sábado, enero 17, 2009

Una tarda divertida *O*

Holaaaaaaa!!

avui he nat a donar 1 volteta amb la Tati i la Vane x la tarda a BCN i ha estat mooolt divertit *O*.
però començant pel principi val a dir que he anat al matí amb mon pare fins a Molins a x unes botes q em feien falta x nar amb faldilla (q x aixo feia dies que no duia faldilla xD). aixi que en anar allà n'he trobat unes que abans valien 40 euros i m'han quedat x 28 *O* i són comodíssimes!! les he estrenat a la tarda *O*
i allà he vist al Jesús que ma fet molta gràcia que em detectés *O* jejejeje i també e vist el Jacin que duia el bus a reventar de gent xDDDD apalancat com sempre :P
i un 64 que anava flipat i se saltava semafors, anava fent esses i que en 8 minuts s'ha pulit Molins i Sant Feliu!!!!! ha arribat a la parada del tram de SF dd el final de Molins abans que nosaltres pq s'ha saltat quasi tots els semàfors i pq no n'ha pogut més. el problema es que no sabia qui era pq no el veia xDD tant sols sé que era el 109 :P i q era el 64 de la 13 x SF que ha paxat 20 minuts mes tard quasi xDDD i q suposo q x aixo anava tant flipat XDDD :P

aixi doncs, a la tarda, hem anat a la parada del Roura a veure qui venia xDD i teniem 2 per triar: el Cigró amb el 57 a rebentar de gent i un bus gris. i el 62 amb el Julián i un bus gris ple però no tant xDDD i els proposo d'anar amb el Julián xDDD i elles que vale xD i al walden es buida quasi el bus i jo ueeeee! xDDD mola xD i la mar de comodes al fons del bus x "no molestar" a ningú XDDD
total, que anem al decathlon pero eren massa cares, les samarretes i hauré de buscar en 1 altre lloc U___U total, que anem a mirar al Calzedonia, algunes mitges que quedin bé amb la faldilla nova xD i ne trobat unes de marrons moníssimes *O* i unes d'aquelles amb una lliga x 3 euros *O* molt mones xD i després hem anat a l'Starbucks i ja a buscar el bus pq em feia gràcia anar amb el Miguel, que duia el 57 de les 19.45 xD jejejeje portava tota la setmana aixi x culpa de l'Edu i del Pèls 2 xDDD aixi que... ja que le vist amb el 64 de les 17 he pensat: vale, duu el 57 de les 19.45 xDDD aixi que... i ho he consultat amb les altres i man dit: tu tries el conductor que vulguis q et seguim. doncs endavant! xDDDD jejejeje... i si que ha vingut, a les 19.40 i se na nat a donar 1 volta xDD i després ma fet gràcia que sa posat a mirar horaris i jo mirant-lo amb curiositat... ara, el millor, en pujar xDDD ha estat més maco xDDD pq ens acostem a la porta i com que jo veia que tocava butonets i tal penso que posa a punt la maquina i aixo xD i la Vane buscava el bitllet XD i la Tati que no sap veure entre linies, agafa i ni corta ni perezosa li diu que si podem pujar i ell diu amb els braços oberts: com si fossiu a casa vostra. i ens dedica 1 megasomriure xDDDDDD bonissim xDDDD que mono xDDDD i jo li dic: valeeee! i la Tati q no s'entera de res li diu q ho repeteixi i ell rient amb cara de: vaaaleee xDD i diu: que com si fossiu a casa vostra xD i ella diu: ah, pues ponme 1 café xDDDDDD i ell rient li diu: pues va a ser un whisky o un no se que li ha dit mes xDDD i afegeix: es q es lo unico que bebemos los conductores xDDDDDDDD jajajajajajajajaja i ell ensenyant una ampolla d'aigua dient que alla duia el termo amb el whisky xDDDDD que bo xDDDDD es genial xDDDD i la Tati que no se calla diu: es maco, el noi xDDDDD aquesta dona xDDDD pero no se si ell se na enterat.
ara, un altre dels moments clau, les pavoncies. pujen unes cries i una diu: el conductor guaaaaapooooo! xDDD i jo que estava de cara flipant amb els poses de la tia davant del Miguel xDDDD i total, q s'asseuen al darrera nostra i la tia que no li treia l'ull de sobre i la veies allà dient que era un noi molt maco i simpatic i que la duia cada dia XDDD. jaja jo també vuuuull!! xD total, que jo me'n reia d'aixo i la Vane que també les sentia xDD i rient les dues i la Tati que no s'empanava i jo que li dic fluixet: es q no li treuen l'ull de sobre a ell xDDD i ell es gira i fa cara de: a miii? xDDD jejejeje és molt divertit xD.
em pensava q seria menys accessible però és molt maco i si li parles et parla! *O* jejeje ^O^
i quan ja marxem ma fet gràcia les noies corrents cap allà on estava ell xDDD i ell mirant per la finestra amb cara de "perquè a mi?" xDDDDDD pobre home xDDDD jajajajaja :P però m'he divertit moltíssim xDDDD jejeje (si, jo també me'l mirava però pq jo ja em miro sempre els conductors interessants xDDDD jejejeje :P i com que quan ens ha dit algo a l'entrar se m'ha encès la llumeta de oooooh! és molt simpàtic!!! *O* a veure... q ja em va semblar interessant cap allà al novembre quan em va parlar i quan el Gabi no va venir aquell dia xDD també, quan em va dir allò de: vine, si hagues estat l'altre no haguessis vingut? xDDD doncs dd aquells dos cops q vaig pensar: oooh! se'l veia molt seriós pq era borde amb mi xDD però... ara el trobo divertit *O* jejeje... podria portar el 51 a les tardes... o el collblanc... aixi el podria molestar 1 estona ^o^ i si ja els porta digueu-me on és que hi vaig corrents! xDDDDD :P

i elles dues també l'han trobat molt simpàtic xD jeje :P nada, que a part del club de fans del Salvatge, el del Jose luis i el del Pèls haurem de fer el club de fans del Galileo (es que i si no es diu Miguel, que? es que em van dir que es deia aixi pero... :P) xDDDD (el Pepón no tè club de fans pq la única q l'admira sóc jo xDDD).

bé, el conductor del dia: el Galileo :P i el 2n el Voltor ^o^

tmb he vist el Jose luis que duia el 62 de les 20.45 pero ja calcularé a quina hora està x agafar-lo el dissabte que ve :P

i el Julián no sé q li ha dit a la Tati xDD i no he pensat a preguntar-li xDDD no se pq tots sempre li diuen algo a ella xDDDD el Salvatge aquell dia igual xDDD parlava a la Tati xD (potser pq a mi ja em tenen molt vista xDDD) :P

ah! i avui he comprat el vol 13 de Nogami Neuro i el 6 de Cat street. 2 mesos més i ja l'hauré acabat!! *O* ueeee! :P

No hay comentarios: