viernes, febrero 13, 2009

Avui és el torn del manga de Keroro!! *O*

Holaaaaa!!!

avui, he anat tant sols a fer un munt de coses però sense autobús... ^^ primer de tot, a l'arxiu, a acabar lo dels pergamins, després a comprar a l'schlecker, sabó de la roba, del cap i la cera x depilar. pq avui ha vingut l'Emma a depilar-me el mostatxo i les celles, q ja tocava ^.^ (les cames un altre dia xD, q no cal abusar ^^). i llavors, hem fet 1 partideta amb la meva wii amb el mariokart ^^ i li e deixat el volant xDD jeje :P

i després, he anat amb mon pare a la biblio de Molins (amb cotxe xD) i he agafat els volums de l'1 al 6 de Keroro! jejejeje *O* es que li tenia curiositat... me enganxat a Keroro des de fa 1 mes xDD i em fa molta gràcia l'anime. aixi que... volia llegir el manga, a veure què tal ^.^ i si m'agrada molt, me'l compraré. sino, a llegir de la biblio ^.^

ara els propers que vull de la biblio son: Otaku in love,Tsubasa (el secreto de las alas) i Gemelas milagrosas ^^.

ah! després d'haver llegit 2 volums de MPD psycho val a dir que mola molt, però que trastoca que ti cagues com Uzumaki... no cal abusar... T___T demà més XDD per avui ja e tingut prou... el 3 el seguiré llegint demà XD. es que... a veure, es que mola, un tio, amb 5 personalitats diferents (de moment), q es policia metropolità de Tokio i de sobte, el detenen x haver comès 1 homicidi, el de la seva xicota (q està clarissim q ha estat el tio ros que el mirava x la tele xD pero buenu xD) i llavors, una extia rara de la poli la contracta x la seva agència d'investigació privada. *O* mola... casos superraros... *O* i quan treu les personalitats... les mirades... el tio, però, em recorda físicament el Light de Death note xD. jajajaja

de moment, però, la obra que m'està agradant més de l'Otsuka és Kurosagi, servicio de entrega de cadáveres. *O* aquesta és un gran vici i addictiva que no vegis! ara em llegiré ja el volum 5 xDDD. *O* mira que m'agrada Detective Ritual, però aquesta mola més.

una cosa que m'ha fet gràcia, es que en les tres històries hi ha un detectiu que es diu Sasayama. primer de tot a Detective Ritual, el detectiu Calvo, q està a la policia i que sembla l'únic que fa de policia de veritat i que té més seny. i el meu preferit de la serie.
després, el mateix Sasayama, surt a Kurosagi (aixo q es anterior xDD). i és expoli i és relegat del càrrec i fa de funcionari públic, però no pas de poli... ^^
i finalment, a MPD Psycho, també hi ha un Sasayama però no té res a veure amb els calvos, és lleig, imbècil, amb ulleres de pasta, prepotent, va de llest, és un capullo que no sap fer res sol i idiota xDD. i em cau fatal xDDD.
ah! de Kurosagi, el millor es el Karatsu, el calvo... quina intriga!! l'esperit que el poseeix!!! *O* i el detectiu espiritual ha estat 1 flipada de nassos i ha molat molt! *O* si, de moment, la preferida, és aquesta. i després Detective Ritual *O*... MPD psycho... de moment, la seguiré llegint de la biblio... si veig que no en compren més, la buscaré al mercat de sant antoni de segona mà xDDD. :P

ah! també dir que he descobert un mini drama de 6 episodis del Takeshi miike, de MPD Psycho, amb softsubs en anglès, que estic baixant del Livejournal de Jdramas *O* i a veure com estarà *O* (de moment, vaig per la part 5 de 8 del primer episodi ^^). es que ha estat acabar de llegir el volum 2 i llegir al final el miniarticle sobre la serie i veure que tenia drama. miro a veure si tenen el drama amb subs i de seguida veig que si. provo si els links del MU funcionen! i si!!! xD jejeje *O* a descarregar s'ha dit! *O^ ja comentaré a veure què tal estarà xD

i després hem nat a comprar a l'eroski i he vist 1 perfum raro amb olor de pruna q es diu Love story i que ma costat 10 euros i venia el perfum gran, més un de petit de 30ml i el desodorant. *O* mola! jejeje

i demà, x anar a les classes del CAP... m'enduré un parell de volums de Keroro x llegir al metro xD. jeje *O* i demà, a agafar el 51 de les 7.40 amb el Va de guapo ^^. q l'altra setmana va ser moooolt puntual *O* espero que demà també... ^^

apa, doncs ara a acabar de llegir el vol 2 d'Otomen!! ^.^ i a dormir aviat o demà no m'aconseguiré llevar!! :P

No hay comentarios: