domingo, febrero 08, 2009

Nous animes de la temporada 2009! i de nou la radio al blog!

Holaaaa!!

ara mentre descanso x esmorzar, que m'he proposat 30 minuts x poder veure l'episodi 117 de Reborn xD i amb 5 minuts posar alguna coseta a descarregar i de sobte he descobert nous animes!!

el primer de tots Fresh pretty cure!! la sisena temporada de Pretty cure. xD el primer episodi ja té subtítols i el segon està en procès d'encode perquè ja el tenen traduit ^^. té bona pinta. també estic descarregant (per torrent) la pel·lícula de Pretty cure 5 *O*.
després d'això, un nou anime que em pensava que no estava subtitolat perquè no l'havia vist enlloc en anglès, resulta que en anglès encara no té subs però en castellà d'espanya si!!!! 4 episodis amb subs de Slayers Evolution - R!!!! o sigui que ara, en el meu petit descans (em queden 3 minuts xD) descarrego el primer episodi!! ueee! del 2 al 4 després, abans de dinar.. jejejeje... deixaré baixant-se algun més mentre dino!! ueeee! *O*

i també, es veu que aquest mes surt un nou OVA de Holic i també comença Umineko no naku koro ni!! la tercera animació de la saga de Higurashi!! o sigui... q la que surti amb subs... serà meva! jojojo ^O^

i bé, intentaré localitzar en raw el final de pretty cure 5 i a veure si més endavant de l'ep 3 de Pretty cure 5 gogo (49 episodis cadascuna xD). lalala... ^o^

apa, doncs time up!! jejejeje... a seguir amb el treball i ja ens veurem demà!! ^.^

ah! he redescobert la radio online perquè buscava la cançó lights and anymore (l'opening de Wangan midnight) i se m'ha acudit posar de nou una llista online de cançons d'Initial D amb cançons velles del principi de la sèrie que m'encanten i també de les ultimes de la quarta temporada i fins i tot del nou OVA del Battle Stage 2 ^O^

apa, q la disfruteu!! ^O^

No hay comentarios: