jueves, febrero 26, 2009

Qui no s'arrisca... no pilla el bus! xD

Holaaaa!!!

avui he fet, la tercera pràctica a l'insti. avui explicava jo. xD jajaja :P ha estat molt interessant.. alguns passaven de tot i altres estaven expectants a veure què fariem i que els diriem xD. curiós. xD jeje

després de donar les classes, he anat a Can llovera a veure si tenien algun comic i he trobat 2 xDD en tenien 3 però no sé pq tenia a la ceba que d'Otomen havia de ser el 4 xDDD i he dit: jooo! només el 3 xDDD. aixi que allà s'ha quedat el 3 d'Otomen... amb les ganes que tenia xDDD. aixi que he comprat:
** Cat street vol 7 (un més i s'acaba!)
** Kirari vol 8

de moment, no tenien res més, ja que aqui només arriben les novetats de planeta. el diumenge, ja aniré a x Fairy Tail i la resta de novetats al mercat de Sant Antoni. jojojo *O*

i aquesta tarda aniré al Jaimes a veure quins són els 2 comics que m'han portat i els encarregaré (després de decidir-me... cosa que m'ha costat, pq volia tantissimes coses xD).

** Le journal de Soïchi (vol unic del Junji Ito) -> dins de la col·lecció trimestral del Junji Ito. *O* (m'encanta, adoro la obra d'aquest autor...entre aquest i l'Otsuka, són els meus ídols xD)
** Remina (vol unic) -> també del Junji Ito.
** Crown vol 6 (final!!) -> per fi el darrer volum de la genial història de la you Higuri.
** BODY vol 7 (el mig de la serie. 8 volums més i acabada! xDDD jajaja... 1 any i mig mes! xD).
** Lovey dovey vol 3 (el 4 surt l'11 de març i al maig finalitza. aixi que... ja queda menys!)
** Beauty! vol 4 (si no m'han portat l'1, l'hauré de demanar juntament amb el 4... T__T)
** Happy mania vols 9, 10 i 11 (final!) -> i per fi, després de un any i pico demanaré els darrers volums de la sèrie. jajaja :P

i ja està. tot això és el que demanaré pq m'arribi més o menys per la setmana del 21 de març. *O* jejeje *O*

apa, doncs fins aqui, lo que sé. al vespre, quan torni ja posaré quins han estat els dos comics que m'han portat i qui hi havia al bus. quina gràcia haver-me trobat el Manel, el temerari davant del Panissimo xDDDD jajajajaja... ha estat un "oh" i s'ha posat a riure xDDDD.

Ja he tornat!! jejeje... ara expliko la meva tarda. a la tarda, he anat a la plaça, no massa convençuda a buscar el bus. m'ensumava que el Salvatge ja estaria en 1 altra ruta... però, com que tenia mandra d'anar a la carretera i havia de llegir el llibre de la cavalleria XD doncs m'era igual xDD (quasi que preferia que no vingués xD). i surto de casa i venia el 51 O____O i penso: si encara falten 2 minuts!! xD i corrents cap a la parada!! i alla arriba l'home del somriure que fa por... q una vella li ha dit Pedro xDDDD jajajajaja... i jo he pensat: claro!! el pedro que lleva el carro pal pueblo 3!! xDDDD jajaajjajajaja xDDD q mala soy xDDDD. total, que pujo i em diu hola (ell primer!! oooh! i m'ha parat sense que el cridi: devia dur escrit a la cara: si no em pares sense que et cridi, men vaig a la carretera a x qualsevol altre xD) i ha conduit millor que el darrer cop. no ha fet tantes frenades. quan sortiem del poble, ha paxat el Salvatge amb el 51 de les 16.05 T______________________________T i la seva superfrase m'ha deixat T____________T joooooo! dolent!! ¬___________________¬ pero buenu... ¬.¬ el Tio bueno semblava molt satisfet que no fos el Salvatge el que estava al volant i q fos aquell home i sel veia molt cofoi. i el "senyor" Scorpio també... q no se que carai ha dit però que també estava molt pero que molt satisfet que el conductor no fos el Salvatge. ¬_¬ la lliga antisalvatge en acció! xDDD total, que tmb em vist el Jose luis que deia: pero que carita de peeeena xD jajajajajajjaja... no semblava que li fes cap mena de pena, més aviat semblava satisfet que no fos el Salvatge xDDDD (era quasi un: a veure si puges amb mi xD).i em sembla que no hem vist ningú mes xD. després, he anat a Jaimes i m'havien portat:

** Comme elles vol 5
** Lovely complex vol 11

i m'ha ofert, un seinen, quan duia tota la tarda pensant: m'encantaria un seinen interessant però no tinc ganes de demanar-lo, em fa mandra xDDD i x mandra, doncs no me n'he demanat cap i em surt el Fede dient que la Celine havia demanat un pensant que m'interessaria, i la dona és que sempre l'encerta xD (primer, amb Hadashi no Aitsu *O*. q l'adoro xD) i ara em surt amb Les Gouttes de Dieu. que m'he quedat ooooooooH!! i giro x mirar el preu.... 13,50 euros!!!! T__________________________T 1 miqueta mes i moro en veure el preu. però llavors, el Fede ha trobat la solució, ser clienta VIP *O* i aixi, em fan descompte i em surt x uns 12 eurillos ^^. jejejeje *O* llavors, ha estat 1... pa la saca! ^O^ (menos da 1 piedra... i es que... el volia x aquella setmana del mes en que no suporto les històries romantiques i només les vull seinen (des del mes passat) o d'acció (com des de que tenia 10 anys XD), molta acció, i clar, el dia 6 de març començarà, si no es retrasa, aquesta "setmana" del mes xD aixi que ja tinc el volum adequat x aquell dia xD jajajajajaja...(ja m'enteneu a que em refereixo xD ^.*)
i aixi que m'he demanat el de sempre i quan arribi em farà el 10% de descompte. millor aixo que res. si em fa el 10% em surten x 8 euros. si no mel fa, x 10... T___T o sigui que... merda de pujada de preu del manga francès... amb lo feliç que era xDDD. ara si que de Love Berrish i initial D, res T____T i de Skip beat, tampoc. a esperar que siguin llicenciades aqui... xDDD pq paxo de pagar 8 euros o 8.5 x Love Berrish i Skip beat quan alla es molt i molt més barata ¬.¬ i quan em cobren el transport i pq me la portin 5 euros mes... lalala... 1,5 mes vale, pero tant, va a ser que no. ^^ aixi que acabaré les que tinc començades i tant sols demanaré col·leccions de 2 volums o de 3, i vols unics. xD per descomptat, seguiré la col·leccio Junji Ito... encara que ara em costin 12 euros T___T (snif... ja em suposava 1 estafa pagar 10 euros... ara, 12 T__T). pero es que es Junji Ito, i no m'importa, em moro de ganes de llegir-lo. pq si e d'esperar a que la cupula tregui algun dia algo més d'ell... T___T

ah! ja m'he llegit Lost World, del Tezuka... T____T em fot el final... quina rabia... per mi, hagués tingut unes pàgines més x arrodonir la història, però buenu xDD. a veure si publiquen la història del Detective Mostacho, q m'ha encantat aquest personatge xDDDD aquest, seria un dels volums que em compraria XDDD. es que primer, a Metropolis. i ara aqui xDDDD. quina gràcia d'home xDDD ^O^

ara estic amb la lectura de MW (tret de la unica biblio que el té. la Tecla Sala ^^), de moment, la trobo estranya. ara seguiré. que en tinc x estona... 600 pàgines. ^O^ i quan el dissabte vagi a la Tecla Sala a tornar-lo, agafaré La isla del tesoro ^^ a veure què tal esta (si no esta agafat. si ho esta, doncs Ayako o Oda a Kirihito). xDD ara m'ha picat de nou pel Tezuka ^^

i ara també he reprès, desde que vaig descobrir Kurosagi i MPD Psycho, que provo estils i series noves que fins ara havia considerat "d'adults" i "traumàtics" (pq em feia por llegir i no poder dormir després). i ara, m'estan satisfent més del que em pensava. doncs el que deia, he reprès l'anime de Himitsu. que em feia por, pq per mi entrava en aquesta categoria i ara la disfruto com mai, mirant 1 episodi cada dia ja sigui o per esmorzar o per dinar. aviat se m'acabaran els episodis perque tant sols hi ha 15 episodis subtitolats, pero buenu... demà em toca l'episodi 11 ^O^ però ja tinc decidit que quan acabi amb els episodis que tinc i hagi d'esperar a que en subtitolin més, reprendré també Kuroshitsuji, que la vaig interrompre a l'episodi 12 per veure Himitsu xD. ^^

apa, doncs a llegir 15 minutets o 20 i a dormir!! que demà he quedat amb l'Helena x anar a la "caçera de Bbilioteques medievals!". aixi que... de fet, molt d'hora no m'he de llevar, pq agafaré el bus del Pepón xDD jejeje ^^ pq hem quedat a les 11 al davant de la facultat i dd allà anar cap a la biblioteca ^o^ apa, doncs ens veiem!! (tu ara no fugis, eh, Pepón? que tinc moltes ganes de pujar amb tu! que dd que t'han canviat l'uniforme que no he pujat amb tu! jeje... i et vull veure!! q segur que està guapissim! jejeje *O*)

ah! lo del titol anava pq quan e sortit de classe, tenia el temps just i comptat x agafar el 56 de les 22. i llavors he pensat: pq no?? m'arriscaré. total. llavors, hem sortit a les 21.25. 5 minuts abans. e nat corrents al metro. arribo alla a les 21.32. em quedaven 5 minuts d'espera al metro. x variar. espero. quan ve el metro arribo a sants a les 21.50 i penso: baixo i m'arrisco o m'espero a les 22.25/22-35 a que vingui el Calvo? m'arrisco!! doncs aixi que baixo corrents a sants i vaig a la blava i arribo i 2 minuts d'espera... les 21.55... T__T ve el metro a rebentar de gent, x variar... T__T i arribo a collblanc a les 22. i surto flipada cap a la segona parada i penso: vale, a cara o creu si trobo el semafor dels vianants en verd, agafo el bus, si el pillo en vermell passarà i l'he perdut i hauré de tornar al metro i anar cap a diagonal a pel calvo i esperar el 64 T__T total, que miro i veig la parada buida i penso: ha passat ja??? U___U i sem posa el semafor verd. creuo i es posa a vindre el bus!!! ueeee! arribo a la parada quasi quan venia el 56! jajajajaja XD mola! i jo feliç pq l'he agafat per pura sort i xorra! jejejejejeje *O* per aixo deia que qui no s'arrisca, no agafa el bus! ^^ referint-me a l'ultim collblanc *O* jejejeje ^O^ sort que sempre passa cap a les 22.05 q sino... ^^ si no tingues aquests 5 minutets de marge... uf... es que prefereixo arriscar-me a aixo, ara que tinc 1 profe que no fa com el Prim, q s'enrotllava km 1 persiana i sortiem de classe a les 21.45 o les 21.50 i q era impossible agafar el collblanc, pero si sortim de classe a les 21.25, encara podia provar sort ^^ jejejeje... aixi que estic satisfeta pq no m'he d'esperar 30 o 35 minuts a la parada a diagonal congelant-me x culpa dels profes ^^ jejeje mola!

apa, res més! Bona nit!! *O*

el conductor del dia: el Salvatge xDDDD (encara que no hi he pujat, m'ha fet gràcia una cosa quan le vist x la finestra xD).

No hay comentarios: