viernes, diciembre 19, 2008

Otomen vol 1 , per fi a les meves mans!! el dia 24 cantem nadales?

Holaaaaaa!!!

que bo!! quin dia més divertit! a l'anada ha estat molt soso i m'he avorrit molt xDDD... es que... estava com adormit xDDD no feia res... però al tornar ha estat: una passada xDDDD.

començo pel principi...

a la tarda volia anar a pel volum 1 d'Otomen a Norma i a comprar el regal d'aniversari de la Vane i el de nadal per ma mare xD. aixi que... he anat a la carretera pq no estava massa convençuda de si volia agafar el Salvatge o el Jose Luis... xDD i penso: el primer que paxi... allà estava el Viejo Fumeta amb el 60 xDD fumant... a dins del bus i quan s'ha sentit observat ha sortit a fora ¬__¬ i llavors, el primer que ha paxat ha estat el Salvatge, que teniem la Mireia al mig i no podia aparcar i penso: ara aquest boig marxarà i em deixarà aqui... ¬.¬ total, que para on li dóna la gana i mentre saludava amb la mà xDDD ens cridava xDDD... curiós xDDD el Salvatge cridant els clients xDDD... total... que pujo, li dic hola i em diu:va, sientate. xDD i em vaig a asseure i l'altre tio que ha pujat 1 miqueta mes i va a terra xDDD. i després no ha fet res d'especial fins que hem enxampat al Jose Luis xDDD i el Jose Luis, q estava empa xDD quan el Salvatge l'ha avançat li ha dit que li devia el cafè de les cinc menys quart xDDDDDD jajajajaja... a veure si va en serio que paga el cafè el que perd xDDDD que bo xDD. total, que anem a maria cristina i diu a algu: que vaya bien lo que vas a hacer xDDD i men vaig cap a Norma. llavors, vaig directa a la secció de Planeta i allà estava... el volum 1 d'Otomeeeeen!!! *O* (meu!) i penso: com que no duc suelto hauré de agafar algo més... i he agafat el vol 5 de Five i el 8 de FY genbu xDDD. jejejeje (demà toca viciada de Genbu!!! *O*). jejejeje. o m'ho sembla a mi o els volums de Five són més prims que cap??? O______O i després he anat al Glòries, amb la mandra que em feia xDDD i lo trista que estava pq m'havia avorrit amb el Salvatge xDDD i pensava: ara que tinc Otomen, quina cara farà... i això em motivava a tornar amb ell xDD però res més xDD. pensava alternatives: pero no hi ha cap 51 alternatiu xDDDD (després he vist q si xDDD un de mooooooooooolt interessant xDDDDD jajajajajaja... si la setmana que ve encara hi és: hi aniré xDDDDD vull pujar!!! fa anys que no hi pujoooooo! ^O^).
total, que compro un regalet x la Vane i un x ma mare i men vaig de nou al metro... avui no he tingut la mala sort de divendres paxat xDDD i llavors, com que em moria de ganes d'anar al WC me ne nat fins a l'illa pq tenia temps i pel costat paxava el Salvatge i he pensat: joooooo! ara ja no el sorprendré xDDDDD (el que m'ha sorprés ha estat ell! xDDD).
total, que men vaig cap a la parada de la illa i veig que un noi de sant feliu també, el crida i penso: no cal que el cridi jo.... i va el tio i passa flipat de llarg i em kdo: i ara queeeeeee?? O_____O si el tio aquell l'ha cridat... llavors, para ... O_____O i men vaig cap alla, aprofitant i em diu: tu que? te quedas en tierra si no te paro, eh? eso de sacar la mano se te ha olvidado? O_____O i li dic que l'altre noi l'havia cridat i em diu: no lo he visto, si lo hubieras hecho tu si, que ya sabia que querias subir O___________O en aquells moments, vaig recordar aquell cop ara fa 5 anys en que el Pelopi m'esbroncava pq no el vaig cridar pq sabia que pujaria, pero aquest cop no le cridat pq un altre ja l'havia cridat... i em diu: bueno, que ahora ya sabes que me tienes q llamar siempre ¬_______¬ vaaaaaaaaaaleeeeeeeeee! ¬________________________¬ ja et cridaré encara que hi hagi més gent... ¬____¬ serà possible xDD encara com ha parat xDDDD i després m'ha fet molta gràcia que hi havia més gent que no sen fiava d'ell xDDDD. lo bonissim es q es gira i xerra amb algun dels seus amigotes i li diu q penca el 24 xDDDD i que vol cantar nadales xDDDDDD i que la gent porti la pandereta xDDDD jo ho vull veure!! el vull veure cantant nadales!!! és una gran temptació pujar a riure'm d'ell cantant nadales!!!! *O* jajajajajajaja... ho vull veure!!! a veure si convenço l'Emma... xDDD
total, que m'assec i em poso a llegir Otomen i no sé que ha dit xDDDD *O* jejejeje... quina gràcia xDD. i quan baixo, pico JO la parada xDDD... si es que... xDDD i es posa a riure i li diu a la senyora amb la que parlava que callès pq sino, el distreia i se saltava la parada xDDDDD (si, aquella va ser la culpable... aquella vegada!!! xDDD). i llavors, fa veure que no para però em deixa a la parada xDDDD. aquest home xDDDD. és genial xDDD està com 1 llum xDDDD.
després anem amb mon pare a posar un ciri pq la operació de mon germà de demà vagi bé i tornem x la carretera xDDD i veiem l'Edu... que m'ha fet molta gràcia xDDDD i després el Pèls, q el molt mala persona ha fet veure que no em veia... ¬_____¬ i la sorpresa de la tarda!! xDDDD i ja està xDDDD. ah! i quan he anat a al bon preu a buscar caramels, ens hem trobat un conductor comprant!! xDDD jajajaja... que guai... i m'ha saludat!!! *O* jejejejejejejejejeje ^o^

bé, doncs els conductors del dia: el Salvatge (pel viatge de tornada xD) i l'Edu ^^ xDDD q m'ha fet riure molt xDDD.

i ara, a acabar de llegir el vol 1 d'Otomen. XDDDD


No hay comentarios: