viernes, diciembre 12, 2008

Un dia de novetats i El meu cavaller secret em protegeix del perill

Holaaaaa!!

avui, surt a la venta el vol 1 de Uwasa no Midori-kun i que aniré a buscar aquesta tarda, agafant el bus del Salvatge xDDD jejeje *O* i també altres novetats d'avui com: Nodame 3, Fairy Tail 2 i el 7 de Kirarin Revolution... però clar, falta que ho tinguin.

ara ja estic més tranquila, aquest matí he anat a la biblio de llatí a veure si trobava pistes x la pregunta setmanal de lite... i m'he tirat 2 hores alla xDDD on una bibliotecara, molt amablement m'ha explicat com funcionava el sistema de signatures de la biblio de llatí pq sabés trobar jo sola les coses i quines signatures eren pq ho fes la bibliotecària. ^^ jeje i allà, he buscat en llibres en anglès i en francès xD i finalement, he fet 1 llista dels candidats... i justament, el primer de la llista xDDD era el que era!! jojojo... pq he trobat al google un llibre de la profe sobre ell, per tant, em dóna la raó que ha de ser aquest x nassos xDDDD aquest vespre el llegiré i faré la primera redacció del treball. després, dissabte a la tarda, quan torni de classe, ja el revisaré i l'enviaré xDDD jejeje *O*
per anar, he agafat el bus del Brincos 3 xDDD jeje... es que... el merdós del CERI m'ha fet una rabia que no vegis! o sigui, una senyora (rossa) i jo anavem cap a la parada quan el bus ja havia recollit la gent, a la tia rossa, la deixa pujar, a mi, no.... com es menja, aixo?? pq a ella si que li obra un cop tancada la porta?? clar, pq es del seu gust, tia rossa... com sempre... quina rabia de tio... a+a+ he passat de correr pq ja se que a MI, concretament, no m'espera... ¬___¬ no com altres, que son tant bones persones, que fins i tot quan no has d'agafar el seu t'esperen x si de cas *O* com el trobo a faltar!! el vull al 51 al gener!!! torna!!! *O* jeje... sé que està més tranquil x Martorell ¬__¬ però jo el trobo a faltar!! U__U (però no et canviis pel Pepón, eh? xDDD que el vull al 51 x poder-lo veure xDDD). *O*
i x tornar, he agafat l'estupid del CERI ¬_______¬ que no ma donat la gana de saludar-lo pq abans havia estat 1 estupid com sempre i m'he assegut on he pogut xDDD he mirat x la finestra i havia vist algú interessant... no me'n recordo xDDDD ah! el Pèls 2 saludant d'una manera estrafolària xDDDD jajajaja... que ma fet molta gràcia xDDD

au, doncs ara ja se que avui toca 1/2trasto (no bus groc U__U) pq he vist el Pèls 2 amb el 1/2trasto ¬.¬ i a veure si ja són les 16 per anar a buscar el Salvatge, els meus comics i el regal xl cumple de la Tati i el de la Vane xDDD . jeje (a veure si em dóna temps de fer-ho tot! *O*).

au, doncs quan torni, ja seguiré. no+ dir, que de moment, el conductor del dia: el Brincos 3 i el malvat del dia: el CERI ¬_____¬ i que de nou és el primer de la meva llista negra ¬.¬

editat: a la tarda, he anat a buscar el Salvatge a la carretera i m'he trobat l'Olga,que feia segles que no la veia xD i estava desesperada com sempre, amb la feina... allà, estava el Viejo del 60, fumant fora del bus i conspirant amb 1 tio estrany a qui li deia algo xD ostres... ¬_¬ aixi que esperava que vingues el Calvo abans que el Salvatge com sempre però ha vingut abans el Salvatge xDD i hem agafat el seu 51 xDD (jo ja el volia agafar, de totes maneres xDDD) i avui no hi havia la vella pesada pq com que ha passat abans... lalalala :P millor xDDD pq jo he bxat a les 15.57 i quan estava x les escales he sentit la frenada i he pensat: ja ha passat????? aixi que directament he anat a la carretera xDDD entre poc i massa, nano!! xDDD o ve tard o massa aviat! xDD encara que m'agrada mes que vingui més aviat, sempre puc anar a buscar-lo a la carretera xDDD total, que pujo, i com que posava cara de "no molestar", doncs no li he dit res xDDDD (que tonta que sóc, amb les ganes que tenia de molestar-lo xDDD i no li dic res xDDD) i mentre m'assec al fons, amb un "ara no m'espero i arrenco" i jo amb la cara de "vaaaaa, deixa'm seure xDD". xD no ha estat tant espectacular com sempre pq no hi ha hagut cap salutació especial xDD però bé... lo bonissim ha estat, arribar a diagonal, miro x la finestra amb cara de "ara passarà el Jose Luis" i ell diu: hoy llego antes que el Jose Luis, seguro. i amb la cara de seguretat amb que ho deia no he pogut evitar riure'm del que deia xDDD (després he pensat: clar, si ha paxat tant aviat.. xDDDD) quines carreres que fan aquell parell xDDD. total, que s'acosten uns mexicans estranys dient: oh, niña con falda... i jo pensant: quina por... U___U i llavors, han bxat a Maria Cristina i he pensat: millor xDDD i com sempre, aquell boig m'ha deixat on li ha sortit dels nassos! ¬_____¬ tant costa deixar-me a la parada!!!? i més sabent que si bxava allà era x agafar el 67 ¬.¬ i l'altre dient en la seva defensa que ja li havia tret 5minuts com a minim... cert xDDDD ha vingut després del Jose Luis, que estava indignat pq deia que "seguro que ha ido con el del 51, como dice que lo encuentra divertido" xDDDDDDD (siiiiiii *O*) el Jose Luis indignat pq vaig més sovint amb el Salvatge q amb ell xDDDDDD jajajajajajajajajajajaajajaajaa... que fort... si sempre eren els demés els que deien: "siempre con el Jose Luis o el Jose(Pepón)" xDDDD... avui que volia anar amb el Pepón... U__U jo... la setmana que ve a veure si és que si xDD *O*
total, que he anat a l'FNAC de pl. catalunya i allà tenien:

** Uwasa no midori-kun 1
** Nodame Cantabile vol 3

i he fet més de 30 minuts de cua per pagar!!! estava a rebentar de gent!! ¬___¬ aixi que he anat a Norma a x les altres coses que volia xDDD i mentre anava a Norma, en el metro se m'acosta un viejo verde amb peste a vino xD i em deia: niña bonitaaaaa U____U quina poooor! i jo amagantme per on podia, pq estava a rebentar de gent... ¬-¬ sort q eren 2 parades, i de nou, a la linia vermella quan anava de tornada, uns tios raros em deien: que ojos más bonitos, son los que me gustan U____U i quan he anat a Norma, se m'acosta un sudaca raro i em diu: cariño, ven pa mi casa i mel quedo mirant esparverada i fujo cap a Norma mentre el tio em seguia!!!! U______U he passat 1 por terrible!! i pensava: pero que duc avui d'especial??? res!!!! res d'especial!!! no+ somriure de burxadora satisfeta, però res més!!! U____U ni tampoc duia cap colònia especial, la meva preferida de les suaus, la Curious... U___U pq si diguessis que duia les fortes, ho entendria... pero buenu.. total, que a Norma m'he comprat:

** Lazos prohibidos vol 6
** Fairy Tail vol 2
** Yakitate Ja-pan vol 20
** Kirarin vol 7
** Nana 18
i la quarta peli d'Inuyasha, la versió especial. ^^ (Fuego en la isla mistica) *O*

i després he agafat el metro de nou, on no m'ha passat res més raro xDD per sort... xD i he anat a l'illa a buscar el regal x la Tati i de passada he trobat 1 colònia de mandarina especial de Nadal que mola molt *O* i no m'he pogut resistir *O* es que feia molt bona oloreta i m'he agafat la mini *O* (si m'agarda en compraré una altra x portar-la a la motxilleta *O*).
i llavors, ja era quasi l'hora del Salvatge i me ne nat a la parada, on per desè cop m'han dit: què? esperando a Jose? ¬_________¬ i m'ha afegit: ara vindrà amb el teu 51 ¬__¬ si es que... ¬__¬
total, que ve el Salvatge i tenia tanta pressa que no+ posar els peus deia que tirès més endavant que tancava la porta que anava tirant O__________O aquest home... sempre fa el que vol. xDDD total, que diu que m'agafi bé, mentre lligava amb la tia rossa que ha pujat xDDDD i pico i toco el dos... remuga que si no li dic res xDDD (no, pq està massa "ocupat" amb una altra xDD). total, que amb la indignació i la costum dels 1/2nous me'n vaig al fons xDDD i jo que volia seure davant o no el veia xDD i llavors, ha pujat un conegut seu xDDD i no+ feien que riure... mentrestant... "yo a lo mio" amb el vol 6 de Lazos prohibidos... encara que no he pogut refregar-li les novetats U_____U jooooooo! i hi ha hagut una frase molt bona xDDD que no repetiré xDDD (que potser si no la apunto aqui me n'oblido però buenu xD). total, que quan arribem pregunta una cosa evident, si pico al timbre com preguntes si baixo, home!!! xDDDDD jajaja... i lo que ha dit a continuació també m'ha fet gràcia xDD a vegades és molt mono, altres cops un idiota xDDD però buenu xDDD és un paio estrany però divertit XDD.

apa, doncs me'n vaig a sopar, que ha vingut el xino amb unes delicioses tallarines *O* fins demà!!! :3

ah! a veure si el que estigui demà a les 7.40 ve puntual, eh?? que no vull que no em compti la classe si vaig tard!!! valeeeee?? es que clar... a veure qui hi haurà enlloc de l'Andalús xDDD apa, fins demà!!! (avui a dormir d'hora pq tinc classe d'hora xDD)

conductors del dia: el Brincos 3 i el Salvatge xDD

No hay comentarios: