domingo, enero 25, 2009

la visita dominical al Pèls

Holaaaaaa!!

avui m'he llegit ja els volums 2 de Black bird, el 28 de Bleach i el 10 de Hot gimmick... que interessants s'han quedat tots!!! *O* al qual més interessant... avui toca el torn de: Wild life vol 7 i el 2 de Midnight secretary xDD. que a veure si em dóna temps de llegir-los.

doncs avui he anat a veure el Pèls amb la Vane, que he encertat l'hora on estava xDD i no s'ha canviat ni ha fugit!! xDD jejee... a l'anar semblava com enfadat i no ha dit gran cosa, més que hola, que tal? i per tornar, la Vane tenia 1 cita amb aquell home que ahir l'havia deixat plantada i aixi que jo he tornat amb el Pèls, on els "ruixats" m'han cedit el lloc pq ja han vist que volia seure amb ell xDDD oooh! tot un detall x part seva... i abans que les velles em prenguéssin el lloc, m'he assegut allà amb ell i ens hem posat a xerrar... i de sobte, ve una vella, q x tocar els collons ma dit que volia seure allà i que li des lloc... ¬_¬ mira que el bus tenia seients buits x seure... pq total, eren 6 seients ocupats i el meu, doncs no, allà davant... i intentava xerrar amb el Pèls i ficar-se a la conversa, ell mira, jo el miro, i ha estat unànime de ignorar-la i s'ha cansat i llavors, hem xerrat fins que no sabia què dir-li perquè no se, el trobava desinteressat en el que li digués... aixi com divendres tenia ganes de xerrar... avui, sel veia passota... no sé... és la impressió que me emportat. i ma fet gràcia que quan marxo em fa adeu amb la mà i passen pel carrer les tipiques velles envejoses i diu: mira esta, de guasa con los conductores! ¬_¬ i jo pensant: si té enveja, es fot. que ja estic farta de velles envejoses.... ¬.¬ si es que...

au, doncs ara,a sopar!! que ja hi ha gana!! *O* (ah! el conductor del dia: el Pèls XD)

No hay comentarios: