sábado, enero 24, 2009

Per fi a les meves mans el vol 12 de Reborn i el 7 de Wild life!

Holaaaaa!!

avui he anat amb la Vanessa a donar 1 volteta i agafar el bus amb qui jo em sé xDD aixi que... anem, i el perdem davant dels nassos pq se'ns havia tancat el semàfor U__U aixi que hem hagut d'esperar amb els fumetes estupids allà a la parada pq vingués el Capdes :P quant de temps sense pujar amb ell! xD aixi que x tornar, si que l'havia d'agafar!! jeje :P tmb hem vist el Jose luis, q aquest cop duia el 64 xDD aquest home... xD cada cop en 1 lloc diferent!! :P total, que hem anat a Norma, i x sort tenien el vol 12 de Reborn (per fiii) i el 7 de Wild life, q em cridava totalment... aquesta nit, sense falta, em llegeixo Wild life!! *O* (i si em dona temps... Midnight secretary 2... sino, dema xD).
i x tornar, hem anat a buscar el 57 de les 19.45 amb qui jo em sé, que he pensat: em dirà hola només de veure'm?? però mi gozo en 1 pozo pq res de res... gira la cara i jo, joooooo!! i em diu la Vane, potser quan pugis si q et diu hola... buenuuuu... doncs anem cap allà i... nada, que mi gozo en un pozo sin fondo pq no ma dit ni ase ni bèstia.... U_____U me sentit més idiotaaa. em podria haver dit hola, noooo? U____U tonto!!! ¬.¬ i si q ma fet sentir molt afalagada que em mirés... però jo volia que a part d'això que em digués holaaaaa! amb 1 supersomriure tant mono que té ¬O¬ però què hi farem?? quan e marxat si que somreia però no se, ma fet sentir que era 1 somriure de: per si marxa, la pesada aquesta!! T_____T si no era així, que mu digui.... U____U però güenu... demà m'hauré de desfogar molestant al Pèls xDDD pobre home, cada cop que em sento malament, el molesto (si no és ell, el Jose Luis xDD) però com q demà està el Pèls... doncs li toca el rebre xDDDD jeje (tu ara no fugis, eh?? ¬O¬). total, que ma fet plantejar si dissabte que ve a la tarda l'agafo o no... perquè clar... em fa gràcia pq es molt mono i molt maco... però si aquest cop no em diu hola ni res... i a les demés sii U____U també és cert q com que he vist que ni em mirava, doncs tampoc he fet cap esforç pq em mirés i em digués algo... T____T potser si que hi hauria de tornar la setmana que ve i esforçar-me pq em digui hola amb 1 somriure com la setmana paxada xDD *O* el que ma fet una vergonya impressionant ha estat el que ha dit la Vane que nu se si ho ha sentit: mira, el noi guapo xDDDD i jo pensant: Vanessaaaaa! no ho diguis davant seu q és guapo!! XDDD a veure si no m'obrirà la porta x dir que és guapo xDD

però bé, no tinc ganes de capficar-me i em sap greu no haver intentat que em digués hola amb 1 somriure xD aixi que la setmana que ve... ho intentaré de nou!! (si no surto tard de classe... que dissabte que ve si que hi ha classe!! ^.* aixi que Jesulín, ja saps que el dissabte que ve et vull a les 7.40 del matí a la parada del tramvia, d'acord? :P que tinc exposició oral del meu treball i l'he de presentar i no puc anar ni un minut tard!! :P).

apa, doncs ara a sopar *O*

ah! m'ha encantat com el Cap d'es es treia de sobre els mocosos aquells!! un aplaudiment pel CAp d'es!!! xDDDDD jejejeje :P

edit: després de sopar he pensat xDD que m'he portat com 1 criatura enfadant-me x 1 tonteria i a veure si puc esbrinar si està casat o no (pq si està casat, no es plan de perseguir el pobre home xDD) i si em diu hola amb 1 somriure la setmana que ve *O*

No hay comentarios: