lunes, febrero 09, 2009

el retorn del Carro pal pueblo!!! aquest cop li ha tocat al Jesús! xD

Holaaaaaa!!

no sabia quin títol posar xD perquè és que algo molt especial especial no havia paxat... aixi que... començant pel principi, aquest matí he anat a provar sort (reconec q estava morta de por pq estava segura que seria la Destroyer xD) i apareix el Beat panxacontent, amb aquell trasto que tremola supervell on hi cap molt poca gent i em quedo O________O i flipo. l'home sem queda mirant amb cara rara i passo d'ell. me'n vaig a seure pq estava convençuda que s'ompliria xD. i s'ha omplert a vessar de gent que quasi no hi cabia ningú més i el panxacontent anar dient a la gent que tirés enrera xDDD. feia anys que no veia 1 autobus tant a rebentar de gent!! xDDD i el Pepón dd l'altra banda alucinant xDD es que... a qui se li acut posar un trasto que té uns 12 seients aprox i que es superenano??? doncs al que la posat x aquesta hora! xD i total, q em recordo del carro pal pueblo i que hi caben unes 70 o 80 persones xDD i clar... i penso: ostres, o posen 1 bus d'excursió d'aquells vells que no va el timbre xDD o posen el carro pal pueblo xD. total, q mentre anavem, jo rient recordant experiències del Carro pal pueblo i els que l'havien portat. quan per fi arribem xD me'n vaig i ensenyo el treball al profe que em diu q està molt bé! ueee! *O* i jo de molt bon humor. compro la t-jove... una estacada de 112 euros T____T quin mal que m'ha fet! xDD T___T i me'n vaig a buscar el bus del Pepón tot xino-xano! jejejeje *O* i el Pepón, per no ser menys que sempre, venint tard ¬_¬ i m'ha fet gràcia pq se m'ha quedat mirant amb una cara de sorprés, que no sé, ma fet pensar: què tinc algo raro?? O___O i res, mentre esperava al Pepón, veig el carro pal pueblo i em quedo:el carro pal pueblo!! a les 7.30 pensava en ell i ara apareix!! qui el portarà??? veig q es un 51 i de sobte veig que era el Jesús!! xDDDDDDD i saluda tot somrient xDDDDD jajajajajajajaja i jo rient xDDD duu el carro pal pueblo!!! que fort! xDDDD un altre a la col·lecció de conductors que ha portat aquest bus xDDDDD i llavors, quan tornavem amb el Pepón he vist el Gos!!!! i m'he quedat: vull pujar amb tu!! se'm devia veure a la cara pq sa rigut i ha fet amb la mà: fuig, fuig. vete con Jose xDDDDD. (i la meva pregunta es: quin? xDDDDD).
total, que tinc a punt el treball de lite i me'n vaig a buscar algun bus. la meva intenció era provar sort amb el 61 de les 18 o bé el 64 de les 17.55. arribo a la carretera i em trobo l'home del somriure que fa por i penso: i 1 merda!! xDD i com q era un 51, no entrava en els meus plans. em fa moltissima gràcia, que arriba l'Scorpio, em gira la cara fent-se l'ofès i remuga: esta, como siempre, esperando algun jovencillo. xDDDDDD jajajajajaja. i em quedo: ara en vindrà un de jove???? O___O i jo, amb les ganes que vinguin ja algun dels de l'autopista x comprovar si tenia raó xDDD. i la tenia! xDDDD arriba el 64, gris i penso: bé, es un bus gris, no veig qui és... veig qui és i dic: ooooooh! i ell es posa a riure xD. el crido immediatament xDDDD. sa notat que ha estat un: aquest siiiii!!! ^O^ i llavors, em para davant ^O^ i se'm posa en posició de saludar *O^ i li dic: holaaaaa! i ell em diu: hola. i somriu! ^O^ ooooooooooooh! m'encanta quan somriu. jejeje ^O^ i com que només quedaven seients "amagats". doncs me n'he quedat un amb finestra. xDDD jajajaja. de tant en tant li feia una ullada, amb la excusa d'una curva i ha estat d'allò més divertit. entrego el treball... m'ha fet espera aquella dona més de 35 minuts!!! T___T i després, me n'he anat a collblanc a buscar el bus de l'Edu pq no sé qui duu el 64 de les 20 ni el 61 de les 20.15 però... com he dit molts cops, prefereixo anar a lo malo conocido que lo malo x conocer xDDDDD. aixi que... a x l'Edu s'ha dit! xD aixi que allà collblanc estava força ple de gent... avui no se pq, a tot arreu on vaig estava a rebentar de gent!!! tenia un superiman!! T____T i m'ha fet gràcia la super salutació del "Maria" xDDD. q bo xDDD

apa, doncs demà més! jejejeje ^O^ ah! també he vist el bus groc i em quedo mirant al noi i em diu: és el Manel. i de sobte, es veu un paio que treu mig cos x la finestra, saludant efusivament i penso: clarament és ell xDDDDD. jeje i ja està, ara si!! a rentar plats, a llegir 1 miqueta x pair i a dormir!! ^o^ q demà m'he de llevar aviat, no tant com avui, però deu ni do, pq ve l'Emma a depilar-me les celles i el mostatxo. ^^ (més no pq sino, no ho voldrà fer xD).

els conductors del dia: el Miguel, el Pepón, el Jesús, l'Edu xDDD i no recordo si he psat algú més xD.

No hay comentarios: