martes, diciembre 09, 2008

Nous animes pel 2009 i regals de nadal anticipats.

Holaaaaa!!

avui ha arribat el paquet de regals de nadal de ma mare xDD hi havia:

** una motxilla per classe rosa *O* que l'estrenaré avui mateix.
** una mini motxilla reebook blava, blanca i rosa amb flors monissima *O* q l'estrenaré demà.
** dues samarretes, una blanca i marró i una rosa, de màniga llarga les dues de la botiga MOMU de canàries. xD
** filipinos agujeros de xocolata blanca
** petit ecolier de xoco negra i amb llet (la primera pel Miki, l'altra x mi).
** cacauets xl miki.
** pèl Miki una samarreta de canàries amb 1 espiral xD.
** un clauer en forma de plàtan tou xl Miki.
** una caixa de la Estepeña
** olives negres i verdes
** una cosa que té molt bona pìnta de El Almendrado.
** Turró de suchard *O* que no falti!!! *O*
** boletes de coco Eroski xD (n'he obert una pq no podia amb la temptació de les boletes de coco i estan bonissimes!)
** neules de xocolata amb ametlles dins ERoski xD

i ja està xDD tot un detallàs x part seva xD això més els calers que ens va enviar x comprar: una càmara de fotos, unes botes, roba interior i el diccionari de francès xD jejeje *O* i bé, res més

dir que avui l'informàtic està tancat i a veure si demà el puc portar a arreglar... vull el meu ordinador!! U__U com que no tenia ordinador m'he viciat al Mario Kart de la wii on m'he passat tots els torneigs amb 1 estrella o dues estrelles xDD i m'han donat un cotxe nou!! el peix!!! *O* va molt ràpid i mou les ales!!!! *O* jejeje... només m'he viciat un parell d'hores pq les mans em feien mal i pq havia arribat mon germà x dinar i obrir els regals... q sino em passo 3 o 4 hores com sempre xDD i encara hagués estat pitjor xD.

apa, doncs a veure si puc actualitzar aviat quan tingui el meu ordinador, pq dd elde mon pare tinc el temps molt limitat. xD

ah! lo dels animes nous em referia a l'abril més FMA , Kobato també pel 2009 i per la primavera la segona temporada de kiniro no corda. ah! i també més Nodame xD quin èxit que té!

No hay comentarios: