miércoles, febrero 25, 2009

Un dia una miqueta estrany...

Hola!

avui és un dia una miqueta estrany. començant pel principi, no em trobava massa bé, m'havia llevat encara amb febre i havia de preparar la lliçó d'avui. després de passar-me dues hores preparant-la, arribem i em diuen que no fem allò i penso: la ràbia se'm emporta! xD i m'ha fet gràcia pq mentre anava pel camí pensava en 1 frase que em van dir ahir i de sobte, allà estava, palplantat, esperant a algú (q suposo que era l'Scorpio xD) i clar. penso: estic flipant, no l'és XD. total, fem la classe, de fet no he fet gaire.. tampoc estava x gaires tonteries... em trobava fatal i tenia 1 mal de cap horrorós. espero que demà em trobi millor o em cagaré en tot, que he d'explicar l'agricultura de mercat i la de subsistència i després explicar-los "com fer comentaris de mapes"... q tampoc és tant dificil. xD però buenu xD. ja veurem com es porten xD jaja. :P

després de tot plegat, he dinat i escoltat el sermó del pesat de mon germà, q estava torracollons amb el tema dels putus plats... n'estic fins al capdemunt, del tema dels torns de rentar plats. i a qui no vol escoltar... doncs... no hi ha manera d'explicar-li. seguim. llavors. he hagut d'anar a la biblio de collblanc a tornar els Contes de Canterbury i agafar, per l'assignatura de "la Cavalleria i la novel·la a l'edat mitjana", el llibre la Cavalleria del Jean Flori. total, que vaig a la carretera i penso: si ara no hi és com va dir, es que era el d'aquest matí i no l'he alucinat. veig al Punyeteru i penso: no l'he alucinat!! q fort!! xD total, que espera que esperaràs i el Collblanc que no venia. finalment, veig un bus gris a la llunyania xD (el 108) i era el viejo fumeta!!!! i penso: que carai hi fa allà??? O___O jo que m'havia acostumat a veure'l sempre al 60 i no haver d'aguantar les seves megafrenades mortals!! doncs no!! ajo y agua!! si no teniem 3 conductors horribles x aguantar, ara 4!!! venga!! pa la saca de frenadors professonals!! total, que passo de dir-li res pq no em contestaria. pq com em va dir un dia: "yo solo contesto a tias buenas y amistades. a nadie más." vale. doncs aixi, passo de parlar amb la paret. a més, tampoc tenia el dia. ni s'espera a que segui i una miqueta més i vaig x terra. l'he fulminat amb la mirada i desafiant, em diu: que quieres? T______T que t'esperis a que segui? tampoc és tant complicat, gràcies. total, que m'he sentit com el primer cop que vaig pujar amb el Salvatge ¬.¬ total, que quan ja estem arribant, desvien el Collblanc x un supertunel, q semblava el tunel del temps i em quedo flipant xDDD i penso: i ara què?? total, que una vella que estava donant la pallissa al viejo fumeta i que gràcies a ella sé que es diu Jose (per variar ¬__¬), i li diu que és tant sols una miqueta més de volta però que farà les mateixes parades. aixi que, segueixo llegint tranquilament (he de llegir Erec y Enid del Chrétien de Troyes). total, que arribo a la biblio i encara no està oberta. obren, i tornu els Contes de Canterbury i agafo la Caballería, del Jean Flori (q x sort no l'havien robat) i l'he agafat en prèstec. surto i estava, x variar, el viejo fumeta fumant a dins del bus. quina novetat!!! si quasi sempre fuma dins!! (només quan duia el 60 el veia fumant a fora!) total, que el tio estava omplint el full de ruta i la gent estava impacient. amb això, que veig que la cua es forma i la gent puja, però com que duia la musica posada no sento el que els diu el Viejo. total, que em mira i somriu O__________________O (flipo) xDD i jo miro cap a 1 altra banda i el miro i seguia somrient. total, que reia d'alguna cosa estranya. total, q penso que què es coïa x allà fins que ve un noi i li diu si pot pujar i li diu que pot pujar però no validar. em quedo mirant al iaio i penso: no va la màquinaaaaa??? O_____O doncs no era aixo, el iaio li explika que l'electricitat esta repartida de manera diferent en cada autobus i que aquest si no esta la clau al contacte i no està en marxa no van les maquines validadores O___________O quines coses!! i penso: el 108 es dels mes o menys nous i penso: quines coses mes rares. ara, la pregunta clau és: de veritat era aixo o ens prenia el pèl? pero clar, si penses q en alguns q funcionaven de maneres estranyes i tal, doncs potser era veritat. però clar, he pensat: aquest home em pren el pèl! XD i segueixo pensant-ho xD. jaja :P

llavors, he tornat i he fet fotocòpies del pròleg de Erec y Enid, pq servís de introducció al tema de la Cavalleria i x subratllar lo important del tema. ^^ i després he anat a la òptica amb mon pare (pq a ell ja el coneixen i em fan descomptes. jojojo XD i la graduació de la vista em surt de franc *O*) i n'he triat unes de vermelles (prohibit riure's de mi o aniré a riure'm del Pèls i a molestar al Salvatge quan es canvii d'hora, vale? T_____T) -> amenaça XD. i després, les ulleres de sol, són a l'estil "lolo" xD, bicolor i molt bufones. de fet, m'agraden més les ulleres de sol, a l'estil mafiós, que no pas les normals. però ja ho diuen, és qüestió d'acostumar-se. són de la mateixa mida que les que porto, però canvia que són més quadrades i vermelles. però són de ferro també. ^^ i les de sol són una monada. ja les veureu.. suposo que dissabte ja estaran. com a màxim, dilluns que ve. lalala... ^^
i ara, que ja estic més tranquila... era tot un tràngol haver d'anar a la òptica i tenir temps x anar-hi. i és que tinc tants treballs que no puc ni gaurdir del trajecte amb el bus!!! T___T (snif). he de llegir mentre vaig al bus i quasi s'agraeix que apareguin conductors estranys xDDD com el tio bo d'ahir xDDD jajajajaja... després vaig pensar: el tinc vist. i vaig caure-hi que va ser el tio que es va comportar com 1 persona quan l'Emma duia el carro xD jeje i que duia el 64 ^^ (les cares dels tios bons no s'obliden! el que oblido temporalment és el dia i la línia xD jajaja). jajajaja... em va suposar una elecció taaaant difícil... un 64 que estava desaparegut o un 51 amb un tio bo xDDD lalala... :P evidentment em vaig quedar amb el tio bo ^^ i quan vam arribar, el 64 va arribar després que nosaltres (imagina el retard del 64!) i no era el Lalala!! era el senyor que xiula!!! T____T o sigui que... vaig prendre la decisió encertada. però la setmana que ve, ja veurem.. pq seria 1 kk si el canviessin... ara que m'havia fet gràcia! a més, li dec 1 salutació! pq em va dir hola i com que me l'estava mirant i estava sorpresa no li vaig dir res xD. aixi que li he de dir hola ^^

ostres! doncs tinc x llegir (tant sols de l'assignatura de la Cavalleria) i de cara al dilluns que ve:
** Erec y Enid (del Chrétien de Troyes)
** El llibre de L'orde de cavalleria (Ramon Llull)
** La caballería (Jean Flori)
** Roman de Eneas -> 1 exemplar i el té l'Helena xD
** Li conte del Graal (Chrétien de Troyes)
** Cligés (Chrétien de Troyes) -> però d'aquest tant sols hi ha 1 exemplar i el té l'Helena...

aixi que amb l'excusa que tant sols n'hi ha un, l'acumularem x la setmana vinent, amb els que ens posi de cara a la següent setmana, i li direm la veritat: que n'hi ha 1 i que estava ocupat. per tant, llegirem els altres 4, que no és moco de pavo. (ara seguiré amb Erec y Enid. q es el primer que he agafat. i demà començaré La caballería). dissabte a la tarda aniré a la Tecla sala a x els altres 2 i s'ha acabat. jojojo... m'encanta que la Tecla Sala estigui oberta els dissabtes a la tarda. pq com que he d'anar al matí, doncs aprofito la tarda ^^
també, x dilluns, tinc 2 articles x arabismes. i x dimarts, 2 articles més x llegir i un esboç del treball de mística medieval. també, pel dia 10 de març tenim el treball de Literatura i poder a l'edat mitjana. en que divendres començem la "busqueda de biblioteques 1" amb fotos incloses! T___T anirem l'Helena, la Isabel i jo a la recerca de les biblioteques perdudes... a veure si hi podem accedir... tot el dia voltant x BCN ^^ a x elles!! i x la mateixa assignatura he de llegir Gregori de Tours en francès... unes 600 pàgines "tant sols"... que aquest vespre hauré de seguir llegint... T___T i així, és la segona setmana del segon trimestre del màster!! quina feinada!! en comparació amb el primer trimestre!! també és cert, que tenint les pràctiques a l'insti al matí tinc menys temps. ja tinc a punt la classe de demà, aixi que demà li faré 1 ullada x acabar de recordar el que els he de dir... a veure si avui es porten millor. ^^
i bé, amb tota la pena del món, em desconnectaré i aniré tancant l'ordinador per seguir amb la "emocionant" lectura de la novel·la Erec y Enid. xDDD jajajaja... emocionant xD kk... xD

ah! m'ha dit mon germà que per fi m'han arribat un parell de manga francesos que havia encarregat fa 2 mesos i mig!! ueee! espero que siguin l'11 de Love com i el 5 de Comme elles o "correrà la sang" xDDD jajajajaja :P

m'encarregaré (ja que ve el meu aniversari, em demanaré més coses xDD jajajaja)
** Remina ( Junji Ito)
** Lovey dovey vol 3 (perque el 4 surt l'11 de març ^^)
** BODY vol 7 (quasi la meitat!! uee!)
** Crown vol 6 (final!)
** Le journal de Soïchi (junji ito) *O*
** Happy mania vols 9,10 i 11 (final) -> es que feia temps que tenia pendent el final xD. i més ara que llicencien mes coses de la Moyoco, aixi que millor la acabo. xD jaja ^^
** Infirmerie apres les cours. vol 7 (la resta estan pendents de reedició T__T)-
** Le jeu du chat et de la souris (setona mizushiro) .> volum unic.

doncs, queden coses pendents, com els vols 12 de Love com i el 6 de comme elles, que els demanaré si demà m'arriben l'11 i el 5 ^^ jeje. i queda pendent Gyo (del Junji ito). que serà pel mes d'abril. jojojo ^^ i llavors, demanaré el proper cop, els 2 volums de Living in a happy world (pq els han retrasat 1 cop mes... T__T), quedarà pendent Love berrish T___T i el 4 de Beauty. T___T

i ja està. ara si. apa, doncs ens veiem!!

No hay comentarios: