sábado, diciembre 13, 2008

El Pepón porta el 51 dels dissabtes!!! *O* sóc feliç *O*

Holaaaaaaaa!!!

avui estic molt i molt contenta
perquè el Pepón porta el 51 jeje... començo pel principi.

doncs he sortit de casa pensant: qui portarà el 51? depenent de qui sigui potser espero el 64 xDDD que dolenta! xD però no el veia i penso: ha passat? impossible! xD aixi que quan ja quasi estic a la carretera entra el 51 O_____O i em kdo: qui és aquest impuntual???! miro i em quedo: és el Pepón o l'alucino pq em moro de ganes que sigui ell? xDDD i em mira i em saluda amb la mà *O* oooooooh! i me quedat: el Pepón duu el 51!!!! ueeeeeeeeeee! i vaig superfeliç a la carretera pensant: segur que surt a la carretera a les 8 menys 5 (com evidentment ha fet ¬___¬ tiooooo! no se suposa que entres al poble a les 7.25???? doncs menys fumar a cotxeres i vine a la hora!!!! ¬____¬). total, que a les 8 menys 5 venen, evidentment, el 51 i el 64 seguits ¬_______¬ i penso: amb el Pepón no arribo ni de conya, i amb tota la pena del món estava pensant que l'havia de deixar passar x agafar el 64... el deixo passar amb cara de pena i li dic que amb ell no arribo a temps a classe... cosa que no se si ho ha sentit xDDD (si hagues passat a les 7.40 com feia l'andalús si, però a les 7.55 impossible d'arribar allà a les 8.03 a menys que fos el Salvatge xDDDDD q no fa cas dels semàfors xDDDD). aixi que crido el 64 amb cara de pena x haver hagut de deixar paxar el Pepón U___U i quan s'acosta veig que és el Pèls 2 xDD i he pensat: menys mal! xDDDDD i li dic hola i em diu: holaaaaaaa, buenos días!! quien lleva el 51 que lo has dejado pasar? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajajajaja... i mel miro amb cara de pena xDD i m'assec.. ell que es queda amb la intriga... i li dic: avança'l xD i ell que va superemocionat a veure qui era el del 51 xDDD i veu que era el Pepón i el Pepón el maleeix x saltar-se la parada i deixar-li la gent allà xDDDDD jajajaja... i li diu: es que sino, no llego, que voy tarde. (i pica l'ullet) xDDD. i el Pepón li diu: yo también, no te jode xDDDDDDD vaya par de tardones xDDDD m'encanten... si no fossin tant impuntuals... serien el model xDDDD pero nop xD son un duo molt divertit xDDD i llavors, a les 8.03 hem arribat al metro, on molt amablement m'ha deixat davant de les escales del metro i jo he sortit i li he dit gràcies fluixet
i he corregut cap al metro xD. i resulta que havia passat algo al metro U___U i no ha pxat fins les 8.09!!! ¬___¬ pero sort q era el metro de les 8.04/8.06 (depen del dia xD) i llavors, he pujat i m'he acomodat llegint Kirarin revolution vol 7 fins que a Catalunya ha pujat la Garazi, que agafa el tren xDDD i ha agafat a Sant Feliu el tren a les 7.23 que ha vingut a les 7.40 xDDDDDD jajajajajaja... i que a+a+ no ha arribat a Catalunya fins les 8.25 xDDDD que trist xDDD lalala... i diuen que el tren va bé :P és millor el bus *o*
total, hem fet una classe força interessant, com quasi sempre i he sortit superfeliç pensant: tornaré amb el Pepóooooon!!! *O* quina ilusió! xD jejeje... jo que pensava: el dilluns el molestaré xDDD avui *O* lalala... :P total, que agafo el metro, he trobat lloc i he acabat de llegir el vol 7 de Kirarin *O* que s'ha quedat superinteressant xD em recorda el típic shojo on surten les superdolentes però amb el món de l'espectacle. per mi és innovador, pq té un estil molt romàntic, divertit i entretingut. si q es una miqueta previsible pel fet que apareix 1 nou personatge, q es un guarro o una gurarrona, que tots tenen un gat o un gos i que volen triomfar més que la Kirari o els Ships però tot i això, és entretingut XDDD i la Kirari, és tonta tonta, però supermona xD.
bé, total, que després de desviar-me del tema, com sempre xDD segueixo. arribo a la parada i penso: apostes: quan trigarà el Pepón de més? xDDDD pq evidentment no vindrà a la hora xDDD. total, que paxa per l'altra banda x alla les 14.25 xDDD ¬.¬ si es que... xDDD i cap alla les 14.40 ha paxat XDDD i li he dit hola superfeliç pq estava molt contenta que em portés... li volia dir que abans no havia pujat amb ell no pq no em fes ilusió ni res, era pq sino, no arribava a classe a la hora U___U però m'ha saludat. jeje *O* i llavors, ha pujat una senyora que devia fer segles que no pujava amb ell pq li ha preguntat que què feia al 51? xDDDD i jo pensant: si ell duu cada dia el 51 xDDDD quina ilusió!! jajaja... que es quedi en el 51 els dissabtes fins al maig xDDDD (quan li toqui dissabtes, clar xDDD). total, que ha pujat la superfan de l'andalús i s'ha assegut davant i per sort, no ha molestat al Pepón *O* i ha parlat en català a una senyora!!! ooooh! molt bé, Pepón ^.^.
total, que en arribar, penso: oooh! ja quedem poqueta gent... xD i quan penso: li dic adéu amb la mà? i llavors, quan para, veig q fa una salutació amb la mà i pensava que saludava al de l'oliveres... però al no haver ningu més... em feia adéu amb la mà!!! quina ilusió!!! m'ha arrodonit el viatge .


apa, doncs ja està. ara a veure si l'Emma em confirma si demà anem a veure si trobem el Jose Luis. ^^

apa, doncs ens veiem!!! :3

els conductors del dia: el Pepón i el Pèls 2. xDD que difícil decidir quin va primer avui xDDD. (perquè tots dos s'han portat magníficament amb mi m'han fet molt feliç *O^)

No hay comentarios: