jueves, febrero 12, 2009

Viciada total de Kurosagi! *O*

Holaaaa!!

buenuuuu, com ja sabeu, quan em pica x algo, em pica xDD aixi que... m'he enganxat a Kurosagi i no m'he pogut resistir més. ja que anava x l'illa i he vist Kurosagi quasi tota sencera xDD i m'he agafat del 4 al 8 xDDDD jajajajajaja... *O* es que si m'he d'esperar a que tornin de la Tecla Sala el 4 i el 5 em puc florir xDDDD jajajajaja... pq no crec que els tornin!! xD ja els han vist prou!! :P aixi que m'he agafat 5 volums *O* i de l'1 al 3 els compraré al mercat de sant antoni. ja que, com q els he acabat de llegir, no em corren pressa ^O^

i avui, he agafat a la biblio de Cornellà "Metropolis" del Tezuka. volia MW però està a la Tecla Sala i preferia MPD psycho, q estava a Can sumarro xDDD. jajajaja ^O^ aixi que... x ordre.

avui, he començat el dia anant a les pràctiques de l'insti i despés, com que hem acabat bé, he anat amb el Jesulín fins a Esplugues ^o^ i d'allà amb el tram (ple de revisors xD) fins a la biblio de cornellà. i allà he agafat Metropolis. i una superodissea que em fa madra explicar x poder fer el treball del CAP. gairebé dues hores més tard, he pogut marxar d'allà. i flipada cap a Esplugues x agafar el Pepón, però la Destroyer anava tard xD i "l'he perdut" davant dels nassos... "quinaaaa penaaaaaaa més graaaan" XDDDD no me n'ha fet gens xDDDDDD i m'he esperat al Pepón XD jejeje ^o^ i x la finestra hem vist l'Antonio que deia: hoy le toca al Pepe xDDDD. jajajaa siiii! ^O^ Pepóoon! *O*

després d'això, he anat amb la merda de tren fins a L'H a veure si no em perdia x anar a la biblio de Can Sumarro... 30 minuts dd la estació de tren!!!! T_____T kina kk!!! i estava en un barri deixat de la mà de déu, amb 3000 kinkis... quina por!!! T_____T total, entro a la biblio i em quedo O___________________O el paradís del manga!!! O________O hi havia taaaantes series x triar... que volia MPD Psycho de l'1 al 3. pero en veure Tsubasa y el secreto de las alas (sencera), Anne Freaks (sencera), slam dunk (sencera), tot el seinen publicat x glenat, quasi tot lo de terror de Ivrea, crimson hero al dia, maison ikoku, inuyasha, ranma, d.gray-man, Densha otoko (q serà el proper que agafi! jojojo), quasi tot lo del Tezuka menys MW. Kurosagi també... taaantes coses que me quedat flipant!! totalment!!! impressionada... en tinc x dies de viciada xDD i el que ma deixat flipant, es que davant x davant de la biblio, hi ha 1 parada de l'oliveres x tornar cap a sant feliu! O____O i me quedat flipant pq allò estava tant al final del terme d'hospitalet que quedava a menys de 5 minuts de l'hipercor de cornellà xD q fort. aixi que x tornar, he pillat l'oliveres, que em deixava al costat de casa xDDDD jajajaa... i a sobre, 25 minuts tant sols, ha trigat! jajajaja... el que ma xocat, el que ma dit el conductor.... li dic: holaaa! (pq estava contenta amb els meus mangues xD) i em diu: holaaaa! tu ets la de sant feliu, oi? O_____________O mel quedo mirant i li dic: perdoni???? i em diu: si, dona, tu ets la que puges sempre als "altres autobusos" del poble, no? i somriu.... T_____________T lalala... sense comentaris... xDD total, que en marxar ma dit adeu i tot xDDDDDD jajajajajaja... q fort... xD he flipat XD

i després d'això, la meva intenció era agafar el 64 amb el Miguel xDDD peròooo... lalala... es que... apareix mon pare del no-res, que ha perdut el tram als nassos i em pregunta que què fa ara xD. li dic que vindrà un 51 xD i un 64. q vull el 64. veig un trasto i penso: si el 51 q he vist era 1/2nou!!! que deu ser?? veig 51 i flipo!!! d'on ha sortit??? O____O i m'assec i veig q es el Salvatge dient: que? tu hoy no me das la paliza como siempre o que?? *O* aaaah! i llavors me aixecat corrents i he dit: es clar que si!!! l'agafo immediatament i ell rient ha obert la porta i li e dit: holaaaaaaa! i ell ma dit:holaaa! ^O^ jejejejeje... i s'ha esperat a que m'assegués xDDDD els demés no xDDDDDDD jajajajajajajajaja lalala... em moria de ganes d'anar amb el Salvatge xDDD no m'he pogut resistir xDDDDD jajajajaja :P i ... lo millor de tot: anava cantant xDDDDD jajajajajajajajajaajajjajajajajaja... com 1 cabra xDDDD. i ma fet gràcia el: nos vemos luego, pq seguro q volverás conmigo xDDDDD jajajajaja... com ho saps? xDDD els meus plans a la kk... i més quan e vist Kurosagi xDDDDD i surto i penso: aixi era el 51 anterior que anava tard? haurà passat? encara no havien passat els 15 minuts que ell deia... xD i men vaig a provar sort xDD però amb lo gafe que estava xDD doncs siii!!! jejejeje.... ha vingut el Salvatge xDD i sa sorprés i tot xDDD i jo feliciana amb els meus volums de Kurosagi... *O* quin riure, però, q me fet amb el boig del Salvatge xDDDDD m'encanta xDDD i com saludava les iaies xDDDDDDD jajajajajaajajajajaja... ostres tu... ^O^

apa doncs, ara a seguir llegint el vol 4 de Kurosagi (de 8 i oberta xD) que està interessantíssim!!! i després... amb més MPD Psycho... q si em vicia... uf... q son 11 volums!! poca broma xDD i les dues obertes... XD però buenu... :P ja no vé d'aqui xDDD

apa, doncs, demà ja veuré què faig xDDD jajajaja :P pq vull anar a masses llocs xDDD lalala... :P però a veure si puc molestar al Miguel xDDDD es que... xDDD lalala... ja sé que no té perdó q el canviés pel Salvatge... però... xDDDD lalala... :P (si l'Emma u sap, em penja xDDDDD em diria: canvies el noi guapo pel Salvatge??? XDDDD jajajaja es que... joooooo! m'he engrescat, vale? xD el proper cop si... i si no, q agafi un 51!! xD que aixi segur que l'agafo... ^O^ ara que hi penso... pobre jose Luis... el tinc més abandonat.... U____U xD a veure si l'agafo algun dia d'aquesta setmana que ve... q sino... xDDD s'enfadarà xDDD ).

bé, doncs afegirem 1 col·lecció més xDDDD com q en tinc poquetes... xDDDDD ^.^ apa, ens veiem!!!

evidentment, el conductor del dia: el Salvatge xDDDD

objectiu de demà: Keroro!!! *O* em faré 1 viciada de Keroro a Can Sumarro que no vegis xDDDDD jajajajajaja ^O^

No hay comentarios: