miércoles, febrero 11, 2009

El retorn del Brincos 3!

Holaaaaa!!

avui he anat amb el bus de l'Antonio! xD i és que la meva intenció era agafar el 51 de les 8.45 peròooo, m'he entretingut massa imprimint el treball que havia de portar, i com que ho havia de fer full x full i vigilar la impressora... doncs he acabat sortint a les 8.58 de casa xDD i clar, a les 9 miro i veig l'Antoniu que ja venia i ha estat dir: noooo! perquè ets asquerosament puntual, Antonio!? i llavors, arriba, i s'ha entretingut i he pogut agafar-lo. xD i ell ha dit: tu ya sabes que yo soy puntual! XD ja veus! pero sort que le agafat pq s'ha omplert com una mala cosa! xDDD jajajaja ^O^ i jo comodament asseguda xD. total, que he anat i he entregat el treball i després he anat a tornar 2 llibres a la biblioteca i he agafat el vol 3 de Kurosagi ^O^ jejejeje... q mel volia llegir en tornar, amb el 51 que era el bus groc, perque no sabia qui era xDD peròooo, de sobte, ve un 64, gris i penso: si és el Lalala passo xDDD i m'espero al 51 com tenia pensat xD peròooo era el Brincos 3! que en veure'l ha estat molt bo pq diu: ya está? te lo has pensado? i jo li dic: siiii! vull venir amb tu! i obre xDDDDD i li dic: holaaaa! i ell em diu: hola. tot seriós com sempre. m'assec. em mira rient i li dic: perquè eres tu, que sino m'espero al 51! xD i es posa a riure i diu: pues quien lo llevaria antes! xDDD
i llavors, clar, en ser un 64 no m'he posat a llegir pq seria capaç d'oblidar-me que he de baixar xDDD. i llavors, quan arribem, tenim 1 altre bus al darrera. miro i veig tant sols q és un 51! i penso: un 51?? que ha volat o que?? i no, era el Pepón que anava tard xDDD. i el veig i mira remugant: quien seria el del 64 para que te subas? XDDDDD jajajajajaa... jooo! si tu ja havies paxat... doncs he gafat el 64! xDDD jajajaja... i més, si era el Brincos 3! *O*

total, que m'ho he passat molt bé. jejejeje *O*

de moment, els conductors del dia: l'Antonio i el Brincos 3. m'ha costat molt decidir l'ordre pq els dos s'han portat molt bé XDDD. pero ja q l'Antonio s'ha portat aixi... doncs el posarem primer! jejejeje ^O^

a veure a la tarda com anirà el megadinar amb ma mare... i amb què tornarem xDDD jejeje *O* (segurament amb el 62 xD ja que ella ha d'anar a santvi ^^).

edit: al final el dinar força bé. ma mare la pagat. hem triat el que hem volgut i me menjat 1 entrepà de tonyina! *O* mmmm... tonyina! *O* i per postres unes cookies gegants del pans & company! un dels que estava prohibit fumar, es clar! ^^ i llavors, ens ha donat els regals d'aniversari xD. es que el de mon germà, que ja ha passat i el del meu x avançat perquè el mes que ve no pot venir. xDD jo pensava: em regalarà algo inservible!! doncs nooo!!! m'ha regalat la meva colònia preferida!!! jejejeje... q justament hi ha tres varietats: el perfum (d'olor molt intensa i que és carissim!), la colònia normal (a uns 50 euros l'ampolla petita de 30cl) i la colònia especial d'estiu q val uns 60 euros, q tant sols té l'ampolla gran de 100cl. i d'aquestes la normal és la que s'em va acabar. tinc la d'estiu a mitges i el perfum també (dl perfum tinc la petita que la vaig comprar d'oferta a 29 euros fa 4 anys xDDDDD i me la poso en ocasions especials x no gastar-la xD) ^^. doncs m'ha regalat l'ampolla petita de la normal!! jejeje.. *O* justament la que no tenia!!! ueeeee! ^O^ mola! m'ha fet moltíssima ilusió. ah! la colònia que dic és la Very irresistible de Givenchy ^O^ i que justament és la colònia que m'havia posat avui xDDDD i me'n regalen 1 ampolla! mola! jejejeje ^O^ pq just pensava què faré quan se m'acabi? U___U xD jejejejeje.... en tinc 1 de novaaaa *O* i també m'ha regalat 1 còmic! un volum especial de The spirit *O* i una espelma de color taronja que ha fet ella mateixa en un curset estrany dels que va. ah! i una capsa de galetes de Le petit ecolier *O* jeje. ^^ i 20 euros pq em compri les novetats del mes!! jejejejeje... ma preguntat que si seguia fent tantes coleccions i en dir que no me'n podia permetre més q les de planeta ma donat diners x les tres d'ivrea que surten demà!!!! siiiii!!! Midnight secre 3, black bird 3 i Midori-kun 3!!! ^O^ seran meves diumenge!!! pq aniré al mercat de sant antoni pq em surten mes barates... i si no han surtit em compraré volums de Kurosagi, q em té viciadissima! i com que he mirat que han sortit fins el 8... doncs... xDDDD a x ella! m'ha sorprés que el Sasayama de Detective Ritual, sortís com agent del govern degradat en aquesta història. aixi que... potser el fa acabar així en detective ritual i acabaràn tots morts menys ell? xDDD espero q no es mori, q em cau bé xD ^o^ és l'únic personatge que mola XDDD. i de la serie de Kurosagi, per això, molen quasi tots els personatges, no sé... són diferents però les dues molen molt i són molt addictives *O* es que, x variar, he reservat els comics del 4 al 6 de Kurosagi però no els han tornat... T____T aixi que... l'hauré de comprar... xDDD (la pensava fer igualment, donat que em vicia de mala manera... xD). ^O^

i hem hagut de tornar amb la merda de tren... ¬.¬ q cosa rara, ha anat prou bé xD. i he vist el iaio xafardero del bus urbà, q mirava malament xDDD (bé, sempre mira malament, és la seva mirada xD).

apa doncs, ens veiem!!! ^^ demà a veure si puc anar amb qui jo sé *O* es que... les 18 és molt mala hora!!! alguna ànima caritativa em diu si passa abans x sant feliu?? es que em moro de ganes de pujar més amb ell... si passés amb el 64 de les 15... però ho dubto, no? T___T apa, doncs ja veurem... jejejeje ^O^ i sino, q em digui algú si paxa dissabte o diumenge xDDD aixi el puc anar a molestar... ^O^ jeje... quina ilusio que em va saludar ben alt i ben clar... ^O^ q mono *O*

No hay comentarios: