lunes, febrero 16, 2009

El primer dia del segon trimestre!

Holaaaaa!!!

avui he començat el segon trimestre del màster i hem començat amb la classe de la Cavalleria i la novel·la a l'edat mitjana. *O* amb la Isabel de Riquer. ^o^
per anar, he agafat el bus del Salvatge *O* q m'ha fet ilusió, pq vaig cap a la carretera i em saluda amb la mà i penso: ooooh! el Salvatge!! jeje ^^ no l'han canviat, que bé ^^ i quan arriba a la carretera, al cap d'una estona, el vaig a saludar i mira cap 1 altra banda ¬___¬ i aixo q havia parat davant meu ¬.¬ i x aixo no li e dit res ¬.¬ joooo! jo que el volia saludar!!!! ¬.¬ amb la meva ilusió!! xDDD pero buenu... ¬.¬ i ma fet gràcia pq quan bxava, mel miro i veig que feia cara de pena!! xDDD pobret... xDD feies cara de pena pq no t'he dit hola? xDDD em sap greu U__U XD més cara de pena feia jo pq tu m'has ignorat!!! xDDD amb les teves estranyes ulleres de sol... cada dia en duu de més rares. xDDD

i llavors, hem tingut la superclasse amb la senyora sargent xDDD que ens ha passat llista el primer de tot i ens ha fet explicar el que ens agradava i què voliem fer i què haviem estudiat i després s'ha posat de cara al gra i ens ha dit que farem textos en francès antic i traduirem!!! O____O i jo flipant! se suposa que el trimestre passat ens van explicar molt de francès antic però... ¬.¬ aquella sonada no ens va explicar gaire... aixi que aquest cap de setmana m'hauré de posar x saber el màxim que pugui x la setmana que ve!!! O_O i després, llegirem textos i explicarà literatura... i li hem de fer un treball ^^.

d'arabismes, no n'hem fet, però farem àrab... dilluns: dia de les llengües: primer francès antic, després àrab! bravo!!! T__T acabaré mig boja! XDDD i com que la classe de 19.30 a 21.30 no la hem fet, he anat a buscar el 64 de les 20 pq no em donava temps de bxar a collblanc T_T i he agafat el Calvo imbècil ¬_¬ q com sempre, ha dit impertinències de les seves i duia la calefacció a tope en plan mortal ¬_____¬ estuuuuuupiiiiid!! mira que arriba a ser odiós!!! ¬.¬

ja m'he llegit el vol 1 de Keroro al metro i la veritat és que mola! *O* és interessant... ^O^ de moment, la llegiré de la biblio pq no em corre pressa xDD és x passar l'estona... no és com MPD Psycho o Kurosagi... q de Kurosagi em queda tant sols el vol 8 x llegir!! jajajajaja :P

apa, doncs. vaig a preparar coses x la classe de demà!! demà agafo el 64 de les 14!! amb el Brincos 3!!! jejejeje *O* fins demà!!!

el conductor del dia: el Salvatge ^O^

No hay comentarios: