martes, febrero 17, 2009

M'han concedit la beca!!!! *O*

Holaaaaaaa!!!

començo pel que més m'interessa i que en aquests moments em té molt i molt feliç i és que m'han concedit la beca de l'estat en què em paguen la matricula, els desplaçaments (3 t-joves ^O^) i 240 euros en llibres i manuals. *O* aixi que estic moooolt satisfeta *O* i molt contenta. ara, a esforçar-me molt més!!! ^O^

pel que fa al bus d'avui, al matí, he anat amb l'Antoniu xDD que com q no em volia dir res de res ¬_¬, doncs jo també he passat d'ell... xD i x tornar, he anat amb el Brincos 3!! jejejeje *O* quina ilusió!! a ell sí que li he dit hola! i ell ma dit hola! i en baixar, allà estava, sense fotre res, l'Scorpio, amb la seva super nàpia! xDDDDD jajajaja... es que arribo i penso: aquesta nàpia em sona xDD i penso més i dic: ostia! un clon de l'Scorpio o es ell!? xD i era ell xDDDD jajajajaajja... k km sempre es feia la víctima xDDDD quin home xDDD i el Pepón, q 1 cop mes ha remugat que si havia nat amb el Brincos 3 xDDD jajajajaja... q fort xDD. i al migdia, x anar a classe, he agafat el Lalala .... T_T que ma saludat amb un holaaaa! (de: et conec de tota la vida, o un "como tu x aqui" xDDDDD). i m'ha espantat que ti cagues quan de sobte sento: no te lo mires tanto!! que se va a gastar!!! O____O he fotut un bot que no vegis! jooooo! jo només mirava al Brincos 3!! i també al Pepón!! ¬__¬ doleeeeent! envejóooooos! xDDDD i ma fet gràcia, q en tornar, el Calvo estupid, m'ha saludat!!!!! O____________________O m'he quedat mooolt sorpresa... xD el dilluns que ve, quan l'agafi de nou, ja li diré hola xDDD. q a més, ma parat davant i tot xDDD. q considerat x ser ell xDDDD.

apa, doncs ... ah! a la classe de jueus xDDDD jajajaja hi ha 1 tio boooooo! uuuueeeeee! i ma fet gràcia, pq me'l quedo mirant amb cara de: baaaabaaaaaa xD i em somriu supervermell i em diu: com et dius? i li dic: Cristina. i ell em diu: jo Francesc, encantat *O* amb 1 supersomriure *O* ooooh! i quan ha marxat ma dit adeu. *O* jejejejeje... a veure si la setmana que ve, li puc preguntar si està solter i sense compromís, te novia o dona xDDD :P ja veurem!! ^o^ per un cop que hi ha tios a classe, cal aprofitar. i a la classe de mistica, hi ha 1 altre tio interessant, q es diu Xavier xDD i q s'asseu amb el Xavi xD pero com q li va el tema religiós, em sembla que va pel camí del "no compromís" com el Xavi T__T aixi que... xDDDD observarem les classes de dimarts!!! *O* jojojojo... de moment, les més interessants!!

recapitulant, tenim: dilluns: francès antic i àrab. dimarts: mística i jueus. i les de dijous, a veure què diuen que fem!! ^^

apa, doncs!! ens veiem!!! *O*

mmm... conductor del dia... quina decisió més difícil xDDD ah! el Brincos 3!! ^O^

No hay comentarios: