sábado, febrero 14, 2009

L'entretinguda tarda d'avui *O*

Holaaaa de nouuu!

a la tarda he anat a ca la Vane, pq es trobava malament, i hem menjat un braç de gitano que li va portar ahir el seu novio xDDD jeje :P i després de convencer-la xD, q ma costat q volgués sortir xD, hem anat a fer 1 volteta x veure si trobava algú interessant al bus xD. jejejeje... i només sortir.. veiem al Tio bueno xDDD i em saluda somrient... jejejeje ^O^ tot seguit, el Punyeteru!! ^O^.. per l'altra banda... algun home misteriós, q tenia pinta de ser jove x l'ombra, pero que en estar fosc no el veia... i mirava... (ell) i jo pensant: qui seràaaa? *o* i després, paxa el Jose luis amb el collblanc i em quedo! ala! el Jose luis!!! també paxa l'estupid del Gabi, després de dies sense veure'l ¬.¬ i també un parell de viejos raros i el Bigoti 4. i tmb ha paxat el Carlitos xDDD q sa quedat mirant fixament xDDD (es que em va fer gràcia que tant el Salvatge com el Jesulín li diguéssin Carlitos xDDDDD jajajaja). i finalment, per acabar, després de veure 2 vegades el Punyeteru i el Jose luis, paxa 1 caxo tio bueno que no havia vist mai, amb un 57 i ens quedem: un tio booooo!! i el tio, em somriu i em quedo: baaaaabaaaaaa *O* jejejeje... anda q... ja podria portar un 51, el nano aquest, ja!!! xD jejejejeje *O* baaaabaaa xD i després, ja hem anat desfilant cap a casa xDDD. avui hem passejat amb el Quim, el gos del pare d la Vane xD. q es un xafardero xD i cotillejava més els buseros ell que jo xDDDDD (es que el tio té una mena de radar de cotilleries i detectava el bus abans que ningú, quan el veies mirar fixament endavant, era que en venia 1 xDDDD).

però res, al final, el que volia veure no hi era... T_T potser està demà?? o potser ha passat quan e entrat a l'eroski a x 1 pepsi x la Vane, q ja q ma convidat a berenar, doncs jo li pagava algo x beure xD.
jajaja... seria molt divertit que demà a la tarda estessin el Miguel i el Salvatge xDDDDD jajajaja *O* (però segur q tmb està el Pèls xDDDD pq si avui no hi era... es que esta diumenge... T_T). però no pensem en el Pèls que sinò m'emprenyo xDDDD.

apa, doncs ja ens veurem!! demà, al mercat de Sant Antoni a x uns quants comics xD i x tornar, miraré a veure qui hi ha al bus xD si no és la Destroyer, llavors, l'agafaré ^O^
i x la tarda, ja veuré... el més probable es que no surti pq la Tati és a Calella, la Vane ha quedat amb el manso i la Emma està al poble de sa mare... T.T aixi que... (si hi vaig jo soleta se'm veurà el llautó encara més xDDDDD... serà un... mira, aquesta, com sempre a veure qui hi ha! xDDDD). de fet, ho faré al matí, pero es que tinc 1 motiu: anar a x comics!!! jejejeje *O* però a la tarda, no tinc cap excusa, més que voler veure aquell parell.. si hi són, clar T_T

apa, doncs a llegir el darrer capitol del vol 5 de Kurosagi i a llegir el vol 9 de Mushi-shi, q fa 1 mes que el tinc x llegir xDDDDD :P ens veiem!!! ^O^

afegim més conductors del dia: (però que no ha estat tant bo com lo de l'Home-greix ^O^ q es el millor dl dia d'avui *O*):
el Tio bueno, el nou tio bo, L'home puntual i el Punyeteru.

No hay comentarios: