jueves, enero 22, 2009

Primera nota de l'any: llatí i nou drama: Mei-chan no Shitsuji

Holaaaaa!!!

avui ja ens han penjat les notes de llatí. el darrer examen, el més dificil, n'he tret un 7,5! ueeee!!! i al final de tot, la nota que m'ha quedat de mitja és un 7,5 xD jeje...*O* aixi que ja tinc el primer notable del meu màster *O*. (volia un excel·lent... però què hi farem? no sóc una màquina com les de clàssiques, que treuen un 10 rere l'altre... xD però buenu... potser vaig a l'examen de dijous que ve x pujar nota i treure un 8... pero es que x treure un 8 de mitja hauria de treure un 10... aixi que em sembla que ho deixaré tal cual ^^).

i a veure com aniran la resta de notes... jeje *O*

apa, doncs a seguir estudiant lite.. aquesta tarda no agafaré el bus ni res de res però demà siii!! jejeje *O* a molestar al Jose Luis!! que fa dies que en tinc ganes i no me'l trobo xDD. aquest matí he fet el 5è pergamí de 6!! jejejeje *O* i demà acabo el treball de paleografia!! *O* i dissabte al matí, matí de paxar a nét el treball del CAP i el de paleografia i a la tarda... a agafar el bus!! *O*

ara començo a veure, mentre dino, el primer episodi del drama de Mei-chan no Shitsuji. jeje. *O* mola! *O* ikemeeeen! :P

No hay comentarios: