jueves, enero 01, 2009

El primer dia de l'any!!

Holaaaaa!!

avui, dia 1 de gener del 2009, a veure com anirà... de moment, a les 12 i 7 minuts he vist el primer episodi d'anime de l'any: l'episodi 12 d'Skip beat xDD q ma deixat amb la intriga com sempre.
tot seguit, em vaig viciar amb el tetris online fins les 2 de la matinada xDDD amb els del facebook :P
i ara en llevar-me, he estrenat el primer anime de l'any: Mirage of Blaze. que ja feia molt de temps que tenia ganes de veure'l i no el podia baixar, ara que està complet amb subs en castellà, l'estic descarregant i he vist el primer eps. mola molt, els tios estan molt bons i la història d'esperits ressucitats és prou interessant. ^^
al final al 2008 no vaig poder acabar de veure els OVAs de Maria Sama, tant sols en vaig veure 1, però espero poder-los acabar en els propers dies ^^.
llavors, en acabar la saga de Maria Sama i en espera de la 4a temporada, que s'estrena aquest any, doncs començaré la saga de To heart ^^.
i per descomptat em viciaré amb Kuroshitsuji, que m'està agradant moltíssim *O*
sobre els llibres que he agafat de la biblioteca, Encanto Fatal, una porqueria, Todo sobre el cielo, una altra porqueria. ara em queden Tierra firme (també de la Matilde Asensi), que a veure si aquest m'agrada i el pont dels jueus (del Martí Gironell), que a veure si aquest està bé. ^^

apa, doncs a veure de quin humor està el barbut per si puc jugar amb el Paper Mario o nop xDD jejeje... a veure si amb l'Emma a la tarda fem el primer passeig de l'any (sense agafar el bus, a observar i prou xDD) o nop. dependrà de la hora en que es llevi, dini, li doni la pallissa la seva family i tal xD.

al final sa llevat a les 17.45 U__U i no hem nat a donar 1 volta i me passat més de 4hores jugant al paper mario a la wii xDDDD jajajaja :P

i m'he mirat 2 episodis dels OVAs de Maria Sama xDDD *O* (me'n queden dos).

i ara llegeixo una miqueta de manga x scans: Fujoshi Kanojo cap 1 i 2, un k no recordo km es diu de la Mea sakisaka xD, moe kare (q la stik bxant completa) i no sé si llegiré res més. fins les 23 i prou! ^^ jeje ^^

au, doncs a veure si demà "investigo" 1 miqueta a veure qui està on!! *O* jejeje *O* qui hi haurà al 51 al matí? i a la tarda?? :O Salvatge, on estàs?? xDDDD i el Pepóooon? *O* i... no sé... no sé... hi haurà algun tio bo nou??? solter sense novia ni res?? xDDD ^^

-> nou disc de SEB!!! el 184 m'agrada moltíssim!! *O* em viciaré a escoltar-lo mentre agafo el bus!! xDDD. Super eurobeat 184 ^o^ - sobretot la cançó "Super rider" *O* (la num 11 del disc 1 ^^). és a l'estil del 181... el que em va viciar més del 2008 xDD. ah! la cançó q em va agradar més del 2008 va ser "the queen of mean" ^^ es que... em sentia identificada amb la cançó xDDDD.

-> ah! i dir que si llicencien Moe Kare caurà però seguriissim!!! *O* estic acabant de llegir el vol 3 i ni punt de comparació!! la millor de totes!!! *O^ m'agrada molt més que Midori-kun!!! *O* Midori m'encanta però... aquesta molt més!!! *O* sort q l'han escanejat completa en anglès xDDD jajajaja... és el tercer volum que em llegeixo aquest matí... es 1 no parar!! és molt i molt addictiva i que dir de romàntica i divertida! xDDD *O* *creuem els dits pq Ivrea la llicencii *O* jejeje *

No hay comentarios: