viernes, febrero 27, 2009

Caçera de biblioteques medievals satisfactòria i supercompra d'avui *O*

Holaaaaa!!

avui he començat el dia anant a buscar les ulleres noves i estrenant-les anant amb el Pepón cap a la uni, on haviem de començar la caçera de Biblioteques. que al llarg de tot el dia d'avui (q m'he quedat a dinar allà i tot T__T) hem vist unes col·leccions que eren massa! jeje *O* ha estat impressionant. també hem tingut 1/2horeta pel vici i hem anat a Norma a comprar una miqueta de manga! jejeje *O*

** Espera a que me enamore (vol unic) que al final le agafat sense pensar-ho xDDD jajaja
** El ángel del jardin vol 1
** Fairy Tail vol 3
** Rosario to Vampire vol 1 (*O* jojojo -> el primer que m'he llegit a l'autobus de tornada).
** Otomen vol 3
** Lazos prohibidos vol 9 (un més i prou!)
** Five vol 6 (cada cop més prim!! em sento més i més estafada!! T___T)
** Karin vol 9 (em pensava que no sortiria però si! jeje *O*).
** La ventana de orfeo vol 6
** Corazones de cristal vol 3 (final)

i ja està *O* una petita viciada xDDD jajajaja

x tornar, hem acabat a les 19.10 i e nat a collblanc. pq em moria de ganes d'anar al WC i la millor opció era aquesta ^^ aixi que e nat allà i venia el Paraguayo ^^ i m'ha deixat pujar 5 minutets abans i m'he acomodat. fins i tot m'ha saludat només arribar!!! ooooh! *O* m'ha fet gràcia xD jeje. i m'he posat a llegir Rosario to Vampire... jeje... 4,95 *O*

apa, doncs vaig a rentar plats i a estirar-me al llit a llegir Rosario to Vampire! ueeee! *O* jeje

ens veiem demà! que vaig a classe d'hora al matí... T___T a veure a quina hora vindrà aquest cop el Va de guapo xDDD. jaja ^^

ah! el conductor del dia... mmm... el Paraguayo i el Patillut (x saludar ^O^ m'ha fet molta gràcia xDD. jeje) i el Pepón (encara que encara dubto si es reia de mi o no T____T perque... T___T)

No hay comentarios: