martes, diciembre 02, 2008

Per fi!! he pogut anar amb el Salvatge!!! *O*

Holaaaa!!

ahir no+ vaig posar els conductors del dia pq no tenia ganes d'escriure un post x tant poca cosa xD.

ahir ja vaig veure al bus del Brincos 3 i del Jose Luis el reglament del viatger xDD i els nous adhesius de les portes, pq a la gent els quedi clar x on s'entra i x on es surt xDD

el tall de cabell del Brincos 3 i l'afeitada del Jacin m'han sorprés xD ahir em vaig pensar que m'havien canviat el conductor xD i en veure que era el Brincos 3 vaig pensar: pobre home, cada cop que es talla el cabell no el reconec xDDD i el Jacin si pq ja el vaig veure altres cops amb les pintes d'avui.

doncs he anat a la uni i després a buscar el diccionari de francès antic x la assignatura de francès antic xD jejeje *O*



i m'han arribat els 4 comics que vaig encarregar:

** Le voleur de visages edició de luxe (vol unic de la col·lecció del Junji Ito) -> el proper cop em demanaré la col·leccio de 2 volums de Remina *O* (lo únic que em falta).
** Lovely complex volums 9 i 10 (ja falta menys!! a+a+ els francesos publicaran Love com plus dins de la col·lecció de lov com xD jejeje *O*).
** Comme elles vol 4 (el 5 surt demà però ja el demanaré pel gener :P).

i m'he demanat:

** 4 reasons for falling in love with him (vol unic de la Mayumi Yokoyama)
** Body vol 5 i 6
** Beauty research club vol 1 al 3
** Shinobi life vol 5
** dis moi que tu m'aimes (oneshot de la col·lecció perver) *O*

i ja està... aixo m'arribarà o abans de Nadal o per la primera de gener... ma dit que u intentarà tenir x Nadal *O* jejeje... ja veurem ^^

i mentre tornava he agafat el bus del Ceri ^^ que avui si que li he dit hola i ma dit hola ^^ i m'he acabat el darrer capítol de Hot gimmick i he començat Le voleur de Visages *O* m'he llegit la primera història: le voleur de visages. que m'ha encantat. el final una miqueta penjat però està prou bé. la segona història curta del volum es diu "l'espantaocells". ja veurem què passa amb els camps i l'espantaocells. ^^
realment desde que vaig llegir Tomie per recomanació de la meva amiga de USA, la Michi, que m'ha viciat tot lo que ha fet en Junji Ito. començant per Tomie, primer els volums que em va escanejar ella, després, els vaig comprar en el viatge d'aquest estiu a Madrid *O* i després, vaig comprar "le mystere de la chair", en l'edició de luxe *O* guapissima *O*, després vaig agafar Uzumaki a la biblioteca de Collblanc i la d'aqui sant feliu (meitat i meitat) i ara, toca el torn de Le voleur de Visages... jejeje *O* (Uzumaki me la compraré més endavant.... ara, el tema de les espirals va ser una obessió brutal, com que mu vaig llegir amb tantes ganes, que vaig pensar: quina por quan un s'obessiona tant que perd el món de vista!!! O_O).

i bé, res més, avui he trobat la resposta de la questio num 7 en 5 minuts!!! no mu puc creure!!! sóc feliç i em sento satisfeta XD jojojo... i a la tarda... a veure si agafo el 51 de les 15.40 o bé el de les 16... jejejejejejeje... es que... si la persona que estava ahir hi és , l'agafo, sino, el Calvo de la mala llet ^^ total, aixo q els que passin, tots et caiguin bé i dependrà de lo ple que vagi el bus... doncs em fa ilusió *O*

i bé, el divendres: Crepúsculo!!!! xiiiii!!! *O* la Tati ja ma confirmat que l'anirem a veure a la tarda (jo suposo que a la sessió de les 18 o les 19.... pq si plega a les 14 de la feina entre el tren i que dini... com a minim quedem a les 16.30 o les 17... xD aixi que... jo ja tiro ben llarg pq fa anys que la conec i sé que va x llarg... pq si penso que trigarà poc... després m'emprenyo aixi que ja estic mentalitzada que potser hauré de sopar tot just després de veure la peli xDDDD jajajaja :P total, el dia seguent no tinc classe!! siiiii! aquest dissabte com q es festiu no tinc classe!!! *O* quina ilusio un cap de setmana llarg dd divendres al dilluns que ve... superpont!! *O* i el dimarts si que tinc classe... però és un gran descans ^^

i ara u deixo i al vespre ja posaré amb qui he nat! jejejeje *O* (avui de conductors del dia n'hi ha molts: el Pepón, el Pèls 2, el Calvo malvat (q el veuré un o dos cops més, avui ¬.¬) i el Ceri.

i a la tarda, he anat a la carretera pq no me'n fiava del Salvatge, per si no venia... xD i si que venia, tard, 10 minuts tard ¬.¬ ben bé,,, i en esperar a la carretera s'ha de dir tot, que m'ha agradat molt que, venint seguits el 51, el 61 i el 64 TOTS han parat, preguntant a la gent si pujaven o no. primer de tot, el Mandonguilla, amb el 51, després el Paraguayo, amb el 61, molt content, ha parat amb el 61 i el darrer, el 64, amb el Calvo malvat també ha parat tot i tenir el 61. pero m'ha agradat molt que tots paressin. es mereixen un aplaudiment x aixo *clap, clap*

després ha vingut el iaio estupid del 60, que també ha fet algo que mereix aplaudiment, si, ha fumat FORA del bus!!! un aplaudiment pel viejo!!! *clap, clap* molt bé, viejo xDDD

i finalment, quan ha vingut el Salvatge, quan l'he cridat ha mirat cap 1 altra banda xD i quan ha mirat x si de cas havia desistit de cridar-lo, le cridat de nou mentre li deia: ei, tu!! Salvatge!! no facis veure que no em veus i para! xDDDD i para tot remugant, mentre duia la vella torracollons, que avui havia de venir a tocar-los al bus del Salvatge, i tot pq el Jose luis se la volia treure de sobre i li va recomanar que hi anès... ¬____¬ i llavors, li dic hola i em diu hola xDDD tot resignat xDD i la vella em mira malament i he passat d'ella. m'assec en un dels pocs llocs lliures... pq totes les asqueroses que pugen amb el jose luis havien agafat el del Salvatge (espero que amb la "mostra" de la seva conduccio que ha fet avui es traumatitzin i no tornin demà xDDD). total, m'assec i ell mira enrera i remugo: que? estas entretingut amb la vella pesada? enviala amb el Jose luis! xDDD i ell rient no se que li ha dit a la vella que contenia la paraula "jose luis" xDDD total, que la vella i ell xerraven animadament però una cosa que m'ha fet gràcia que li ha dit és "usted lo que tiene es envidia, señora!!"... no se a que venia pero me rigut pq he sentit que de sobte deia aixo xDDDDD jajajajaja... que sincer i clar que és xDDDD no sé el context pero amb la cara d'escandalitzada de la senyora i tot... m'encanta... un punt positiu, Salvatge xDDD m'ha encantat quan li ha dit q era una inculta xDDDD (un altre punt xDDD), quan l'ha escandalitzat a Esplugues amb la seva demostració de "arriba a BCN en 10 minuts!" xDDDDDD i que la posés a ratlla quan toca també xDDD jejejeje *O^ m'ha encantat que quan hem arribat a maria cristina, s'ha menjat el semàfor d'abans de la parada, com quasi sempre, i clar, jo pensava: espero que pari a la parada i no ens deixi aqui...." doncs la vella torracollons, agafa, s'aixeca i li diu amb descaro: perdona, me dejas aqui? y me dejas salir x delante? el Salvatge se la mira i li diu: señora, lo siento pero la voy a dejar en la parada, q es donde debo parar... la senyora s'indigna i diu: pero por lo menos me dejarás salir por delante como hace el Jose luis, no? xDDD el Salvatge es posa a riure i li anava a contestar quan ella afegeix: es que nome harás "dar toda la vuelta" para salir?! xDDDDDD m0hagues encantat que li hagues dit: no señora, usted por pesada y envidiosa y tocapelotas sale x atras como todo el mundo... llàstima que no li ha dit xDDDDD (hagues rigut tant que potser m'hagues renyat i tot xDDD si ho hagues dit xDD) i li ha dit: bueeeeno, salga x aqui xDDDD. el pobre s'ha resignat. el proper cop no consenteixis la vella pesada i fes-la sortir x darrera! xDDDDDD jajajajajajajajajaja...

però m'ho he paxat molt bé amb el Salvatge *O*

i x tornar, el Calvo malvat ha vingut tard com sempre ¬____¬ avui, encara més tard i m'estava congelant més x culpa seva i a sobre, el crido i no para davant meu sino davant de la gran multitut de buitres afamats que es donaven empentes x pujar al bus i no m'ha donat la gana de dir-li hola com tenia planejat perque m'ha fet rabia que el crido jo i para on vol. aixi de que serveix que el cridi? de res... pq qualsevol dels buitres xemeneia que estan allà esperant també ho pot fer... després se ma paxat l'emprenyament pq ja sé q es malvat de per si... pero que fot molt... ¬_¬

i després quan arribava m'he trobat algu x allà que m'ha fet ilusio xdDDD jejeje *O*

bé, es consolida com a conductor num 1 del dia: el Salvatge!!! per la bona estona que m'ha fet passar, tot i que al principi era reticent a deixar-me pujar!!! ^^

No hay comentarios: