viernes, febrero 20, 2009

Els viatges d'avui *O*

Holaaaaaa!!!

avui, per fi, he acabat el treball dels contes de Canterbury i l'he entregat. per anar-hi, he anat amb el Pèls, que ha vist que m'entretenia fins la parada però ell ha anat més a poc a poc. em pensava que era l'Scorpio,(que ho feia pq pugés si o si amb ell) pero miro el número xD i era el Pèls xDD. m'ha sobtat que es fixès en la meva goma de cabell de color rosa xDD i que em digués que seiés davant amb ell O___O m'he quedat molt parada xDD però de seguida m'he posat a fer el ximple amb ell, mentre per l'altra banda el Gabi flipava xDDDDD jajajajajajajajaja ... com si mai m'hagués vist xerrar amb ningú... o potser s'ha sorprés pq ha vist que el Pèls em feia ei! com sempre xDDDD total, que li e explikat q m'han concedit la beca pel master i que també em pagaven els desplaçaments (és a dir, que en la beca està inclós el preu de 3 t-jove. i com que ja n'havia pagat 2, em reembossen els diners que he pagat jo i me'n donen x 1 tercera *O^ això és el que he dit. tot el que ell digui de més, és mentida xDDDD) ^O^
com que era el de l'autopista, i jo volia un collblanc amb el tio bueno o el 51 amb l'Scorpio x veure el Salvatge xD doncs mirava amb cara de pena x la finestra i el Pèls, perque li fes cas a ell, m'ha parlat!!! xDDDDD que bo xDDD començar ell la conversa xDDD increïble!! xD i... contrari al que va fer el darrer cop xD, m'ha deixat sortir x davant!!! O___O i aixo que l'ultim cop em va dir: es surt xl darrera xDD *O* i jo contenta xDD i les nenes que tenien enveja xDDD jajaja :P q es fotin! jo em foto quan trobo ocupat el conductor, no? doncs ale xDD

i x tornar, tenia mooooolt clar, que volia tornar amb el Salvatge xDDD més que res, perque li volia dir hola pq els dos darrers cops estava tonta i d'avui no passava que li deia hola *O* jejejeje... i llavors, arribo a la parada de palau reial xD i ve el Iaio dels cabells blancs, que mel quedo mirant, pq estava mirant quin conductor era i em diu: ara ve el 51 en 1 moment. i ve aquell xDDDD. jajajajajajajajajajajajaa... un altre que s'apunta al carro de dir "aquell" al Salvatge xDDDDD jajajajajajaja ^o^ quina mala fama que té!!! pobre home! però si és genial!! està com 1 llum, però quan vol és monissim!! ^^ (ara, admeto que la major part del temps està fent garruleries però bueno xDDD pero amb mi és molt maco ^^ per mi, cap queixa ^^). total, que ve el Salvatge, i el crido ^^ i ell amb les ganyotes que feia pel sol penso: a veure si amb l'excusa del sol de cara no em diu hola xD però en veure que parar el bus i li canvia la cara i mira tot somrient i penso: avui siiiii!!! li podré dir hola! i només pujar, me'l quedo mirant i li dic holaaaaaaa! i ell em diu: holaa! ^^ jejejeje... i ma deixat seure abans d'arrencar!! i aixo que estava jo soleta a la parada! xDDD jeje ^^ (q tothom ja sap que sempre surt disparat i no deixa seure ^^). total, que em volia posar a la finestra però si ho feia no veuria el que feia. conclusió: em poso a la banda que no es finestra x veure què fa... total, q sa notat pq sa posat a riure mentre deia que si mel volia mirar xDDDD. es clar que si!! les seves cares son genials. a més, quan et mira, et mira amb aquell supersomriure i les dents superblanques... q fort!! com les dels anuncis! xD :P i bé, en resum, que m'he divertit molt amb el Salvatge, tot i que no ha fet gaire cosa ^^. però com q estava contenta pq avui si que ma dit hola i li e dit hola... ^^ jejeje.

i ma fet gràcia quan e baixat, superamoinat x si l'oliveres tiraria endarrere quan jo baixes i li ha fotut 1 pitada xDDDDD jajajajaja *O* m'encanta, és genial! ^O^

i després, he anat amb mon pare a comprar a l'Eroski i m'ha fet molta iusió que tots els que em veien em saludaven!!! jejejejejeje *O* aixi que son conductors del dia, els que man saludat i per descomptat, el millor, el Salvatge ^O^

No hay comentarios: