jueves, diciembre 04, 2008

Salutacions, somriures i felicitat *O*

Holaaaaaaa!!!

avui estic molt satisfeta i contenta pq tots els que he vist m'han saludat amb la mà amb 1 supersomriure *O* i m'he emocionat xD.

es que... arribo a la parada, 5min mes tard de lo habitual i veig que venia x ahi l'Antonio i penso: coi, que raro xD i saluda O__O i jo flipant xDD i penso: m'ha saludat amb la mà xDD. després, ve el Patillut, amb l'SF2, també tard i saluda amb la mà amb 1 somriure O__O però penso: va x qualsevol dels seus amiguetes quer agafa el tramvia xD i miro cap aqui i cap allà i no veig a ningu més mirant-lo xD i penso: va x mi? xD i quan paxa x l'altra banda torna a saludar amb la mà i dic: es a mi? i ell rient diu q si però no se si sen fotia xDDD pero es igual! jo la mar de contenta pq m'havia saludat amb la mà xDD amb 1 supersomriure *O*. jeje
tot seguit ve el Va de guapo, amb el 60 xD i q es queda mirant enrera per veure quin bus venia xDD s'ha canviat les ulleres de sol x les normals x veure-ho millor i en el 51 hi havia ni més ni menys que.... el Cigró!! que ha fet el seu retorn triomfal! xDDD que de seguida ha dit algo semblant a: por ahi esta el 64 xDD assenyalant enrera xDDD quasi ni sa molestat en parar pero si que ha paxat poc a poc x si algu q no fos jo l'agafava xD. i llavors, ha vingut el Brincos 3, amb el seu bus gris ^^. i m'he posat a fer llatí, com quasi tots els dijous XD. però no hem vist el Salvatge U_U i ha dit: avui no hi ha Salvatge, a fer deures! xDDDD i llavors, em poso, em concentro i quan aixeco el cap feliç x veure el Pepón miro, no el veig, miro al Brincos 3 i diu: ya ha pasado U_______U joooo! i ell diu: hoy ni Pepón ni Salvaje, nada de hacer el payaso. xDDD aixi que res, sense res més, fins a maria cristina on ha dit: ya se q estas muy comoda sentada pero va siendo hora de levantarte del asiento xDDD quina gràcia... m'encanta que sigui aixi, prenent-se la seva feina tant en serio, el Brincos 3 ^^. aquesta seriositat que té xD però que alhora et fa somriure pq penses: es preocupa *O*. jeje

i en tornar, he agafat el metro com sempre, i en sortir, veig el 57 amb un 51 al darrera, el del tio estrany xD que eren més o menys les 20.05 xD cosa que no m'ha estranyat veient com venien tots avui xD. i res, dos minuts després, ha vingut el Jose luis, que m'he pogut asseure al seu costat gràcies a que el tio del 51 ha recollit les pesades!! siii! moltes gràcies xDDD i llavors, he pogut xerrar amb ell xD i quan li e dit s'ha estranyat que el paio paxés "tard" pq diu que va molt rapid i molt bé, en veure la meva cara i que m'aguantava les ganes de dir el contrari ha rigut però no ma fet dir-li el que pensava xD. si que m'ha preguntat (evidentment) que si havia vist el 51 que coi i feia al 64 xDDD però quan li he dit que he vist el 51 al sortir del metro XD i que acabava de sortir de la parada ha dit: que mala suerte! xDDD i jo he dit: no, pq ya voy mentalizada q no lo cogeré y que cojo tu 64 xD i sa posat content xDDD almenys duia algú. el pobre home estava trist pq aquest mes li toca el 50 els diumenges xDDD pobret... diu que no rebrà visites més que de iaios xDDD. ja li diré a l'Emma a veure si el visitem... però pq tots els preferits van al 50!!!! jo els vull al 62!!!! pq aixi quan vagi a santvi a veure a ma mare els puc agafar!! ¬__¬ si es que... xDD pero buenu... xD i res més ^^ i també m'ha fet moltissima gràcia la salutació del Salvatge des de l'altra vorera saludant amb la mà *O* quina ilusió que et saludin xDDD. ah! i avui, fins i tot el Voltor!!! *O* uoooooh! m'he posat molt i molt contenta xDD *O*

doncs res més, ara si xD. a veure demà si podem anar a veure Crepúsculo que dura 2 hores!!!! O____________O me cago en dena! ja em veig anant x culpa de la Tati a la sessio de les 19.30 i sortint a les 21.30 ¬_____________________¬ ara, a un barri de mala mort no. ¬_¬ si es que... pq dubto que arribem x la sessio de les 17 i que hi hagi alguna entrada. pq he mirat i de cinesa RES, cap entrada U____U o sigui que ja veurem U.U

apa, demà dia lliure!! a veure si al matí puc veure l'Emma i què fem amb la Tati a la tarda amb aixo del cine ^^ (a veure si es connecta d'aqui 1/2hora i podem parlar-ne ^^).

bé, els conductors del dia: el Brincos 3, el Patillut, el Jose Luis, el Salvatge i el Voltor *O*

No hay comentarios: