sábado, enero 03, 2009

Primera compra de l'any, primer conductor de l'any.

Holaaaaaaaaaa!!

avui he anat a Calella amb la merda del tren i per anar he estat en total 2hores... perque anava malament els trens, per variar!! ¬.¬

però alla estaven les novetats... des del dia 29 de desembre!!!!! si ho arribo a saber abans haguessin estat les novetats del 2008, les darreres... però guenu... xDDD

i m'he comprat:

** Black Bird vol 1
** Golpe de pasión vol 2
** Lazos prohibidos vol 7
** Secretos del Corazón vol 11 (el penúltim!!!! *O*).

i ja està xDD i després, he agafat la merda de tren, que quasi descarrila x culpa d'unes pedres al cami i ha trigat 2 hores de calella a pl.catalunya U___U i m'he llegit 2 comics i mig pel cami... U___U i quan arribo, un paio de "informació" deia que fins d'aki 38 minuts aprox, no venia cap tren!!!!! U___U pq algu s'havia llençat a les vies U__U aixi que... com ja tenia pensat, volia provar sort amb el collblanc de les 19.45 *O* q ha resultat que era el que volia però que no ha pogut ser U____________________U pq es veu que l'han enviat a diagonal (o ves a saber on U_U)... kk... kk i més kk U____________U jo volia que el Salvatge fos el primer conductor de l'any!!!! joooooooooooooooooooooo! ¬__________¬ si més, no, ha estat el primer amb qui he parlat de l'any xDDDD :P després ha vingut el "tio bueno" amb el 62, passant per on podia amb el 140 (un autobus d'excursio super guapo!!!!! molaaaaaa!!! *O* jo hi vull pujar!!!! *O* no us podeu "equivocar" algun dia i posar-lo com a 51?? *O* mirada suplicant xDD) i l'altre bus d'excursió xD i m'estava avorrint fins que ha aparegut el 57 davant xDDD i el Tio bueno es gira amb cara de "el vols veure?". i veiem al del 57 xDDD i ell saludant xDDD jajaja.. i per l'altra banda dos mooooolt interessants!!! jejejejejeje *O* quin repertori!!!! que fort!! xDDDDD ja li he dit a l'Emma qui hi ha xDDD per anar-los a visitar xDDDD jejejeje :P

buenu, doncs aixi, el Tio bueno ha estat el primer de l'any ... lalala... :P

güenu, doncs a veure qui hi ha demà al 62... U___U quina por... U___U que he d'anar amb mon germà a dinar amb ma mare a Sant Vicens... U__U aixi que... espero que sigui o... el Jacin, o el Va de guapo, o el va de guapo 2 o el Pepón... (m'encantaria q fos també el Julio o el Jesulín xDDDD)no se... algun de ben simpàtic i divertit xDDD jejejeje (també s'accepta l'Antonio xDD). :P

mon pare ha comprat unes galetes bonissimes!!! *O^ jojojojojo... :P au, doncs a rentar els plats i a acabar de llegir el vol 5 de FIVE XD jejejeje (em reservo el vol 11 de secretos x quan pugi amb el Salvatge la setmana que ve xDDDD jajajaja :P). jo que avui le vist i no hi he caigut en ensenyar-li feliçment els 4 comics xDDDDD :P (no+ pensava que em deixava alla tirada xDDD i es veu q nu recollia ningú U____U jooooooooooooooooo! no hi vull pensar mes que encara estic vermella de la vergonya de fer-li hola amb la màaaaaaa! kines coses... sort que hi estan acostumats xDDDD jajajajaja :P).

No hay comentarios: