viernes, enero 02, 2009

Primera "investigació" de l'any ^^ i The Spirit al cine!! *O*

Holaaaaaaa!!!

avui he anat al cine, que feia segles que no hi anava i hem anat amb mon germà, ma mare i el seu novio ¬.¬ i hem anat a veure The Spirit i n'he sortit molt satisfeta *O* m'ha agradat moltissim, tant, que quan surti en dvd me la compraré ^O^ feia temps que no disfrutava al cine, sense mocosos/mocoses pesades xisclant (com a Premonition o com a Crepúsuclo). una peli x disfrutar, riure i sentir els diàlegs. ^^ m'ha encantat que el prota no estés gens malament XDDD que fos un triomfador i un faldiller XDDD un presumptuós i xulo i que es tirava a tota dona que se li posava a tir xDDDD. un home peculiar xDD he rigut moltíssim. evidentment, el doblatge, fet aqui, m'ha agradat també ^^.

després, hem agafat un tren "no programat" com quasi sempre que agafo el tren xDDD i llavors, hem anat a donar una volta i hem "investigat" a veure quins autobuseros hi havien xDD i aquets són els resultats:

** el Jose Luis, tal com ens va dir, al 64 de les 19 dd bcn (el que no va dir es que duia 1 trasto xDDDDDD jajajajaja :P).
** El Julián, que duia el 51 ¬_________________¬
** El Calvo Malvat, seguia al mateix 64 U____U (no me'n lliuro d'ell... pero si ha de ser pitjor, com el senyor panxacontent del darrer cop, prefereixo el Calvo xDD).
** El Gabi ¬_____¬ al 51 ... ¬.¬ no marxa, no!! ¬.¬
** El Brincos, al collblanc.
** un iaio de cabells blancs raro, al collblanc
** el Mosk 6 i el Viejo fumeta al 60
** el iaio dels cabells blancs, al 61
** dues ombres q saludaven, q no he sabut veure qui eren xDDDD (em sap greu xD).
i m'ha semblat veure el Salvatge al 51 del d'abans que duia normalment però... nu n'estic segura xDDD ^^
i ja està ^^ de moment ^^
demà vaig a Calella pel vol 1 de Black Bird, que el tinc encarregat pq la Tati me l'ha encarregat *O* aixi que no hauré d'esperar al dia 9 que es el dia en que arriba aqui U___U jejeje ^^ ja veurem si em kdo a dinar allà... ^^ però guenu... i depenent de lo feliç que estigui agafaré el bus o no arriscant-me al primer que agafi de l'any... quina por!! xDDD ah! quina ilusio quan el Jose Luis ens ha detectat des del bus i ens ha saludat efusivament amb la mà *O* jejejeje *O*

ja he acabat Moe Kare *O* m'encantaaaaaaaa! ha acabat amb qui jo voliaaaa! si tornava amb el Takara és que era idiota xDDD sort que s'ha quedat amb l'Arata ^O^ jejeje i m'ha encantat. ^^

No hay comentarios: