sábado, diciembre 20, 2008

Jaquetes de motero, plans malèfics pel dia 24 i les salutacions de la tarda *-*

Holaaaaaaaa!!!

avui, he quedat una estona amb la Vanessa, i li he donat el seu regal d'aniversari, mentre esperavem la Tati, hem donat 1 volta pel poble, per la carretera xDDD i xerravem d'anècdotes curioses, entre elles, lo que li va paxar a ella ahir al bus nocturn XD (quin riure) i el trajecte d'ahir del Salvatge (que consti que no he criticat ni posat verd ningú... ho dic pq últimament, la gent es dedica a dir el que li dóna la gana ¬_¬ i gent que no conec de res també... per aixo ho poso xD). i m'ha fet gràcia que hem vist el Pèls, que ha saludat en anar i tornar xD jajajaja... avui si que ha saludat! ^O^ i també ha saludat el Brincos!! m'ha fet ilusió!!! ell que normalment saluda només si hi és l'Emma... que em saludi amb la mà... m'ha fet moltíssima ilusió *O*. total, que hem anat a l'Eroski i he comprat boletes de coco ^m^ i una barra de turró lindt que era com el suchard xDD perque demà surt el Miki de l'hospital... i és un detallet x celebrar-ho ^^ (jeje... i com a mon pare tmb li agrada la xocolata Lindt, doncs au ^^). i llavors, ha vingut la Tati, i m'ha portat les arracades roses xD jejeje... les estrenaré demà ^O^ i li he proposat els meus plans malèfics pel dia 24, als quals ha accedit encantada xDDD i emocionada i la Vane, que ja havia dit abans que si, ho confirmava xDDD jojojojo *O* aixi que... el dia 24 (si no canvien de pensament ^^) anirem a... (us deixo amb la intriga xD pq si ho poso no té gràcia xDDD) sorpresaaaa! ^^
també hem vist aquell home q sempre trobo xDDD i m'ha mirat amb cara de: "la tia aquesta" XDDD i tmb el Viejo del 60 q no duia el 60 sino el collblanc XD i també el paio aquell, el Cavernicola que ja no ho sembla xD q duia el 57 xD. i el Pèls el Collblanc XDD ^^ i no ne vist més xD (ah! i el Mandonguilla... q duia el Collblanc tmb xD). pero nu ne vist + xD. demà més, que demà farem 1 visita al Jose Luis, si el trobem... sino... a veure si alguna ànima generosa ens xiva on està el Jose Luis i hi podem pujar... anirem allà cap a les 16 i poc a veure si tenim sort xDDD *O* (sino, tenim també d'interessant el Galileo, el Voltor i el Salvatge xDDD). pero buenu xD. almenys el Gabi no pq estava avui xDDD.

i demà al matí ja veurem si vaig al mercat de sant antoni... es que he de comprar el regal de Nadal pel Miki xDDD (es que si no hi vaig demà no hi ha més oportunitat xDDD... aixi que... ja veurem que faig... potser hi vaig cap a les 10 a veure qui paxa xD). i a la tarda, amb l'Emma *O*.

ja m'he llegit els vol 7 i 8 de FY genbu... *O* oooh! estava interessant... aixo de llegir-ho de tant en tant et fa venir ganes de més xD ... com Nana xDD. no entenc pq la pantalla fa ratlles rares... com es casqui em cago en tot! ¬.¬ pero el cas es que l'ordinador de la uni també ho feia!!! potser és que tinc el gafe!!! U____U
no sé... ja veurem... ^^ apa, doncs res més a dir... m'acabo de veure l'ep 109 de Reborn (mentre es bxa el 110) i després a acabar l ultim capítol del vol 3 de Nodame xD. (i després de Nodame ja veurem xD).

apa, fins demà!! demà més!! com que la salutació del Brincos m'ha fet molta ilusió ell és el conductor del dia ^O^. apa, ens veiem!! ^.^

ah! que me recordat! ahir, vaig veure que el Salvatge duia una jaqueta negra i vaig pensar: el tio se la deu haver comprat i li fa ilu ensenyar-la i per aixo no duu l'abric blau marí... o bé és que la dona li ha regalat o algo... pero no li vaig fer massa cas... pq no vaig veure ningú més que la portés. ara, avui, he vist 4 conductors més amb la jaqueta negra i he mirat bé i hi havia el símbol SS a la jaqueta!!! q fort! anda que no destaca ni res!!! tota negra amb el símbol verd!!! ^O^ quan he vist aquells dos de l'esplubus amb la jaqueta he flipat :O i el cap d'escarola que ja no duu escarola també!! O.O la jaqueta negra de motero, el nou abric dels autobuseros! xDD també canviarà l'uniforme i aniràn de negre amb el símbol verd? jajajajajaja... o de gris?? xDDD el jersei negre i els pantalons grisos? la revolució Pelopi: el canvi de vestuari! xDDDD :P bromes a part m'ha fet riure molt xDDD quina gracia...semblaven moteros més que autobuseros! xDD

No hay comentarios: