sábado, febrero 14, 2009

Comença el 2n trimstre del CAP

Holaaaa!!

avui al matí he començat el segon trimestre del CAP. la part de Psicopedagogia. començant pel principi, avui he tingut un somni molt estrany i m'he llevat pensant que el bus passaria 5 minuts abans xDDD (coses rares xD) i de sobte, me quedat dd les 6 del matí pensant: i si passa i el bus passa 5 minuts abans x la carreetera?? enlloc de passar a les 7.40 passa a les 7.35?? O__O i clar... pensant, pensant, m'he dit: si passa abans hauré d'esperar al 64, q ves a saber quan passarà i si no arribo què? miro pel balcó i penso: sembla fer molt de fred, pq tinc les mans encartronades i a la que surti es tallaran. i surto al carrer superabrigada i efectivament, se'm tallen les mans i fotia 1 fred de nassos. estavem a 5 graus T__T i me'n vaig 5 minuts abans de lo habitual, a les 7.25 per arribar a la carretera a les 7.35 xD. al final em podia el somni estrany xD. i quan arribo allà a les 7.34 veig que la de l'altra banda es queda parada dient q on anava tant d'hora! xD però se li ha quedat quasi la mateixa cara que a mi quan per allà ve un bus i penso: altre cop el Gregor que ve tard xDDD pos no!!!! era el 51! que estava passant en serio a les 7.35!!! O_____O em quedo flipant i salta el va de guapo i quan aquella dona li diu q que fa tant d'hora li diu q no ha mirat la hora! que ell anava tirant i prou!! O___O flipo!! si no arribo a pensar que aixo de que podria passar abans... xDDDD quines coses! ara, no hay "mal" que por bien no venga, pq he arribat alla a les 8.40 i he pogut esmorzar xD i xerrar amb 2 amics que havien arribat d'hora tmb ^O^ jejejeje. però millor que el de les 7.40 vingui d'hora que no tard. no es pas una queixa, XDDD ara, la setmana que ve procuraré estar a la mateixa hora xDDDD que sino... xD

total, tenim un profe de psicopedagogia q es diu Manel xD i que es un iaio amb bigoti i cabells grisos xD jajajaja... es que ma fet gracia pq venia pel cami pensant: sera 1 iaio amb bigoti, ulleres i cabell blanc/gris xDDDDD jajajaajjajajaja... casi era com me l'imaginava!!! xDDDDD avui, tenia la imaginació que dona gust xDDD. pq tmb penso: em menjo ara l'esmorzar i després ja veurem xD. i a les 10.30 com era el cumple d'una companya del nostre grup ma convidat a esmorzar mentre celebravem el seu cumple!! xDDD *O* quines coses! xD
la classe, però l'hem acabat a les 13.30 clavades. i penso: a veure si em dona temps d'arribar pel 51 xDDD doncs més que pel 51, el 64 xDDDDD quines coses! el metro ha trigat menys del que m'esperava xD i també hi ha intervingut el factor conductor xDDD pq sino... xD es que jo penso: passo de correr pq no en tinc ganes xD aixi que si el veig a la parada, mala sort xD i jo amb la paxorra, que anava xino-xano. i veig que arriba el 64 xD però clar, sempre fot perdre'l dvaant dels nassos. pero correr i que se'n foti de tu i marxi, fot mes. per aixo deia lo d'anar caminant. i amb aixo que pensava: potser si és algú interessant... xD i em quedo mirant i penso: és el Bigoti??? O__O i amb aixo q el veia que em mirava i reia xD i penso: qui es?? i s'esperava... amb aixo que dic: vaaaa, aniré 1 miqueta mes de pressa xDD i quan arribo, tanca la porta i em quedo O___O i em mira i em pregunta que si pujo amb ell o amb el del darrera. i jo li dic: home, si m'obres i em deixes pujar, pujo. sino, quin remei! m'espero al 51. i ell rient, m'obre. li dono les gràcies. em diu hola xD i li dic hola xDDDD. i en arribar a sant feliu, dubtava si dir-li adeu o no xDDD i ell es veu q su esperava xDDDDD jajajajajaja... pero al final no li e dit i ell ma mirat amb cara de: no mas dit adeu xDDDDD jajajajaja :P pobre home-greix XDDD. pero avui és el conductor del dia xDDD pq m'ha esperat i ma tractat molt amablement *O*

i ja he acabat el volum 3 de MPD Psycho. mola! es una miqueta estrany, però m'agrada. la intentaré comprar de segona mà al mercat de sant antoni.

i pel que fa a Keroro, q m'he llegit el volum 1 en el viatge de tornada del metro xD no està malament, però l'anime té un no-se-qué que fa que sigui més interessant xDD i més, en català xDD en japo té gràcia, pero no li veig tant el sentit. ara lo de "senyor Fuyuki" xDD té gracia xD i en castellà, no en té cap xD m'agrada que l'hagi traduit el Marc Bernabé *O* (no sé pq les obres que ell tradueix son les que més m'agraden ^O^... coincidències! xD). el que ma fet gràcia, és que la cosina d'una companya de classe és la traductora de Nana! *O* oooh! que fort!!! *O* quina gràcia que m'ha fet! xD jeje i q ella tmb vol ser traductora *O* (jo l'any que ve tmb voldria estudiar japo pero ja veurem ^O^).

apa, doncs a acabar de llegir el vol 5 de Kurosagi i a fer 1 petita visita de metge a la Vane xDDD. q no es troba bé i està soleta a csa xDDD. jo que volia anar a veure si veia al Miguel... xDDD T___T doncs aniré cap a casa la Vane x la carretera a veure si el guipo xDDDDD :P al menys, si el veig, sabré on està x la setmana que ve anar-hi xDDDD jajajaja (riure malvat! xD).

conductor del dia: l'Home-greix.

No hay comentarios: