domingo, febrero 15, 2009

Visita al mercat de Sant Antoni *O*

Holaaaaa!!!

avui he anat al mercat de Sant Antoni, amb el tren, q x 1 cop anava bé xDDD. i mentre hi anava m'he llegit el vol 6 de Kurosagi (del qual en parlaré després xD) i he trobat:

** golpe de pasión vol 3 (x 5 euros *O*).
** Uwasa no midori-kun vol 3
** Midnight secretary vol 3
** Black bird vol 3
** Llegando a ti vol 3

i llavors, x tornar, m'he estat llegint el vol 3 de Llegando a ti *O* però no l'he acabat. l'acabaré al vespre *O* (és més monaaaa *O*). i x tornar, després de més d'un any sense que em portés, m'ha portat el "Julio"!!!! jejejeje *O* m'ha fet una ilusió!! *O* i anava puntual com sempre xDDD *O* jejeje (una miketa més i se'm salta la parada, a l'arribar a sant feliu!! T___T però buenu xD).

ara, a fer 1 miqueta de feina amb els Contes de Canterbury mentre faig rentadores xDDD.

fins demà!! *O* (demà començo el segon trimestre... i hauré d'agafar el Calvo malvat x tornar amb el 64 de les 22.25 T___T ). és que aquest trimestre el dia en que agafo el 64 del Brincos 3 és el dimarts *O* i el dilluns i dijous, el que agafo el 51 de les 15.40 ^O^ jojojo :P

ah! respecte a lo de Kurosagi, siiii! en aquest volum 6 hi ha revelacions clau de la història!!!! *O* la història extra del Yaichi és una passada! mola! ara, q el Otsuka tregui 1 història del detectiu aquell folclòric i el Yaichi xDDD. molaria. amb l'avantpassat del Sasayama xDDD q és igual xDDDD. ostres! que fort q el Sasayama si que es el mateix de MPD Psycho!!! O___O era ell de jove!!!! O___O sorprenent... aixi la història de Kurosagi seria la darrera etapa de la vida del Sasayama... pq en teoria, la història del Detective Ritual, aniria al mig!!! primer, en MPD Psycho i al final Kurosagi, quan està al departament de benestar *O*.... m'han enganxat de ple, les seves obres!! però ho puc disfrutar així pq les tres estan publicades de manera força avançada xDDD a veure quan surt el 9 de Kurosagi, q li tinc ganes xDDD. i de MPD Psycho, he mirat al mercat si estava més barata però he vist que no U___U així que l'hauré d'agafar a l'FNAC el mes que ve XDDDD jajajajaja... *O* pel meu cumple em compraré MPD Psycho amb el val de descompte de l'FNAC de 4x3 xDDD *O*

apa, ja ens veurem!! vaig a estendre la roba! ^^

No hay comentarios: