jueves, febrero 19, 2009

El canvi d'uniforme! xD

Holaaaaaa!!!

avui he anat a l'insti, al matí a fer les pràctiques i ja m'han dit que la setmana que ve ens "examinem" fent nosaltres les classes als nens sobre el sector primari ^O^ tenim els llibres de text i el de lectura i tot a punt! ^^ a veure com anirà. ^^ després, a la tarda, he anat a buscar el bus del Salvatge *O*, q avui no li he dit res pq estava xerrant amb 1 tia i pq 1 cop més, m'ha girat la cara quan li anava a dir hola ¬_____¬ i a la resta si... mala personaaaaa! ¬.¬ i me le quedat mirant descaradament quan he vist la supercamisa q duia xDDDDDDDDD jajajajaa... q rara! xD pero a ell li quedava bé xD ^O^ i al Tio bueno també li quedava bé, la camisa amb la corbata xDDD. ara, el que estava raro raríssim i que semblava un poli del segle XIX era el Calvo Malvat. que quan le vist amb aquella armilla i les ulleres de sol he pensat: i la pipa¿? xDDDDD i quan le vist al vespre... ostres tu! quin riure xDDDDD bicolor!!! blau mari i verd!!! quina supercombinació!!!! xDDDD que horrorós xDDDDD jajajajaja... ara entenc pq el Pepón odiava el nou uniforme xDDD entre l'abric de motero i l'armilla de poli xDDDD jajajajaja... ara, la camisa mola!! *O* (en segons quins xDDD) em moro de ganes de veure el Pepón amb l'uniforme xDDDD jajajajajajaja *O* i sobretot, amb l'armilla horrorosa xDDD ell q sempre té fred xDDD segur que la porta. no com els joves,que duien tant sols la camisa i la corbata xDD ^^ (no es que el Pepón no sigui jove, però entra en la categoria dels que "quasi sempre porten jersei"... el que tmb em moro de ganes de veure és el Jesús *O^ segur que està guapissim amb la camisa!!! *O* jojojo... xD i el Punyeteru ha de quedar graciós xDD i... el Jose luis xDD i... el Bigoti xDDD que no me'l puc imaginar xDDD i... no sé...el va de guapo xDDDDD i alguns més xDDDD que ja els aniré veient. els que ara x ara em moro d'intriga son el Jesús i el Pepón... ah! i el Brincos 3 tmb! xDDDDD jajajaja *O*

bé, doncs pel que fa a les notes, ja tinc una nota més: literatura romànica. que sapigueu que he tret un 9! jojojojojojojo xD *O* un altre excel·lent per la saca ^.^ (es que encara q no ho sembli pq sempre estic amb els meus estimats autobuseros, estudio ^^). jajajaja... ara m'he recordat d'una frase de: joder! hoy te da por leer!!? es que si no me miras y haces el burro conmigo me aburro!! xDDDD jajajaja... doncs el mateix et dic!!! si tu xerres amb 1 altra i passes de mi, jo també m'avorreixo, i com que xerraves animadament amb 1 altre, doncs aprofito x llegir el llibre que tenia x demà!! i que consti, q l'he agafat amb tu pq em moria de ganes de pujar amb tu pq m'ho passo de conya, però si passes de mi, jo passo de tu... T____T aixi que ja saps, demà, si em mires amb 1 supersomriure quan pugi a les 17.20 et diré hola superfeliciana xDDDD i si em dones corda, millor que millor. ostres, em faria ilusió seure al davant amb ell xDDDD. segur que ha de ser divertidissim!! xDDDD jajajaja *O*

apa, doncs, a llegir una miqueta més dels Contes de Canterbury i demà serà 1 altre dia!!
ara, se m'ha afegit més feina: llegir la Historia gesta francorum del Gregori de Tours. tinc 2 setmanes x llegir-lo en francès. i són 2 volums. aixi que ja tinc feina. a més, dels deures de totes les assignatures i més treballs que tinc de la mateixa assignatura!!! T___T

apa, doncs ens veiem!!! *O* jejejeje... a veure si veig els guapos amb la camisa nova!! *O*

el conductor del dia: el Salvatge *O*

No hay comentarios: