viernes, diciembre 05, 2008

Team medical Dragon --- per planeta (again) XD

Holaaaa!!

si es que... jo que les coses de metges em posen nerviosissima... però es que el tio estava bo i m'ha cridat l'atenció en veure'l en Moshi Moshi i he pensat: vaaaa, li donarem 1 oportunitat amb els scans... però només per estar bo el tio xDDD... però es que ara que estic acabant el primer volum estic alucinant!! O_______O em quedo: sexe??? O___O i després dic: ah, es cert, és un seinen... apareix la tipica tia de hentai xDDD amb uns pits enormes com un globus inflat i el tio allà deixat, guarro, amb 1 perilla i bigoti i penso: ostres, estaria millor sense xDDDD... total, que en començar amb les històries m'ha enganxat. el tio es un brut, un maleducat, un porc, un punyeteru, un garrulo pero mola xDDDD es que està bo xDDD però m'encanta aquests desafiaments a l'autoritat per salvar vides, aquesta manera de pensar que fa que tota la resta (lo de ser un brut i maleducat) passin per alt x la seva gran habilitat com a cirurgià i com a metge *O*... mola!! xDDD es que m'ha impressionat moltissim xDD si es que... els de Planeta em volen arruinar!!!! quasi tot el que treuen ho vull!!! i de les properes novetats... joooo! (liar game, otomen, rosario to vampire i ara aquesta!!! U____U). no se sap per quan seràn però m'és igual pq quan surtin les faré però es que ara ja faig d'ells: Karin, bobobo, Reborn, Neuro, Kirarin, Cat street, Nana, Llegando a ti i hot gimmick!! si es que... es 1 ruina xDDD i sort que Nana surt cada 3 segles!! sino... pero igualment... ¬___¬ tot aixo al mes es 1 ruina... pero es que no me'n puc estar!! *O* (i love com no la faig pq la vaig començar en francès i ja la duia força avançada xD).

el meu dubte és si fer Koukou Debut en francès, que el 7 de gener surtirà el vol 3 de 13 però el que em fa por que es q Panini d'aqui l'anuncii per finals d'any... (del 2009) llavors... si l'anuncia que? llavors, portaré 7 volums... i tampoc valdrà la pena fer-la en castellà x 6 volums i sent bimestral xDDD no? XD lalala... doncs potser si que la faig... total, em costen el mateix xDDD jo sola me lo guiso y me lo como xDDD lalala... :P (ja em demanaré els 3 primers vols al gener *O*), ja que al gener acabo Crown... doncs podré tenir aquesta xDDD.

apa, doncs de moment res més *O* vaig a acabar de llegir el primer vol de Team Medical dragon i ja veurem xDD

No hay comentarios: