miércoles, diciembre 31, 2008

L'últim conductor de l'any: el Jose Luis!! *O*

Holaaaaaaa!!!

avui al final, hem acabat agafant l'autobus, q jo em pensava que era l'hora del Salvatge i resulta que era 1 hora abans xDDDDD jajajajajaja :P i ve l'Edu i jo pensant que venia el Salvatge i es posa a riure pq he fet 1 cara de: joooooo! ¬.¬ tmb estava el Julián fumant dins del bus ¬.¬ i rient-se de nosaltres ¬___¬.
al final hem agafat "aquell home" estrany ¬.¬ que anava tant flipat que el bus anava de cantó per la velocitat... i deiem de la Destroyer però aquest... és pitjor!!! ¬.¬ i per la finestra he vist el Salvatge i le mirat amb cara de pena i ha fet cara de: aquesta pq em mira amb cara de pena?? xDDDDD jajajaja :P bona cara xDDD i llavors, hem discutit si feiem o no un regal al Jose Luis i la resposta es... SI! aquest any també fem 1 detallet al Jose Luis, q no li ha fet gaire gràcia, pq ell amb la cara també paga xDDD ha fet cara de: buenu... ¬.¬ xDDDD i quan li hem donat els xiclets diu: esto si q me gusta! xDDDDDDDDD jajajajaja... potser ho ha fet sense mala intenció però... xDDDD sa notat molt lo que li a agradat de lo que no! xDDD no+ veurens ens ha desitjat bon any xDDD jejejeje :P i en marxar també ^^ ma fet gràcia pq pugem a la primera x xerrar amb ell i a l'illa puja una de les "senyores pesades" que no+ entrar diu: "voy a hablar con Jose Luis" O________O i em kdo: pero si hi estem xerrant nosaltres! i es fot a xerrar amb ell descaradament. jo, indignada dic en veu alta pq em senti (XD): serà possible! venim a xerrar nosaltres amb ell, interromp la conversa pel morro i diu q hi parla ella!!! la tia no se n'adona però el Jose Luis si (sobretot x la mala mirada que he fet a la senyora xDDD) i llavors, ens ha parlat dient a la senyora que parlava amb nosaltres que haviem pujat primer!! si senyor!!! *O* com ha de ser! oi q jo em foto si pujo i ell ja ve ocupat parlant amb algu?? oi que si? oi que me d'anar enrera?? doncs ella, q s'esperi! total, si va a Martorell, després té més temps ^^. i ens ha explicat coses molt divertides ^^ ah! duia el super abric nou! xDDDDDDDDDDDDD jajajajajajajaja... a ell no li quedava tant horrorós, només una miqueta, però es veia més abric que Jose Luis xDDD li anava enorme xDDDDD. i en marxar ens ha desitjat bon any. jeje ^^

doncs això, el darrer conductor de l'any: el Jose Luis!!! ueeee! es que posats a triar, hem preferit esperar a les 20 per tornar amb ell i x aixo sens havia acudit lo de fer-li un detallet xDDD jejeje *O* (jo volia tornar amb el Salvatge però l'Emma no volia xDDDD jajajaja :P).

ah! i gràcies al Vikingo, q ma saludat però que nu he dit res pero ma fet molta gracia que em fes hola amb la mà ^^

a veure quin serà el primer conductor de l'any... ^^ jejejeje... *O* aixo ho sabrem... el primer dia que agafi el bus!! *O*

on estaran els meus conductors?? jojojo... quina intriga!! quins canvis hi hauran?? *O* Pepón, tu no marxis del 51, eh? T___T q m'agrada que portis aquell... encara que si et canvien pel Julio, és un mal menor xDDDD però posat en 1 altre 51 xDDDD jejeje *O*

bé, com a resum de l'any val a dir que he fet nous descobriments de preferits: el Galileo (q és molt més amable i divertit del que em pensava), l'Edu (q li tenia mania pq sempre competia amb el Jose Luis però és un home divertit... me quedat amb les ganes de dir hola Edu feliz navidad, però buenu xDDDD), el Salvatge (la meva revelació dels últims mesos xDD addicta a pujar amb el Salvatge, pq les aparences enganyen i es preocupa molt x la gent ^^), el Toni (q tot i no pujar amb ell, molts cops em saluda ^^), també he descobert que l'Antonio no és tant mala persona, pq als migdies em saluda xDDD, que pel Bigoti 4 el client és lo més important, que l'Andalús i el Pèls 2 són molt considerats amb els seus clients i que procuren estar a la hora per ells. que el Pepón, per molt que ho intenti quasi sempre va impuntual U__U i que un any més, per no trencar la tradició no em va voler felicitar pel meu cumple. que el Voltor ha aprés el sistema de símbols secrets per parlar d'un conductor de l'Emma i meu i l'hem de canviar xDDD. que el Pèls cada any és més fals i ens evita més. ¬.¬ que al Calvorota aquest any quasi no se li ha vist el Pèl més que en determinats dies del cap de setmana xDD, al igual que el Cap d'es xD. el Cigró, que ha deixat de ser odiós i em saluda i ara ja no em cau malament ^^. que el Senyor Mandonguilla, una de les últimes adquisicions de la companyia té cara de mitja lluna i condueix d'una manera estrafolària. que el Julián el primer cop q el vaig veure em va fer ràbia pq feia que el Julio, q l'ensenyava, anès tard, però que sap anar puntual ara que està mig ensenyat. (ara ha d'aprendre del Viejo fumeta i fumar FORA del bus ¬.¬). que el Brincos 3 s'ha portat com un senyor i un cavaller i que en realitat és el que s'ha portat millor amb mi de l'any però que no li faig cap regal perquè no tenim tanta confiança ^^. però li agraeixo molt la manera tant genial amb la que m'ha tractat i que espero que el 2009 em segueixi portant amb el mateix 64, pq es un gust que un home com ell em porti als migdies *O*. el Ceri... sense comentaris... xDDD un any més igual xD. del Jacinto he descobert que si l'ajunten amb el Pèls 2 pot arribar a ser molt divertit!!! *O*
que el Patillut és més bona persona del que semblava i que em cau molt millor. que aquest any també s'ha portat molt bé amb mi. al igual que el King Àfrika. ^^ que la Destroyer segueix tant estupida com l'any paxat. que la Eli és supermona i simpàtica i que entenc pq tothom l'admira tant. les seves superconverses amb el Pepón són d'allò més divertides, i que aquell dissabte, em preguntés si encara no havia vingut el bus, després de mitja hora d'estar a la parada, em va fer veure que la Eli era supermona i q x preocupar-se pels clients la feia aixi d'admirada^^. què més...mmm... que el Brincos no sembla odiar-me tant i ja em saluda quan em veu pel carrer. ^^ que al Bigoti l'hem vist en comptades ocasions ^^. i per acabar, que el Punyeteru també va ser un bon descobriment, encara que l'Emma digui q es un soso que es trobi fins a la sopa i que aquell dia ell sabia que pujariem amb el Jose Luis (q no se com ho sabia U_U) i es va saltar descaradament la parada i nosaltres flipant mentre ell marxava i deia: como esperais al Jose Luis me voy. O___O xDDDD (i el Jose Luis, q tenia el bus espatllat va trigar 15 minuts més, des que havia marxat el Punyeteru ¬.¬).

i que, per acabar, dir que estic molt contenta de com s'han portat amb mi aquest any i que cada any van a millor, que em tracten molt més bé i millor ^^. i q n'estic molt contenta. que dir que si hagués de dir quins han estat els 3 millors del 2008 serien:

- El Brincos 3
- el Jose Luis
- el Pepón / Salvatge (comparteixen lloc xDDD).

i q el Salvatge estaria solitari al 3r lloc de la llista si no fos pq es va començar a portar bé amb mi massa tard xDDD i que amb el Voltor tampoc vam "parlar" massa, però a veure si de cara al 2009 són dels 3 millors xDDDD. jejeje :P però q per descomptat que hi ha hagut de més i de menys. i que si m'he descuidat anomenar algun dels meus habituals, em sap greu xDDD. ^^

i només afegir que tots tingueu una bona entrada d'any i que no us afarteu massa ni us emborratxeu xDDD. q és dolent! xDDD ^^ (m'ha fet gràcia com s'ha rigut el Jose Luis quan li he dit de conya si feien un sopar amb tots a cotxeres i ha dit: que más quisieran xDDDDDDDD. no sé en quin sentit ho deia, però deixem-ho córrer xDDDD).

i per acabar, recordem alguns dels millors moments del bus del 2008!! *O^ (en posarem 10 pq sino... xDDD seria 1 no acabar!!! ^O^). -> Selecció d'alguns dels millors moments del 2008!!! ^O^

1) el dia en que hi havia per triar la destroyer amb el 51 (gris) o bé el dr.Scorpio amb 1 trasto i el 64. evidentment jo no sabia q el 64 era l'Scorpio, tant sols fugia de la Destroyer XD aixi que vaig provar amb el 64... en veurel vaig fer cara de: on m'he ficat!!! i ell rient em va dir: hoy me saludarás, verdad? i jo, resignada li vaig dir hola. i ell rient va dir: quien lleva el 51 que no quieres ir con él? i jo vaig dir: adelantalo y lo verás. xDD i ell la va avançar al Walden i va veure que era la Destroyer i va dir: ahora entiendo porque no subes xDDD i pocs segons després, s'estava ofegant i una senyora pesada li av oferir un caramel però ell va dir: no, lo que necesito es agua. i la vella va dir que no en tenia i ell tampoc (quin fallo, eh?) lo bo es que va dir: esa seguro que tiene y no me quiere dar pq soy yo xDDDDD. i jo pensant: bingo!! xDD i em diu: seguro que si me estoy muriendo no ma la daria igualmente xDD i jo rient amagant-me pq no em veiés pero em sentia i deia: encima se ríe xDDDD. i bé, em va avançar el 67 de BCN i va dir que es portaria millor per si li paxava 1 altre cop q compartís l'aigua xDDDD. pq es notava que com q no s'havia portat massa be amb mi per aixo em portava aixi amb ell. (CERT) ^^ aixi que a veure si al 2009 és més amable i menys burxador! ^^

2) quan encara no em queia bé el Salvatge i li vaig posar el mote de Salvatge va ser un dia a la tarda del mes de febrer, quan vaig agafar el 51 i conduia com un Salvatge i se'm va escapar inconcientment: que Salvatge!! xDD i ell va mirar i rient em va dir: volverás luego como haces con otros que vas y vuelves?? i jo li vaig dir: depén, però ho dubto... xDD i quan vaig tornar estava x triar el Salvatge amb el 51 i el Bombilla amb el 64 i per fotre vaig dir: anem amb aquest que és més normal que aquell Salvatge d'allà baix. el bombilla, que sortia a fumar fora del bus, es va quedar flipant i el Salvatge, des del seu 51 em deia: ey, amiga mía, ven conmigo!! que te lo psarás mejor que con ese. pero vaig paxar. xDDD encara no el coneixia massa xDDD. :P val a dir que van arribar al mateix moment a Sant Feliu el de l'autopista que el 51 del Salvatge xDDDD. :P

3) el Pèls 2, cap allà el mes de maig (exactament el 22 de maig xD es que he mirat el sms que li vaig enviar a l'Emma xDD) va substituir un vespre al Voltor amb el Collblanc de les 20.45 dd collblanc i em vaig quedar: el Pèls 2!!! O___O i ell, treient un llibre es va asseure a la porta del bus a llegir mentre feia 1 somriure malvat xDD i vaig pensar: què planeja?? llavors, el mecànic, va dir-li: donde está el chico de siempre? i el Pèls 2 va dir: hoy no está, estava x la mañana enseñando 1 nuevo ^^. i llavors, quan vaig pujar li vaig dir hola i ell em va dir hola. i el mecànic va dir: me pensava que no te saludaría porque el otro dia vino otro en lugar del chico de siempre y ella le ignoró. i el Pèls 2 va dir: sería de los que le cae mal xDDDDD (jajajajaja) i llavors, ell, satisfet xDD, va començar a cantar "la vaca lechera al bus" jajajajajajajajajaja :P vaig riure moltissim perque fins que el Pèls 2 es va adonar de que reia d'això va passar mig trajecte XDDDD.

4) quan em van admetre pel meu màster tenia moltes ganes d'explicar-ho al Jose Luis *O* jejeje i vaig anar a la primera parada i allà havia acabat d'arribar i només de veure'm la cara em va dir rient: me vienes a contar algo verdad? nos vamos a tomar algo? i llavors, vam anar al Frankfurt on va sempre i allà em va convidar a 1 aigua i vam xerrar i em va felicitar pq m'havien admés i vam anar xerrant durant el viatge de tornada.

5) un altre dels millors moments, evidentment, han estat les carreres de les 16,25/16.30 de la tarda entre el Jose Luis i el Salvatge, que tot i dur el 64 el Jose Luis arribaven el 51 del Salvatge i el seu 64 al mateix temps xDDDD jajajaja.. i les coses que es deien... i les apostes pel cafè de les 16.45, el perdedor, el paga! llàstima que ara el Jose Luis es canvia d'hora U__U i no competiran més... (bé, a menys q el Salvatge també canvii d'hora i competeixin en 1 mateixa hora... però no ho podria veure U__U).

6) tampoc podia faltar el dia del meu aniversari, en que la majoria dels que vaig veure em van felicitar des dels seus autobusos i que duien TOTS un bus nou!! *O* (o un de gris ^^).
en que em va fer ilusio que el Voltor em va cridar des del seu bus i l'Emma em va dir: et crida... miro, i em diu: cristina, per molts anys!! *O* em va fer molta ilusió *O*

7) aquell dia en que l'Antonio, un dissabte al matí portava el bus groc i només pujar estava amb cara de fàstic però jo pensava que era pq treballava el dissabte al matí i resulta que era pq no li agradava el bus groc. xDDD i a cada moment deia a la gent que es posés bé davant del mirall pq es veu que algun graciós li havia posat malament el mirall i no veia si hi havia gent xDDD i em va fer gràcia que quan em vaig anar a bxar em va dir: ponte delante del espejo y saluda xDDDDD jajajajajajajaja... i vaig haver de dir adeu amb la mà mirant al mirall XDDDDD jajajajaja :P

8) el dia en que vaig pujar amb el Jacin i va pujar el Bigoti 4 com a client i li explicava la seva vida i les seves penes al Jacin, q escoltava amb cara de "paciencia" xDDD i assentia amb el cap i mirada seriosa i em dirigia mirades fulminants mentre li deia al Bigoti 4 que em reia d'ell i ell va dir: esa nunca me saluda, me tiene mania. i el Jacin va dir:todo tiene su motivo, seguro que ella también. i ell li va dir: tu le saludas? i ell va dir: no. i el Jacin va dir: aqui tienes tu respuesta. seguro que si le saludas, te saluda. i jo feia que si amb el cap i el Jacin diu: ves, me da la razón. si a mi me ha saludado efusivamente es porque la trato bien. xDDDD y porque se ha encariñado de mi xDD pq en realidad, no hago nada especial. ^^ i llavors, el Jacin va dir: tu haz como yo y ya está. ^^

9) Tenim també aquell dia en que el Pèls va fer-nos dos petons, passat l'estiu i ens va agafar per la cintura i ens vam quedar alucinant. xDD i el dia en que me'l vaig trobar al bus del Bon Home, al collblanc (dues vegades, l'he trobat al bus xDDD). i em va dir: sabies que estava jo?? i li vaig dir la veritat: no, es que prefereixo el conductor del collblanc que el del 51, és més amable xDDD. i el Pèls rient xDDD. i em va explicar la seva vida i de seguida va preguntar x l'Emma xDD. el primer cop anava amb 1 polo verd caqui horrorós xDDD i el segon amb un polo blau marí ^^.

10) i per acabar, com ha de ser, una del Salvatge xDDD. el dia en que em va cridar ell a mi i que em va donar el vici per pujar amb ell i que em va parlar XDD. el dia en que duia un trasto alt i vell i que en veure'm que esperava el Jesús amb el collblanc em va dir: porque no te vienes conmigo??? O_________O em vaig quedar tant flipant que vaig pensar: va, perque no? xDDDD i vaig anar corrents i li vaig dir hola i ell hola i em deia que no me'n penediria d'haver pujat amb ell xDDD. ja ho veus!! xDDDDDD i llavors, anava fent el ximple mirant enrera a veure si mirava que feia, i em vaig posar vermella pq em sentia observada i em va dir: portate como siempre o los demás pensaran que me vas detrás. em vaig esperverar i vaig pensar: cert!! a molestar-lo sense vergonya!!! a riure'm d'ell!! xDDD i llavors, en arribar a diagonal, zas! es menja el piló del mig! xDDDDDD jajajajaj atura el bus i diu: estás bien? :P jajajajajaja i un senyor que anava dret amb la bici que va rodolar per terra i la gent del meu voltant va rodolar també xDDD i el tio, picat va dir: y a mi no me lo pregunta? i ell va dir: se lo pregunto a ella pq le he dicho que subiera conmigo, si le pasara algo sería por mi culpa x invitarla a subir conmigo pero usted ha subido conmigo porque ha querido, yo no le he obligado, si le pasa algo es por su culpa por no sentarse xDDDDDDD jajajajajaja :P molt bona. no se si la Frase de l'any seria aquesta o la de "después decís que soy malo y que me salto las paradas". xDDD o "si pedís la parada con demasiada antelación me olvido y me la salto y si la pedís demasiado justa también".

i aqui està una mostra de lo entretingut que pot resultar l'autobús, he procurat posar anècdotes de conductors variats per que no sigui dit que només parlo del Salvatge. xDDD jejeje *O*

au, doncs BON ANY NOU!! I fins l'any que ve!!! :3 Bon any 2009!!! *O*

ah! el conductor del dia: el Jose Luis ^^





No hay comentarios: