lunes, enero 26, 2009

El retorn del Salvatge!!! *O*

Holaaaaaa!!

avui estic molt contenta perquè ha tornat el Salvatge... *O* quina ilusió que m'ha fet tornar-lo a veure al 51! ^O^ jeje... i quan le vist mentre esperava el 64 he pensat: vull pujar amb ell!!! però després he caigut que havia de repassar x l'examen durant el viatge i que no podia agafar-lo perquè sabia que em posaria a mirar què feia i no fotria ni brot i men penediria després si em sortia malament l'examen. aixi, que amb tota la pena del món renunciava a pujar amb el Salvatge x anar i se m'ha encès la llumeneta que l'examen acabava a les 18 i que podria tornar amb ell!! jejeje ^O^ aixi que, s'acosta un trasto de lluny i penso: si es el 64 passo!!! i és el 64 i el Lalala amb un somriure i em diu: no me llamas? ya no me quieres? xDD i jo li dic: es que es un trasto. em quedo amb el 51 q es mes nou. i el Lalala diu: anda! si no es un bus gris no me quiere!! xDDDD jajajajaja... em sap greu però si pensava tornar amb el Salvatge que duia un trasto com el del Lalala, ja en tenia prou amb el de tornada que només faltava trasto x anar i x tornar!! xDDD aixi que me agafat el Mandonguilla, que sa esperat xDDD com si s'ensumés el q es coïa, i el crido i em diu: ya sabia que ibas a subir. O____O curiós!! jejeje i me assegut en 1 lloc mig decent (pq la veritat es que tots els llocs d'aquell pobre bus estan pa l'arrastre... entre els xiclets enganxats, els seients destrossats, les taques misterioses i els seients que es belluguen... doncs ... xDDD es 1 miqueta com el bus del terror xDDD jeje :P
total, que he fet l'examen... q ja veurem la setmana que ve les notes xDD jejeje
i de seguida a les 18 he acabat l'examen i al metro corrents x agafar el Salvatge.. i tot i que estava tronat i mig espatllat he arribat quan el 51 anterior marxava... q no se qui era pero ma fet hola amb la mà O___O es que no tenia pinta de ser el mandonguilla però per hora havia de ser... però no se... xDDD pero ma fet gràcia xD i llavors m'he adonat d'una cosa: si el 51 passava el 61 estava x passar!! havia de venir el Pèls!!! *O* però es que em moria de ganes de pujar amb el Salvatge... T__T aixi que penso: si el Pèls està desocupat i em "convida" a pujar amb 1 somriure, hi vaig, sino, faig el que tenia pensat i pujo amb el Salvatge. i com q el Pèls només ma mirat amb 1 somriure i ha dit: què fas? xDDD i jo somrient i rient amb cara de pillina i diu: ah! clar, que has vist
"l'altre" i amb cara de "vale, vale" sen va i mira de reüll xDDDD mentre marxa remugant: ara segur que pujarà sempre amb aquell altre ¬_¬ xDDDDDD jajajajajajajajajajajajajja... q bo!! però quina ràbia que li té al Salvatge!! xDDDDDD i llavors, no sabia si havia fet bé, pq per mandra de caminar i x les ganes que tenia de pujar amb el Salvatge xDD q tenia mono de pujar amb ell xD fotia un fred que pelava!!! T.T i ha vingut i ma parat davant meu. jeje ^O^ i pujo i el veig que mira cap 1 altra banda i penso: li dic algo? però em mira mentre pico i li dic: holaaaa! i ell em sormiu i em diu holaaaa! jejejejejeje ^O^ volia seure al segon lloc però hi havia la roda xDD aixi que... paxoooo!! :P i al primer quedava com 1 miqueta.... xDDD i me assegut on tenia finestra i me acomodat i me posat a llegir el vol 8 de Karin!! ueee! que estic ja paxant la meitat de la serie!! jeje *O* està interessantissim!! ara seguiré quan acabi d'escriure ^O^ i de tant en tant mirava i em feia molta gràcia! *O*
i ja està xDDD jejejeje :P i demà que en principi tinc classe a la tarda, si no la annulen ^^ i... no diré amb qui aniré!! jejejejeje :P perquè ja se sap que un dels 3 serà! lalala... :P

apa, el conductor del dia: el Salvatge i després, el Pèls, el Mandonguilla i el Lalala xDDD

No hay comentarios: