miércoles, diciembre 03, 2008

El viatge d'anada amb el Salvatge i la tornada amb l'Edu.

Holaaaaaaa!!!

avui estic molt satisfeta xD jejeje... volia agafar el Salvatge a la plaça pero em feia por que es canviés com el dimarts paxat, així que... entre que mu pensava i no, ha paxat, a la hora, avui si XDDD i me ne nat cap a la carretera pensant: si no és, me'n vaig amb el Jose Luis xDDD. total, que arribo i encara estava x paxar el collblanc, que pxa amb el Calvo de la mala llet, q ma saludat amb el cap ^^ jeje... i el viejo fumava de nou fora del bus!! ueee! molt bé ^^

i res, el Salvatge ha vingut amb el 51 1/2trasto xD (ara ja no és 1/nou sino mig trasto xD). total, que quan el veig posa cara de "ja hi som" xDD i quan li dic: eiii! no se que deien amb la vella asquerosa que quan ha obert ha dit: con quien quieres que vaya si no es conmigo? pq al Jose luis no lo veo xDD. (potser es pensava que cridava al Jose luis? xDDDD si no hi era xD). total, q li dic hola i no em diu res, i llavors, em mira i em diu hola (menys mal xDDD). total, que me assegut on ma donat la gana i ell xerra que xerra amb la vella... ¬___¬ quina rabia de dona, en serio!!! ¬.¬ i diuen de mi... aquella vella si que es pesada!!! ¬.¬ i xerra amb tots descaradament!! (jo no+ amb els preferits xDD).

total, que m'he rigut molt durant el trajecte xDD sobretot en el moment clau xDD en que ell reia i deia que no s'ho menjaria més xDDD jajajaja... es que el record d'aquell dia.. se m'ha quedat... xDDD em va fer moltissima gràcia xDDDD també m'ha fet riure encara més quan el noi aquell q es veu que sempre demana parada quasi en arribar a la parada xDDD li ha picat i el Salvatge s'ha indignat amb ell i ha dit la frase del dia xDDDDDD que si no li podia demanar la parada amb més antelació i paraules textuals "porque luego decís que soy malo y que me salto las paradas" xDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajajajajajajaa... encara ric... xDD i es gira cap a tothom i diu que les parades es demanen amb antelació. i jo, que amb la conya vaig cara de "punyetera" i diu: que vas a hacer? pico el timbre, amb força antelació i diu: entre tanto y tan poco! tampoco hace falta tanta antelación, mujer! que luego me olvido! XDDDDDDDD jajajajajajajajajaj... CERT! s'oblida que li han demanat parada i se la salta xDD si es que... aquest home està insatisfet si li demanes amb massa antelacio pq s'oblida o si li demanes massa just se la salta pq diu q "no te temps d parar" ¬_______¬ si es que... xDDD total, que afegeix: aunque si eres tu ya te encargas de recordarmelo, verdad? xDDDDD jajajajajaja... certament... com aquell dia xDDD amb el 57... xDDD mirant-lo i dient: que me bajo aqui, eh? que bajo, eh? no te olvides de mi xDDD (es que erem 4 gats... i clar... una no se'n fia d'ell xDDDD).

i ja quan arribem a maria cristina, la vella asquerosa estava dreta al seu costat xDDD esperant com un gos allà que li obrissin la porta x davant, com no xDDDDD (aquesta vella... ¬_¬) que se'n vagi amb el Jose luis!!! XD i ja sta xDD m'ha fet gràcia la frase que ha dit en marxar xDDD que bo ^^

i per tornar, no volia el 62 de les 18.15 pq es el torracollons i no volia cap altre 51 pq l'únic que m'interessava del 51 era el Salvatge xDDD aixi que volia el de les 17.45 q era el Brincos o qualsevol altre... xDD era l'EDU xDDDD jejejeje q m'ha parat davant meu quan una senyora em preguntava si parava x sant feliu el 62 xDD i llavors, he vist el Salvatge x la finestra q saludava fent butifarra!!! serà possible!!! ¬____¬ aquest tio... es impressionant... per no dir alguna altra cosa xDDDD O___O sorprenent xD sens dubte XD ah! dir que ell mateix comptava els semàfors que es saltava... xDDD avui no+ han estat 2 xDDDDD molt bé, Salvatge! anem millorant!! algun dia no te'n saltaràs cap o és impossible x tu? xDDDDDD jajajajajaja :P seguim amb lo de l'Edu, doncs tot seguit al cul del bus del Salvatge venia el Voltor, saludant amb una pose estranya xDDD amb 1 gran somriure xDD. i ja està. i l'Edu m'ha deixat a la parada parada i ja ta ^^.

total, que mu e paxat mu bé xDDDD i que ara, fins la setmana que ve ja no veuré el Salvatge U_______U jooooo! U___U pq demà he d'agafar el del Brincos 3 pq he de ser aviat allà (no dic pas que no m'agradi anar amb el Brincos 3, eh? ^^ que també m'ho paxo molt bé, amb el Brincos 3 xD i l'intercanvi de mirades que es fan el Brincos 3 i el Pepón, quan es miren xDDDD). i per tornar, depenent de la profe de llatí, si li dona x tocar la pera o no ¬_____________¬ llavors, podré agafar el del Jose luis o hauré d'agafar el 61 de les 20.15 ¬________¬ o si s'allarga encara més si que hauré d'esperar el 57 del Salvatge xDDD. ah! ara m'he recordat que la vella li preguntava al Salvatge les altres hores que paxava i se les sabia i tot! xDDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja.. q dolenta! xD es que el Pèls no se sap mai les seves hores xDDD x aixo ma sorpres que el Salvatge se sabés les seves xDDD (deu dependre de per quina clienta és se les sap o no xDDD) :P i el divendres al matí he quedat amb l'Emma i a la tarda amb la Tati x anar a veure Crepúsculo ^^. ah! i demà al matí x anar a la primera pràctica de l'institut... quina por ^^ (ah! gràcies als 2 que em van animar quan estava cagada a l'entrar i que em van dir: a practicar!!! xDDDD que bo xD vaig riure tant que em vaig calmar de cop xD :3). bé, i ja està xD

ja m'he llegit el volum de "le voleur de Visages". els dos ultims relats son una miqueta desagradables... xDD però ha estat bé. al mes de febrer sortirà el 4t volum de la col·lecció Junji ito: "el diari d'en Shoichiro". ja veurem quines coses desagradables menja el tal Shoichiro xDDDD. (me'l demanaré com a regal d'aniversari pq surt a finals de febrer i m'arribarà a finals de març ^^).

i ara estic llegint "la ventana de orfeo vol 5"... cada cop més interessant!! (es que al nar i tornar no he llegit pq estava més interessant el bus xDDD).

bé, doncs per avui ja n'hi ha prou!! vaig a veure si faig feina amb el llibre que he anat a buscar a la uni xD ^^

ah! el conductor del dia: el Salvatge xDDD (sense cap mena de dubte xD).

No hay comentarios: