jueves, diciembre 18, 2008

Han passat Cinc L51 seguits al migdia!!

Holaaaaaaaa!!!

avui ha estat un dia estranyot XD però entretingut, tant que no sabia quin posar el primer de conductor del dia ^^.

quan surtu de casa, veig un 51 amb el bus 64, aquell tant vell que tremola tant xDD i era ni més ni menys que el Cigró!! xDDD i penso: q malament que anem xD i quan arribo a la carretera veig paxar l'Antonio, el paio borde de les ulleres i tropecientos mil més xDDD i llavors flipo O___O i quan arribo allà allò era un no parar!! O__O per la banda d'entrar al poble arriba el Vikingo amb un 51 gris, a rebentar de gent!! O___O per la meva banda, cap a BCN arriba el Gabriolo amb el 51 i em quedo amb cara de: em nego a pujar amb tu xDDD i aixi que espero al Brincos 3 ^^. i tot seguit venia la cafetera peluda i penso: qui serà??? què serà??? i veig que era un altre 51!!! xDDDDD el 4rt en menys de 5 minuts!! xDDD i miro i era la "simpàtica" de la Destroyer i penso: paaaaasooooo! xDDD aixi que miro a l'altra banda i veig un altre bus gris, del qual no es veia el número xDDD i miro i era: el Pelopiiii!!!! ^O^ que fort!!! anava enganxat al telèfon donant ordres!! O___O que fort! i de sobte, miro i veig q entra i que era un 51!!! un altre i llavors, la meva ment burxadora pensa: vull pujar-hi!!! i sento: tu, con el tuyo de siempre U__U i llavors, ve el Brincos 3 xDDD amb el 64 i el bus 98 i hem seguit endavant i jo feliç pq havia vist una cosa estranya xDD 5 51 entrant al poble en menys de 10 minuts xDDDDD jajajajaja... curiós xDDD. aixi que em poso a fer deures de llatí i a l'autopista hi havia una cua de nassos O___O i jo penso: m'és igual, com q el Brincos 3 és el millor, ell sabrà com fer-ho per arribar bé en el minim temps possible :D aixi que tranquilament he seguit amb lo meu x aprofitar el temps ^^ i llavors: hem avançat al Gabriolo!!! xDDDDDDD i aixo que ha passat 15 minuts abans que el Brincos 3!!! xDDDD quina cara de: i aquesta?? xDDDD m'ha encantat xDD jojojo... ^^ i llavors, arribo a classe i... ens diuen que s'ha mort el pare de la profe de llatí i q en senyal de dol es suspenen les classes... q les classes d'avui es penjarien en pdf i que ho sentien U___U aixi que me n'he anat a pel metro i he pensat: com que van malament, a veure qui passarà... espero que no sigui la Destroyer xDDD aixi que arribo a la parada i veig un bus, es un 64 xDD que anava a rebentar de gent... i penso: no, gràcies... pero i si no en ve cap més... el Mosk 6, molt amablement, com q mel mirava diu: el 51 viene en 1 momento xDD i jo penso: valeeee *O* jejeje... 1 momento es 1 momento, pq el tio arrenca i veig 1 bus darrera i penso: quin numero serà??? qui seràaaa?? i quan veig q es un 51... penso: qui??? i era el Salvatge!!! premi!!!! xDDDDDD si senyor!!! ^O^ i jo superfeliç xDDD i el crida una tia i em para davant meu x sorpresa meva XDD ^O^ ooooh! cosa que m'ha fet ilusió, tot s'ha de dir xDDD i li dic hola... em va a contestar i algu li pregunta i remuga: porque me interrumpen cuando voy a saludar preguntando chorradas? xDDDDD jajajajajajajajajajajaja... com 1 cabra xDD. total, que m'assec prop del davant xDD i llavors saluda xDDD peculiar xDDD i se sentia una olor de petxugues de pollastre arrebossat que em feia venir una gana xDDDD... encara que millor aixo que la pudor de fum xDDDD total, que amb el solano a la cara, i un mal de ventre estrany que m'ha agafat no sé pq... U__U no podia disfrutar gaire xDD i no veia massa el que feia el Salvatge xDDD tant sols, he pogut veure x la finestra el Calvo de la mala llet... xDD i algu que semblava el Pèls que saludava efusivament al Salvatge xDDD.
m'ha fet gràcia la frase de: ¡pero que quieta estás hoy!! ¿te encuentras bien? xDDDDD (la resposta: no massa... es nota, eh? XDDD que fort... no s'hauria de notar... ¬.¬ lalala... xD).
i bé, avui, el Salvatge m'ha deixat sorprenentment a la parada!!! ooooh! molt bé, Salvatge! m'has fet molt contenta, avui xDD m'ha parat davant meu quan no m'ho esperava xD i m'ha deixat a la parada xDDD.

apa,doncs nu tinc res més a dir xDDD, ara a veure si em puc anar a jeure al sofà veient la 4a peli d'Inuyasha xDD a veure què tal està que promet!! *O*

conductors del dia: el Salvatge, el Brincos 3, el Pelopi i el Mosk 6 XDD aquest és l'ordre, m'he decidit conforme escribia... xD

ah! el dia 23 retorna el recorregut de sempre del bus!!! siiii!!! adeu a la mega volta!!! ^O^ quina ilusio!!! ^O^

No hay comentarios: