miércoles, enero 21, 2009

El retorn del Pepón! i Vampire Knight Guilty

Holaaaaa!!!

avui al matí he nat a l'arxiu a seguir amb el meu treball x paleografia i després d'aixó he anat a la carretera x anar a la biblio de Cornellà a tornar uns llibres i agafar-ne uns per fer el treball de Guillem d'Aquitània ^^
aixi que... agafant el primer collblanc o 51 que paxés... o sigui, el Collblanc del Bon home, que ara duia look de Barbut de la muntanya xDD jeje :P i llavors, x tornar, he arribat a Esplugues, després de moltes dificultats XD perdent tots els transports que em pujaven dd la biblioteca :P i llavors penso: i si el Pepón ha tornat al 51?? i llavors he fet 1 gran esforç x arribar allà i miro i veig l'Antonio xDD q ha dit algo :P i miro cap a l'esquerra i venia el 51 amb el Pepóooon!!! ueeeee! quina ilusió que m'ha fet veure'l!! i més, pujar amb ell ^O^ m'ha semblat que ell també estava content. jeje *O*

el conductor del dia: el Pepón *O*.

ah! ahir vaig aconseguir el vol 5 de Vampire knight i el vol 1 de Rockin heaven gràcies al super val de 10 euros que em van enviar i que els 2 junts em van costar 4,25 XD jejeje *O*

ah! a la tarda he descobert 1 altre paio nou, amb perilla i això, que le confós amb el Tio bueno xDD es que... estava a la seva hora i jo que mel quedo mirant i penso: ostres! el tio bo s'ha tallat els cabells i sembla més gran! xDD total, que mel kdo mirant i era 1 altre, que feia bastanta cara de mala llet i feia por... no conduia malament, ha anat molt de pressa i molt bé, en 15 minuts a Collblanc, el que tenia cara de mala llet... pero ma fet gràcia quan e marxat que ha dit adeu :O oooh! xDDD jejeje :P ma fet gràcia això... aixi que si he de triar, em quedo amb el paio raro aquest de la perilla completa. al matí he posat 1 mote a 1 que no en tenia el Feliç Panxacontent (quina por!! sort que no l'he agafat) i també a la tarda he vist el Calavera... quina por!!! el tio aquest, cara xuclada i forma de calavera i cara de mala llet a més no poder, i quan el mirava flipant ma mirat malament!! ¬o¬ i també el Ninot de Neu, q es l'home aquell del somriure esgarrifós... aquests nous... uf... i em queda 1 mote pel nou Perilleru que he agafat amb el Collblanc, q ja li posaré (a menys q sapiga com es diu xD), pel clon del AF, q le vist 2 cops , pel noi guapo del rellotge gegant i pel calvo imbècil (q lo més segur es que se li quedi Calvo Imbècil o estupid XD). per cert, avui le tornat a veureeeee! el noi guapo del rellotge gegant... jejejeje... ja se a quina hora esta si no es canviaaaaa *O* jeje ostres! ma xocat lo de la noia que s'havia perdut i no sabia anar fins a Sant Feliu... i unes iaies que li deien que agafès el 57... xDDDD i jo que salto i dic: aquest no para... i les iaies dient tossudes que si, q parava. i jo li dic: el fin de semana si. i una es queda pensant i li diu a l'altra que tenia raó, q passava el cap de setmana i s'han afanyat a pujar al 57 xD i mentres, aquella noia, al meu costat plorant pq no arribava a la feina i s'havia perdut U__U q fort xDD i quan ha vingut el Ninot de neu me quedat: millor aixo que res xDDD no tenia ganes de deixar-la allà plorant esperant al 61 xDDDD que encara quedaven 20 o 25 minuts pq vingués xDDD i clar... me quedat amb el primer que a paxat pq era un 51 xDDD que sino... xDDD i després ma donat les gràcies quan a bxat XD.

i avui he acabat Vampire Knight Guilty, després de 13 episodis aquesta porqueria de final, amb 1 trista abraçada del Zero i la Yuuki, i que trii al Kaname i que el Zero li digui que vale, i tot i que la Yuuki sap que el Zero li agrada... kk de la vaca xDDD si es que... es queda amb 1: ens veurem quan et vingui a matar... serà imbècil! enlloc de fer-li un bon petó i dir-li que l'estima i que es quedi amb ell o que ell vagi amb ella i li digui que l'estima igualment tot i que sigui 1 vampir... total, ell no dista gaire d'ella... xDDD aixi que... ¬o¬ total, que haurem de seguir el manga per veure si hi haurà marro o no ( q suposo que no)¬o¬

No hay comentarios: