miércoles, marzo 25, 2009

Galileo - La pel·lícula!! X suspect 2008!!! *O*

Holaaaaa!!!

acabo de veure al livejournal de Jdramas que ha sortit amb subtítols la pel·lícula de Galileo!!! quines ganes de veure de nou el Masaharu Fukuyama!!! *O* aixi que... descarregant!!! *O* jejeje... quines ganes que estigui descarregada ja!!

un altre descobriment d'avui és la peli que està triomfant als cinemes japonesos desde fa temps i que també han tret la versió en dvd amb subtítols en anglés i que a la tarda, si el MU em deixa, la descarregaré. xDDD

avui també, he trobat en RS, Lost Universe!! una de les sèries que feia mooolt de temps que em moria de ganes de veure i que quan la tingui sencera miraré. ^^ està en japo i subs en castellà ^^

i la que seguiré baixant és Kami no shizuku. que tinc 4 episodis x descarregar. al igual que 4 episodis més de Triangle. jeje... tinc drames x baixar acumulats dd fa força temps... però com que tant sols els puc bxar en internet explorer pq el livejournal no em va be en firefox... doncs... de uvas a peras puc bxar drames... T__T quan l'explorer funciona... T_T

ara estic acabant de llegir el primer volum de Eagle... no està malament. tinc fins el 3 agafat de la biblio però algu ha reservat el 3 i no sé si em donarà temps de llegir-los abans de demà al matí!!! q son quasi 9 hores de lectura!!!!! T___T no sé si val la pena fer marató Eagle i dedicar-hi tot el dia d'avui... T___T però es que vull ser la primera en llegir-lo o sino, si el torno sense llegir, sé que no el tornaré a veure... q la gent sol no tornar els manga de la biblio T.T

apa, doncs us deixo... ja pensaré a veure què faig... si faig marató Eagle o no xDDD. es que les cròniques m'esperen xDDD fins aviat!!!

No hay comentarios: