lunes, diciembre 15, 2008

Que macos que són els meus conductors!! *O*

Holaaaaaaa!!!

avui he anat a la carretera a xl Brincos 3 i el seu 64 i la gent es pegava x cridar-lo i m'ha parat davant meu *O* jejeje... i m'ha saludat tant correcte i amable com sempre *O* i he mirat x la finestra com sempre x veure si veia al Salvatge x la finestra i un cop més, no ha paxat xDDD pq avui el Brincos 3 ha vingut a les 14.01 *O* ooooh! i llavors, doncs no hem vist aquell boig XDDD i ha dit rient: si tanto quieres ver al Salvaje, que tu le dices, coge el 51 xDD NOOOO! no, gràcies xDD prefereixo anar amb el Brincos 3 i el seu 64. per diversos motius:
1) és molt correcte, amable i és el que condueix millor de tots. (amb diferència!) *O*
2) és molt puntual i amb el 64 arribo abans i tinc més temps x mirar apunts abans d'entrar a classe. ^^
3) és un bus gris xDDD
per això prefereixo el del Brincos 3 ^^
bé, doncs avui ha vingut la mateixa merda de metro remodelat x dins, que SEMPRE et toca dreta U___U merda de metro!! o un de nou o un de vell però no les mitges merdes! xDDD
total, que ja he anat a veure si m'arreglaven el carnet espatllat i me l'han arregalt amb molta amabilitat xD s'havia bloquejat xDDD si es que... xD

i després, x tornar, he agafat el metro, amb el mateix "metrero" de la setmana paxada, que quan le vist allà, mel miro i li dic: puc?? i ell em fa *vine* amb la mà tot rient xDDD i jo llavors he bxat les escales de paralel corrents xDD i he entrat flipada xDD i quan surtu veig un bus que s'aproximava i penso q deu ser el 51 del tio "simpàtic" del dissabte i penso: passo!! però en pensar que amb la pluja podria no venir estava a l'espectativa xDD i quan veig que era el Miguel ha estat: oooooooh! ara mateix hi vaig! xDDD (per cert, com que ha estat molt amable en 2 dies consecutius x coses clau, m'estic plantejant cambiar-li el mote de Borde, però es que no se quin xDDD) i m'ha semblat que em deia en entrar si havia anat decidida a agafar-lo pq en encendre el llum he vist que era ell i m'he apropat. doncs si, perque era ell, si hagues estat el tio estupid aquell, ja et dic que m'hagues esperat al 64. em nego a pujar amb aquell tio. pero com que era el Miguel el Borde que ja és amable i no borde, doncs hi he pujat encantada. *O* i el Salvatge saludant dd l'altra voreraaaaa... quina gràcia xD *O*
bé, doncs ja està. dir que estic molt satisfeta amb els meus conductors *O* jeje *O* i que els conductors del dia: el Brincos 3, per descomptat, el Borde que ja no és borde, per la seva amabilitat ^^, el Salvatge, el Patillut i el sr.Mandonguilla per les salutacions que m'han fet gràcia ^^. i ja està ^^

a veure demà... *O* (emoció *O*) l'agafaré a la plaça *O* jejejeje *O*

ah! que no se m'oblidi! he vist que a la pàgina de Soler i sauret hi havia un enllaç pel pdf dels "autobusos NO accessibles" i m'he quedat amb la intriga si posaven la línia i la hora o el bus (87, 108 ... etc xD) amb la línia que toca i la hora xD. però no va!!! surt " 404 not found"
poso l'enllaç al qual em refereixo per si el poden arreglar U_U que no em vull quedar amb la intriga!! xD
http://www.solerisauret.com/noticies.php?id=79
ja sé que varia en funció del que em van explicar (que evidentment no posaré xD) però ho actualitzaran quan canviin els autobusos de lloc? :O curiositat *O*

au, doncs ara si xDDD ja no tinc res més a dir, vaig a veure si llegeixo una miqueta i a dormir! que em moro de son i demà tinc moltes coses x fer! xD

edit: acabo de veure l'especial de 1h i 47 minuts de Galileo, que m'ha encantat *O* i llavors, en veure el Masaharu Fukuyama m'he recordat que al principi, al Borde li deia Galileo, pq és clavat al Galileo de la serie Galileo xDD aixi que, retornem al mote antic i aixi no queda despectiu xDDD. hauria d'estar content d'assemblar-se a un tio weno com al Masaharu Fukuyama xDDD. jejejeje :P apa, doncs ja està ^^ ah! que sapigueu que per mi, el 2n que condueix millor és ell ^.* (i després... m'ho hauria de pensar.. però possiblement el Julio xD).

tant de bo que facin una segona temporada de Galileo! ara he bxat el primer episodi d'un drama que es diu "mendol" xDDD de ties que no tenen exit com a Idols pq de ties aixi el mercat esta saturat i el que es busca son tios bons i les fan paxar x tios bons xDDD. aixi que ... ajuntaré les parts i veuré quan dura.. si em dona temps de veure'l avui, el miraré... sino, el dijous al vespre, quan torni de classe xDDD jojojo :P

també dir que estic a punt d'acabar de llegir Bajo el aire, del Tezuka,... senzillament: impactant O____O m'he quedat alucinant... tot un mestre xDD tota la seva obra que he llegit m'ha agradat molt ^^ sobretot, la història del bandoler i el penya-segat... el que fa la imaginació de les persones i la percepció de les coses... *O* que fort xDD. i la del milionari i la yuri... impressionant xDDDD

i bé, ara estic bxant una peli del Benny chan, q espero que aquesta del 2008 sigui interesasnt, pq les del 2007 van ser una tremenda porqueria superavorrida xDDD aquesta es diu Connected. es que... em sap greu, però les series i pelis de detectius són la meva passió xDDDD jejejeje *O* per això encara m'empasso Detectiu Conan xDDD... l'ep 517 estava molt interessant xDDD (però em sobta que hi hagi tants especials seguits xd el 515 era un especial del Kaito i el 516-517 un especial del Conan i el Heiji... a veure què faran amb el 518 ^^).

apa, doncs res mes a dir... a veure si em puc llegir el vol 2 de Fairy Tail, que el tinc dd divendres xDD i encara no he tingut temps de llegir-lo xDDD jojojo :P (es que tenia més curiositat x llegir el vol9 de Crimson Hero -> un petó!!! el yuushin li fa un petó!!!! menys mal! ja feia pudor!! xDDD i el vol 1 de Midori i el 6 de Lazos prohibidos xDDD)... tant sols 3 manga m'he pogut llegir... U____U i mig xDDD (el que tinc a mitges xDD) pero buenu.. és el que hi ha xDDD

bé, a veure si divendres em puc mirar la quarta peli d'Inuyasha. dir que el dia dels innocents emeten la segona peli d'Inuyasha a TV3 a les 19.50 ^^ ejejeje... me la miraré en català *O* (tinc el dvd en castellà, que no és el mateix, però buenu xDD).
apa, doncs ja està, de moment... ^^

llegint en un altre blog pensava en aixo: series que m'hagin enganxat mes rere mes fins acabar-la sense que se t'acabin les ganes de continuar llegint:
1) Peach girl
2) Death note
3) Aikora
4) Alice (tot i que surt "de uvas a peras" m'encanta)
5) Mushi-shi
6)Yakitate! ja-pan
7) Kirarin
8) Reborn
10) Comme elles
11) Secretos del corazón
12) La ventana de orfeo (em té viciada *O*).
13) Akari - Hadashi no aitsu
14) Karin
15) Cat street
16) Crimson hero
17) Mirmo
de moment, totes aquestes m'han produit aquesta sensació i les que tinc acabades no m'han decepcionat gens ni mica ^^ però està clar que depén dels gustos que tinguis en el moment i del teu estat d'ànim ^^. i a veure si les que encara no han acabat aqui o a japó em segueixen enganxant fins al final com han fet Peach girl, Mirmo, Death note i Aikora. ^^

au, doncs cap afegit més ^^

No hay comentarios: