miércoles, diciembre 10, 2008

Recuperat l'ordinador!!

Holaaaaaa!!!

avui ja he nat al vespre a recuperar el meu ordinador, que tenia l'arranque de windows cascat xDDD però el Dani ja m'ho ha arreglat *O* jeje... aixi que... ja em puc viciar de nou!! m'ha dit que no em vicii tant amb els meus manga i anime peròooo... ho seguiré fent xDDDD jajajaja :P m'ha dit que gravi més sovint xD

avui, no he pogut anar amb el Salvatge però si més no, l'he vist dd el bus de la Destroyer, tant simpàtica com sempre (és a dir, girant-me la cara ¬__¬) i conduint com sempre, ha estat però tot un detall que conduís una miqueta millor quan estava dreta amb la gentada, que quan m'he assegut, conduia tant malament com sempre, amb els sotracs que et destrossen l'esquena... ¬___¬

he anat a la biblio de Cornellà a tornar l'ultim volum de Yaiba xD i he agafat la saga de The ring 1 (part 1 i 2) i the ring Spiral. i també una del Tezuka sobre els nazis però no recordo el nom... ^^ (a veure si compren Aula a la deriva i li faig 1 ullada ^^). i el proper cop agafaré the Ring 2 xDD jejeje :P (evidentment estaven nous ^.*).

apa, doncs la pràctica d'avui a l'insti ha anat força bé. la setmana que ve tinc pràctiques dimarts i dimecres al matí ^^ a veure com anirà... el 8 de gener potser tinc pràctiques amb els de 2n, 3r d'eso A i B, 1r de batxillerat i 2n... ¬.¬ a veure com anirà xDDDD 5 hores de classes yo sola con el peligro xDDDD :P però el dissabte ens ho confirma xDDD jojojo :P

apa, doncs per avui ja n'hi ha prou... ara a veure si divendres puc anar amb el Salvatge xDDD que a la tarda m'he d'anar a comprar les dues novetats i anar a la biblioteca de Cornellà XD jejejejeje :P (lo de l'altre dia no ho poso... xDDD però no+ dir que em vaig indignar moltissim quan no em va dir hola ¬_¬ amb la ilusio que em feia i que m'aixafi les ilusions! idiota! dolent! xDDD (com diu ell que li dic: eres maloooo! xDDDD). espero que el divendres siguis capaç de dir-me hola xD que tampoc és tant complicat. ara, se li ha de lloar una cosa de la que creia que no era capaç (després to te'm tornis més cregut, eh? xD): NO ES VA SALTAR CAP SEMÀFOR EN VERMELL!!!! O______O no m'ho podia creure!! va conduir com 1 persona i va fer el trajecte en els 45 minuts que dura xDDD increible!!! xDDD si vols, pots... sorprenent O_O (l'únic es q es va menjar 1 vorera... xD però allò és minim comparat amb el que fa sempre!! un aplaudiment per la proesa del Salvatge que no crec que la repeteixi més xDDDD). pq després digui q sempre li critico la forma de conduir xDDD, avui l'estic elogiant per les coses bones que fa (de tant en tant XD). -> avui si que sabia saludar x la finestra xDD encara que ràpidament ha dissimulat xDDD jeje *O*

au, doncs ja està... ara ja tinc el meu ordinador!!! *O* ens veiem!!! demà, amb el Brincos 3 i el 64 de les 14 ^^ jeje i x tornar, ja veurem... pq la profe de llatí no se si s'allargarà, encara que cap problema si s'allargaaaa! xDD pq aixi tornaré amb el Salvatge... mirat aixi no em fa pena que s'allargui 30 minuts la classe xDDDD jajajaja :P (és que com q sempre se'ns menja minuts xDD)... sino, amb el Jose Luis, com quasi sempre ^^

No hay comentarios: