lunes, marzo 23, 2009

Finals de Shugo Chara i Cat street

Holaaaa!!!

finalment, aquest cap de setmana he finalitzat el manga de Cat street, amb un final rodó i bonic, i que m'ha fet sentir que realment ha valgut la pena de fer-la ^O^
i després, he acabat amb la primera temporada de Shugo chara!! per fi!!! m'ha costat moltissim!! xDDD i llavors, d'aqui poquet, començaré la segona temporada. ^^ (quan trobi el dvd XDDD es que no sé on el tinc xDD).
també, estic veient la primera temporada de Initial D, per no sé quantes vegades xDDD com a minim la he vist 3 vegades xDDD. però la diferència és que aquest cop és la versió espanyola en dvd. *O* jejejeje... me la miraré TOTA!!!! *O* jojojo. *O* amb peli i OVAS!!! per cert, a veure si subtitulen ja el Battle Stage 2!! que tant sols tinc amb subs l'extra stage 2 T___T

avui, mentre vagi a classe em llegiré el vol 4 d'Otomen!! jejeje *O* q de fet, el tinc començat, però buenu... xDDD
i ahir també em vaig llegir el vol 3 de Golpe de pasión, q no és res de l'altre món, però q està prou interessant. però que la faig pq va ser la primera d'aquest estil de "shojo picante" que vaig llegir ^O^

i ara, a fer feina!! les cròniques m'esperen!!! xDDDD

i a la tarda, he agafat el 64 del Calvo malvat... més que res pq em nego a anar amb l'estupid que duu el 51 xDDD. aixi que.. i... m'ha avançat el 67 de BCN, que donava la casualitat q era el mateix imbècil que la setmana passada no em va parar a les 14 i poc... i penso: avui si q pararàs x collons, viejo imbecil!!! i llavors, quan el calvo m'ha deixat a la illa ve el 67, i estava sola de nou a la parada, com el dijous passat. el crido. i ja anava a saltar-se la parada, quan li dic: ei tuuu!!! que jo vull pujar, eh??? no facis com l'altre cop que no em vas parar!!! l'home es digna a mirar cap a la parada... T___T se suposa que el conductor ha de mirar a la parada x si algú vol pujar... lalala... xDDD aquest q es tonto o té molt de morro?? T.T total, q mira i em diu: jo me la vaig saltar?? i obre. i li dic que la setmana passada va passar de mi i no va parar... l'home arronsa les espatlles i diu: es que no em vas cridar amb prou ganes... T________________T ganes!!! hauré de fer com avui, q semblava que estes en 1 illa deserta fent senyals a un vaixell proper... T___T doncs ara ja sé qué he de fer amb el capullo aquest... a crits. xDDDD si es que... T,T capullo!! xDD
i x tornar, la profe ens ha deixat sortir abans pq tenia un compromís amb 1 editorial i llavors, he pogut agafar el 51 xDDD jojojo... no caminar... *O* encara que fos el borde del Gabi... T___T pero buenu... x 1 cop, ma parat davant... encara que quan e pujat ha fet cara de fàstic com sempre i ha girat la cara cap 1 altra banda... T___T estupid!! xDD ara, el que ma fet gràcia a estat quan sa posat davant del Manolo de l'oliveres pq baixessim , perque no seria plan q ens atropellessin... x aixo le posat com a conductor del dia. per aquestes 2 coses. ^^ ara tant sols li falta ser 1 miqueta més amable i dir-me hola xDDDD. :P i tmb es conductor del dia el tio bueno x aquell somriure del vespre xDDD *O* i evidentment el calvo malvat, pq m'ho he passat pipa xDDD entre que feia canvis de carril, que si duia l'aire acondicionat... q treia la llengua i feia el ximple xDDDD jajajaja no mu esperava xDDDD i ma fet gràcia xDDDD. i que s'allunyava del carril pq estés lluny el Jose luis... q te vist!!!! q ja sabia que era x aixo... q no era x avançar el 67 de bcn!!! xDD que el tio capullo va i li fa 1 maniobra temeraria al calvo i el calvo la fulminat amb la mirada xDDDDD jajajajaja.. el proper cop, digues-li algo!! xDDDD que serà encara més divertit xDDDD. i tmb ma fet gràcia el calvo dient adeu amb la mà xDDDD amb mirada "innocent" xDDDDDD jajajaja... x aixo ha estat el millor del dia xDDD

de l'assignatura de la cavalleria ja m'han endinyat els propers llibres a llegir: erec i enid (q practicament el tinc llegit), Curial e güelfa i el tractat de l'ordre de cavalleria del Ramon llull ^^ de tots aquests, tant sols tinc x llegir el Curial e güelfa, pq els altres ja els he llegit!! jojojo... i la profe ma dit que era molt aplicada!! *O* juju... és un elogi venint d'una dona tant estricta em fa ilusió!! jejeje *O*

apa, doncs ara a rentar plats. llegiré mitja horeta i a dormir!! que em moro de son!!! i demà al matí, més pràctiques a l'insti a les 8.15 del matí T____T joooooo!!! sort q és la ultima (aquest cop si) abans de fer-los l'examen final... T.T i demà agafaré qualsevol altre menys el Lalala... T___T després de lo q va fer dimarts passat, fora!!! no el vull!!! T___T q sa cregut?? donar més emoció al viatge?? a mi no em fa cap gràcia!!! T__T fer patir la gent... T_____T

No hay comentarios: