sábado, noviembre 29, 2008

Una sortida passada per aigua i novetats assolellades.

Holaaaaaa!!

avui teniem la sortida del CAP, que no+ agafar el tren queia l'aigua a base de bé i el tren, x variar ha vingut tard. els companys, també. i mentre buscavem les coses queia l'aigua com si fos a "chorro" xD. impressionant. hem estat de les primeres en acabar la gincama i hem anat a esmorzar. després, he anat a pel tren de les 13.35, que també anava malament. per seguir, l'Emma m'ha dit que no quedava, cosa que ja m'imaginava, pq es la reina en dir: "em sap greu, podem quedar la setmana que ve? podem quedar 1 altre dia?". doncs com que ja ho sabia me ne nat a buscar el bus jo sola, però més d'hora. la temperatura ha baixat 4 graus i feia més fred, he agafat el bus del Brincos, cap queixa del Brincos, ha vingut a la hora (si senyor! com ha de ser! ^^) i res més. he anat i he trobat a la primera les novetats! meeeeveeees! totes meves!! tot aixo és el que tinc xD jejeje *O*
** Midnight Children vol 2 (final)
** Midnight secretary vol 1 (per fi!!!)
** La obsesion de Otome vol 2 (final!)
** Princesa posesiva (vol unic)
** Golpe de pasión vol 1 (jejeje... encara que a la gent no els agradi a mi si ^^)
** Crimson hero vol 9 (ja queda menys!!)
** Shinshi doumei cross vol 7


i com que miro i no sé que li paxava al metro, miro i no venia el 67 no sé pq... i miro els horaris i en 4min venia un tren i pq vingues un bus faltarien 45 min pq vingues el Punyeteru o el Calvo malvat... i pel Jose luis 1h i pel Salvatge 2h... conclusio: he agafat el tren, que ha vingut 2 minuts tard, però anava quasi buit. ^^ aixi que he tornat llegint el vol 2 de Midnight Children.

sempre havia volgut fer 1 foto de les compres x posar-la aqui xDDD jajaja :P

buenu, doncs res més. ara a llegir el vol 1 de Midnight secretary espachurrada al sofà xDDDD jojojo :P

apa, fins la propera! xD

No hay comentarios: