domingo, marzo 15, 2009

Final de Code Geass R2, XXXHolic Kei i de Crown.

Holaaaa!!

avui m'he fet una gran viciada amb 3 episodis de Bleach, els vol 5 i 6 de Crown, un altre volum de no recordo què xD, 6 episodis de Code Geass R2, 4 del detectiu Conan xDD i un de Nabari no ou ^^ deu ni do!! xDDD jejeje

pel que fa a Code geass R2... el final, doncs bé, ha estat una miqueta d'esperar. ara, no m'esperava que fos aixi, zas. i ja està. però buenu. ha deixat vius els que em queien bé, aixi que... cap queixa xDDD

i pel que fa a Crown... ma faltat el "lio" entre els dos germans, però pel que veig, la autora no ha volgut complicar la vida de ningú i el Ren, s'ha retirat magestuosament... T_T i la Mahiro plora pq troba a faltar al seu germà mentre ell marxa a la guerra... T.T m'ha faltat un apèndix, amb alguna història extra per arrodonir el final, no sé, però res... T.T m'ha agradat, però jo volia marro xDDD jajaja :P

ara a veure si aquesta setmana puc comprar el vol 8 de Cat street i saber si acaben junts el Koichi i la Keito xD jojojo :P com acabi com aquesta em cago en tot!! T__T q aquests no tenen cap problema de sang ni res, tant sols unes sangoneres al seu voltant, però res més xDDD jojojo :P

i ara em llegiré el vol 4 de Midnight Secretary... jeje *O* ja en tenia ganes... lalala... *O* jooo! i no sé pq hi ha problemes amb el vol unic de "dis moi que tu m'aimes" i no es pot visualitzar ni res i no me'l porten... T.T kina kk.. T__T a veure si solucionen els problemes i el mes que ve... puc demanar aquest volum unic... sino, que el publiqui la cúpula en la col·lecció ladies i ja esta xD. no sé, ja veurem... ^O^
no sé perquè, però com que m'ho vaig paxar tant bé amb el Jesulín dissabte (sense que fes gaires coses especials xD) que tinc ganes d'agafar el bus amb ell dilluns xDDDD. com q he d'anar a la biblio a fer el treball de les cròniques... doncs...a molestar-lo!!! xDDD però ja veurem quins agafo... és complicat pensar el que trigaré i tot per arribar a temps x dinar i tornar cap a BCN i nar a classe... lalala :P
uf... el que fa dies i setmanes que tinc oblidat són els drames... T__T és que no tinc temps!! tenia preferència amb alguns animes... a veure si la setmana que ve em poso al dia amb triangle!! *O* i ara a veure què hi ha x sopar... jejeje!! *O*
a veure si puc acabar algun altre anime, q tinc ganes de començar-ne de nous!! jeje ^.^ però primer he d'acabar els començats... T.T

avui dimarts 17 he acabat de veure XXXHolic Kei. q s'ha quedat interessantissim i que ja tinc ganes de veure l'OVA de shunmuki. (q el tinc baixat i que demà el veuré). segurament l'anime que vegi ara que he acabat Holic sigui Shion no ou o bé To heart (si trobo el dvd on la tinc gravada xDDD), sino, la que em vingui de gust xDD jojojo *O*

apa, ens veiem!!

No hay comentarios: