martes, diciembre 30, 2008

El Viatge amb el Jacin i al tornar amb el Pèls 2 ^^

Holaaaaaa!!!

avui estic molt satisfeta ^^. primer de tot, pq el Jacin no ha fumat dins del bus!!! *O* ooooh! ha vingut a les 9.45 clavades *O* i m'ha saludat xDD i sobretot no ha fumat dins del bus!!! ueee! es que li sobraven 15 minuts... ^^ jeje

he tornat el llibre i le agafat de nou ^^ es que encara no estic ^^ però és que s'havia de fer aixi ^^.

llavors, he anat a pel metro x tornar amb el 51 pq volia anar a mirar si tenien els meus comics (U__U no els tenien U___U joooo! fins l'any que ve, res!!! ¬.¬). i llavors, han vingut seguits el Bulldog i el Pèls 2. ^^ el Bulldog amb el 64 a ki amb cara feliciana he dit: vull el 51 *O* i ell mirant amb cara de: qui serà? XDD. i llavors, ve el Pèls 2 amb el 51, me'l miro somrient i dient: amb tu!! i ell es posa a riure i s'espera xD jeje. i quan ve, el crido xD pq quedi clar xD i ell parant davant meu rient mentre deia que ja ho sabia xDDDD. jejeje i li dic holaaaaa i ell em diu holaaaaa xDD jejeje ^^ m'ha fet ilusió ^^. i llavors, m'assec, mel miro i penso: un altre amb la braga!! xDDDDD jajajajajaja... primer el Pepón, només arribar a la carretera, veig el Pepón i és un: Pepóoooon!! *O* i mel miro i veig que deia que quan el veiés bé, men riuria... mel miro bé... i el veig tot fet un farcell! xDDDDD jajajajaja i ell dient: sabia que te reírias de mi!! xDDDD jajajajajaja es que... amb la braga i una mena de sudadera... quina fila que feia!! xDDDD que potser era 1 aposta perduda i havies d'anar amb les pintes?? xDDDD que bo... quina gràcia xDDD jeje... tornant al tema del Pèls 2, doncs m'ha fet gràcia q també la duia xDDD amb la corbata allà xDD i la camisa... xDDD jejeje i que molta gent li preguntava i ell responia en català i superamablement amb un somriure!!! ooooooh! *O* jejejeje *O* i ma fet gràcia la salutació que li ha fet el Ceri xDDDD jajajaja... l'andalús no li ha fet ni cas, el Brincos 3 si *O* ets genial, Brincos 3! ^^ i després hem vist el Galileo xDD saludant també... [omisió del que paxa xDDD] i llavors, veiem al Va de guapo 2 amb la Braga xDDD (encara que ell quasi sempre hi va xDD). i llavors si que el darrer, és el bus groc i dic: oooh! el bus groc! qui seràaaa? i el Pèls 2 es gira xDDD i diu: l'Antoniu. i mel quedo mirant rient i pensant: l'Antoniuuu, com diu l'Emma xDDD amb u xDDD i llavors recordo a l'Antonio amb el bus groc aquell dia dient a tot deu amb qui es creuava que li cambiés el bus pq no li agradava i llavors reia jo sola recordant aixo xDDD. jajajajajaa :P

però m'ho he paxat molt i molt bé, aixi que deixarem que el Pèls 2 sigui el darrer conductor de l'any. de fet, demà nu l'he d'agafar i abans que sigui 1 de pitjor o a la tarda que no hi sigui el Salvatge pel que sigui, prefereixo aixo, que sigui el Pèls 2. jejejeje ^O^

el conductor del dia num 1 evidentment, el Pèls 2 i el 2 el Jacin *O* jejeje ^o^

ah! m'ha encantat la salutació innocent del Ceri que li ha fet al Jacin i la frase del Jacin de: "no ha sabido seguirme" referint-se al Pèls 2 pq no l'ha enxampat i no ha pogut fer l'espectacle saludant-se ell dd el mig i el Pèls 2 dd la dreta... llàstima xDDD.

No hay comentarios: