domingo, diciembre 07, 2008

El meu ordinador, cascat de nou.

Holaaaaa!!

avui, un cop més, ha petat el meu sistema operatiu i no podia enviar els deures de literatura que porto tota la setmana fent U___U. sort que mon pare té el seu ordinador i m'ha deixat acabar de repassar el treball i connectar-me al campus virtual per enviar-lo U___U. a veure si el dimarts el puc portar de nou a l'informàtic perque se'l miri. U___U no+ podré tocar el PC al vespre U__U i un moment... U__U

avui hem anat a veure si trobavem al Jose Luis però hem trobat al Miguel el Borde, que avui no estava borde xD pq m'ha dit hola secament però amablement i al tornar, l'hem trobat un altre cop xDDDD i ens ha dit: ya podeis subir. treient el cap molt graciosament per la porta i acomodant-se però aixecant-se un cop estavem assegudes per donar un parell de voltes neguitós xD jeje... q mono xDD i després s'ha tret l'abric i s'ha assegut. xD

he vist un parell de paios molt interessants x la finestra xD sobretot un de molt mono que m'ha saludat amb un somriure amb la mà xDD i que m'ha fet riure molt pq no m'ho esperava *O* i ja està xD ah! i la porta del 94 que no s'obria i al final s'ha obert mitja porta i ha estat un: surti qui pugui!!! xDDD però després quan erem baix ja s'ha obert xDDD. que bo... el 94 cada dia esta més cascat... entre que surt "fuera de zona" quan no és i les portes cascades i el retol que canvia sol de 62 a 50 xDDD no sé que és pitjor xDD cada setmana té algo més cascat xDDDD pobret ex bus del Pepón xDDD.

i ja està, res més, a veure si em poden arreglar l'ordinador... U__U si es que mira que tinc mala sort!!! U__U.

apa, ens veiem dimarts!!! a veure si puc anar dimarts amb el Salvatge!! jejeje *O*

No hay comentarios: