domingo, enero 18, 2009

Un diumenge a la tarda...

Holaaaaa!!

avui la Tati ha estat molt contenta pq hem vist el Pèls i ella la saludat i ell l'ha saludat xDDD i ha aturat el bus allà al mig x xerrar amb nosaltres xD jejeje
i ma fet gràcia la seva superfrase q em diu: ara només quedes tu xD (referint-se a tenir fills xD) i li dic: jo d'aki a que tingui novio encara em queda molt! i em diu ell: aixo no se sap!! i es fa l'interessant i ara me quedat am la intriga de a veure si ell sap algo que jo no sé xDDD pq la Tati, que quasi mai s'entera d'aquestes intrigues i indirectes, quan es tracta de cotilleo o d'amor sempre se n'entera xD i em diu: a lo millor el Pèls coneix algun noi q està interessat x tu i que tu no ho saps, x aixo tu ha dit... sigui com sigui... si es pq sap algo que jo no se o x fer-se l'interessant pq pugi amb ell a la tarda x anar a classe, ha tingut efecte: m'he quedat amb la intriga xDD aixi que demà no, pq agafo el 64 del Lalala a les 14 x anar a classe de lite i de francès antic però el dimarts, si no s'ha intercanviat amb algú hi aniré xD i a veure què té x dir xDDDD :P

però avui m'ho he pxat molt bé esbargint-me x ahí amb la Tati xD només ha estat 1h i quart però ja m'ha servit x quedar-me tranquila. a+a+ hem saludat al Pèls xD i ell a nosaltres ^^ aixi que xDDD el Calvo malvat ens ha mirat amb somriure malvat xo no ha dit res xDDD :P

aixi que... ^^a veure demà què tal... demà x anar el Lalala i x tornar, l'Edu xDDD jajajaja... paxo del Calvo del 64 de les 20 i del 61 de les 20.15 xD aixi que... amb l'Edu xDD :P i demà paxat amb el Pèls x anar i x tornar... segurament l'Edu xDDDDD jajajajaja es que dimarts només tenim paleografia pq el Prim sen va de viatge de curs amb els de primer de carrera aixi que no tindrem la seva classe aixi que sortiré a les 19.45 o aixi XD aixi que... lo més probable es que vagi a collblanc a xl 50 de les 20.15 ^^ jejeje :P
i buenu... fins aqui lo d'avui... xD

apa, ja posaré més!

el conductor del dia: el Pèls! xD pq m'ha fet riure molt xD jeje :P

No hay comentarios: