joseps xDDD que en conec a carretades. felicitats a:
el Pepón, el Va de guapo, el va de guapo 2, el calvorota, el viejo fumeta xD, el Jose luis, el Gos xDD, el Josep maria, el Jose Maria (tio buenoooo xDDD), el "julio"(pobre home... xDDD mira que dir-me aquell cop q es deia Julio, el pepon quan es deia Jose xD)... algun Jose més? ara no en recordo xDDD
ah! el salvatge també xDDD (tant dir-li salvatge xDD i clar, es diu Jose xDD).

apa, doncs ara, a fer el treball de les cròniques i a esperar si hi ha finalment classe o no a la tarda T__T a veure si puc veure el Jose luis i felicitar-lo en persona. jojojo *O*

a la tarda he anat a la biblio d'econòmiques a x la crònica d'alfons III i la pseudoisidoriana *O* tant sols sabia lo de la d'alfons 3 i no l'altra xDD jejeje. millor!! i he nat x veure si stava el Jose luis i me trobat que no hi havia cap Jose xDDDD jajajajaja... i hi havia un nou conductor, en Serrallonga!! xDDDD quina gràcia xDD quina manera de conduir... T.T quines caxo frenades que fotia el tio!! ara si, ma saludat ^^
i quan tornava, veig 1 bus gris, i amb el sol de cara no veia el numero i penso: ja el cridaran xDDD jajajaja xDD i quan em passa pel costat veig q es un 51!! veig al Jesulín i em surt de l'ànima dir: eeeeh! espera'm, que ja vinc!! xDDD jajajajajaja... es que estava a 1 pam de la parada xDDDD i ell rient, no se que ma dit xDD i li he dit hola i ma dit hola. jeje. s'ha esperat. podia haver arrencat quan a pujat el noi q stava a la parada, però m'ha esperat. (gràcies!! *O*) ^^ jejejeje *O* aixi si q estaven intercanviats l'Scorpio i ell xDDD jajajaja *O* doncs m'agrada més que hi sigui ell xDDD jajajaja *O* mola més! ^^ jeje i no se que m'ha dit quan l'he mirat.algo aixi com que no em podia queixar perquè m'ha saludat i esperat. ^^ doncs sip, cap queixa. a més, duia l'aire acondicionat i s'estava de conya!! *O*
al final, com que la profe no ma dit res, aixo vol dir que se suspenen les classes... aixi que... passo d'anar i haver de tornar.. T.T i com que tinc les dues cròniques aqui... llegiré cròniques i au!! jeje... ja m'he llegit 20 pàgines mentre venia!!! *O*
apa, ens veiem demà!! que vull anar a buscar coses a BCN al matí. a veure si el Jesulín hi serà... ^^ jeje *O*
el conductor del dia: el Jesulín *O*

ah! ja he vist el primer episodi de To heart, per segon cop xDD. es q el primer cop el vaig veure farà uns 4 o 5 anys xDD i la vaig deixar a mitges pq l'estava baixant. ara que ja la tinc. doncs, a veure-la!! ^O^ i reprenc, Heroic Age. ^^

No hay comentarios: