martes, diciembre 16, 2008

Les aparences enganyen. Jose Luis vs Salvatge.

Holaaaaaaaa!!!

aquesta és la frase d'avui: les aparences enganyen. clarament xDDD

ara ja puc començar pel principi xDD. a les 16.07 ha paxat el Salvatge per la plaça, quan ja pensava que havia passat algo xDDD i pensava en anar a pel Jose Luis xD. però ha vingut i ma contestat i tot!!! xDDDD uoh! un "hola" a seques supersec pero millor aixo que res. xD
la maleida vella ha pujat de nou... a veure, senyora, que es el que no enten de: senyora, q agafi el Jose Luis! xD pero buenu... m'ha fet gràcia que m'ha enxampat fent amb les mans: fuig fuig xD a la senyora pesada xDD.
després, en arribar al Caprabo/eroski el tio, va i es fot al WC xDDD dient q abans no hi havia anat (si, clar... com q es vicia tant amb la PSP xDDD). torna i mira cap enrera si veu el Jose Luis... es tranquilitza pq no l'ha avançat i miro i no el veig xDDD. seguim i paxa el torracollons xDD i tot seguit, amb el 51 el tio estupid!!! nooo! a sobre ell duu un bus gris!! quina barra!!! ¬_¬ mira amb cara de no haver trencat cap plat i intentant fer cara de pena pero li giro la cara xDDD i el Salvatge ha murmurat algo descollonant-se però no se que pq estava escoltant musica xDDD. total, seguim endavant fins arribar a Esplugues, ell intenta saludar al Bigoti però aquest l'ignora xDDDDD jajajajaja... xD la Destroyer no compta xD. arribem a la Nestlè i allà es veu paxar x l'autropista el Jose Luis xDD. i jo rient: jeje, ja no l'enxampes xDD i ell picat: surt disparat com 1 fletxa i avança al Jose Luis!!! O____O em quedo flipant pq ell es queda supersatisfet dient: he ganado yo xDDDD. i llavors, per l'esquerra, apareix el Jose Luis, amb el 64 xDDD i es queda a la meva alçada i rient diu: otra vez con el tio este?? xDDDDD jajajajaja... siiii! xDDD es divertit xDDD està com 1 llum! xDDD total, que el Jose Luis, avança el Salvatge, però aquest no està satisfet, necessita guanyar-lo. hauran apostat algo? xDDD el cafè de les 16.50? xDDDDD total, que si el jose Luis va pel centre, el Salvatge va pel carril de la dreta, saltant-se els semàfors per no perdre la carrera xDDD i l'encampa, es posa a la dreta del Jose Luis i el saluda i el Jose Luis alucinant amb la persistència del Salvatge xDD. total, que un en cada carril, el Salvatge l'avança i es queda satisfet de nou. el Jose Luis al darrera fins que es posa a al carril del mig i l'avança de nou. la carrera esta decidida xDD el guanyador, fins a Maria Cristina: el Jose Luis xDDD (després no ho sé però hagués estat molt divertit xDDD). total, que quan ens deixa, diu: hasta luego! xDDD i jo he `pensat: avui si! xD i llavors, miro al Jose Luis i mirava rient: ^^ jeje i fa adeu amb la mà i l'altre boig també! *O* ooooh! avui m'han fet adeu els dos! quina ilusio!! xDDD

total, el Prim, com sempre, s'allarga i quan acaba la classe, a les 20.15 surto flipada cap al metro, obejectiu: agafar el Salvatge xDDD. arribo al metro, 50 segons x entrar. eren les 20.20. el metro merdos de sempre, que en serio, em persegueix U___U. i penso: no arribo, hauré d'agafar el 51 amb aquell antipàtic!! noooooooo! pq estava enlloc del mosk 6 xD i no volia el paio aquell... ¬.¬ i llavors, miraculosament, arribo abans de les 20.40 a maria cristina!! O__O i pujo les escales la primera i surto corrents, flipada, amb el cor que se'm sortia x la boca pq de cap de les maneres volia aquell 51 ... i quan arribo, arribo a la parada i venia el Salvatge xDD amb un 56! xDDD jajajaja... quina cara de: la pesada! xDDD que feia!! que bo xDDD i el tio: venga, venga xDDD i la gent que li preguntava on parava li deia: a molins, solo molins xDDDD i una senyora, esperverada em diu: no m'ha dit q a sant feliu si? i li dic: si, no s'amoini que si que hi para, el que passa es que no vol agafar més gent xD. i ella diu: que? i jo li dic: que ho diu x portar menys gent x trigar menys en plegar. l'altre, picat: señor, suba! que se lo explico xDDDD quin tio. m'assec i el tio xerrant amb ell. ah! ha dit amb cara de dolent xD: ya esta sentada la señorita antes que arranque? xDDDDDDDD jajajajajajajajajajajaajaja... xD és boig, m'encanta xDDD
total, el tio escridassant els altres que es trobava, pitant, remugant, dient de tot, queixant-se, dient que no tenia tot el dia xDDD quin panorama... no podia parar de riure xD. llavors, per més conya, truca a la seva dona xDDDD i el tio explicant-li que arribava tard a casa xDDDD i aqui entra la frase de "les aparences enganyen". pq la senyora del costat li ha dit: ostras, no pareces de los hombres que les preocupa eso. i ell ha dit: las apariencias engañan, señora. xDDDD i ella li ha dit que si i jo rient xDDDD. i l'altre amb miradetes asesines de: esta se viene a reir de mi xDDDDD. és que: m'ha sobtat tant lo de q la truqués pq no es preocupés, es que amb la imatge que dóna no m'ho esperava i ha estat un: oooooh! un home que es preocupa per la seva familia fins aquest punt!!! O__O vale, si, sempre parla amb molt de carinyo de la seva familia i aixo, i que parla constantment del seu fillet i lo molt q estima la seva dona però, aixo de trucar si arribava tard, no mu esperava xDDDD jajajajaja... he pensat: que mono!!! xDDDDDDDDD jajajajajaajajajajajaja... encara que quan parlava d'encant res de res.... q em pixava de riure de sentir-lo xD. la frase final però li ha quedat superromàntica xDDDDDD. repeteixo: no té pinta del que és xDDDD o potser és les dues coses xDD que bo xD
semblava posar cara d'alegria quan tocava el dos... pero buenu xDD i quan ja he baixat que m'aguantava el riure, va i escridassa i pita al cotxe de davant i no me pogut aguantar el riure xDDD i el tio ha mirat amb cara de: fins i tot fora del bus segueixes rient-te de mi?? xDDDDD jajajajjajaajjaa... me bxat que em queien llagrimes de tant riure xDDDD que bo... ha estat dels millors dies amb el Salvatge xDDDD dels que he rigut més xDDD entre l'anada amb la gran rivalitat que té amb el Jose Luis xDDD i al tornar, la trucada romantico-familiar amb la dona xDDD que bo XD.

em sembla que ja està... espero poder parar de riure xDD i que em pugui adormir aviat, pq l'altre cop em vaig estar rient fins la 1 de la matinada xDDDD (dd que vaig baixar del bus a les 17 aprox de la tarda xD). avui, a classe m'aguantava el riure però cap al final, no podia entre el profe i que pensava en les supercarreres... i ara, afegim el viatge de tornada xDDD.

avui però tenim dues frases del dia:
"les aparences enganyen"
"pero mira que eres mala" xDDDD (i afegeix més fluixet: dolenta! xD jajajajajajajajajajajaja... acompanyat d'un somriure murri i dolent es per morir-se de riure xD).
prou de Salvatge o m'agafarà algo de tant riure xDDD. aix, xDDD demà em fa vergonya anar-hi del riure que m'he fet xDDD.
demà al matí a les pràctiques de l'insti de 13 a 14 i després a la tarda hauria d'anar a la biblio de Cornellà i apuntar-me l'horari de les vaques de Nadal xDD a veure què faré xDDDD jajajaja :P i tornar un llibre, però mu estic pensant ^^ (pq tinc moltes coses a fer ^^ i potser vaig a la biblio divendres a la tarda ^^ ja ho veuré ^^).

apa, doncs vaig a llegir el darrer capítol del vol 2 de Fairy Tail i tot seguit m'acabaré el vol 11 de Bobobo, que estava tant interessant i era tant divertit que estava jo sola asseguda en 1 banc de la uni rient sola xDD entre una cosa i 1 altra xDDD.

conductors del dia: el Salvatge i el Jose Luis ^^.

No hay comentarios: