domingo, diciembre 28, 2008

Nous episodis del Detectiu Conan el dissabte 10 de gener!!

Holaaaa!!

avui he anat al mercat de Sant Antoni a veure si trobava el joc del paper mario... q porto dd el juliol buscant-lo i estava a preus desorbitats i... per fi!! a les meves mans el Paper mario: la puerta milenaria!!! *O* quina ilusio!! al mati quan he arribat m'hi he viciat 1h i després de dinar 3 hores més!! també he aconseguit 50 dvds x 15 euros *O* guai ^^

i ara ve a lo que em refereixo amb el títol, he consultat la pag de tv3 i diu q el dia 10 de gener estrenen 2 episodis del Conan a les 10.50 el primer... i q al migdia en fan 2 més, de repetits i que tot el dia quasi, fan anime i dibuixos animats... la meva pregunta és: és una innocentada o realment faran aquesta programació els caps de setmana??? O___O pq sino, flipo xDDD pero com q el dia 10 tinc classe U__U li hauré de dir a mon pare que em gravi els 2 episodis... pq directament de la tdt no puc programar-ho, he de gravar en directe... U___U quina kk U___U

buenu, doncs a veure si algu ho sap de primera mà o hauré d'esperar a aquell dia ^^.

lo q em va fer gràcia es que facin el Rex en català xDDDD aixo si que ho programaré xDDD *O^ (el fan en analògic també xD).

a veure quan faran l'anime de Nana xDDD ^^ pero em sembla que em serà igual la hora pq com que surtiré de classe a les 22 de la nit i arribo a les 22.55 xDDD aixi que :P

au, doncs me'n vaig a dutxar... hauré de renunciar a la peli de Inuyasha, avui i gravar-la el dia de reis xDDDD :P mira que fer la mateixa peli xDDDDD pero m'és igual xDDDD jajajaja :P

ah! Kamichama Karin = merda... o sigui... kk de la vaca... quina decepció. no entenc res, els dobladors parlen com si tinguessin patates a la boca i si no pses el volum al 19 com a minim no s'enten res del que diuen ¬___¬ a part, q em sembla rarissim... ¬.¬ a+a+ a partir del 10 de gener no+ s'emetrà a la tdt aixi que no podré seguir-ho gravant: conclusió = passo xDDDDD. tinc gravats els 2 primers eps.. però qu'e hi farem? :P (a veure, que la tinc descarregada de fa temps.. però es que no sé, lo unic que m'agrada és el dibuix... xD).

per fi he enxampat els episodis japos de One piece!!! ja tocava... el que em fastigueja del tot és el retorn del FOXY! ¬____________¬ mira que és pesat l'home aquest... no en tenia prou en tornar 1 cop, no! ara torna x 2n cop amb reptes a la piscina!! ¬.....¬ odiós... ell, la tia tauró i el mono que només riu ¬.¬ pepepe... ¬.¬ pero buenu...

demà tocarà enxampar els eps de Bleach fins el 200 xDDD total... són 5 episodis xDDD :P

ara ja m'he informat consultant pàgines de la llista d'episodis del Conan i estava en el bon camí!!!! són els episodis 423 i 424!!! els estrenen el dissabte 10 de gener només en el k3 de la tdt a les 10.50 el primer eps i a les 11.17 el segon!!! (i jo que hauré de deixar 1 alarma a mon pare pq m'ho gravi... U___U pq aquell dia tenim l'exposició oral del CAP justament de 10 a 12!!!! ¬___________¬ kk de la vaca!! ¬.¬ o sigui q res... ¬.¬ mels gravaré.
i el dia 11 a la mateixa hora els episodis 425 i 426!!! ^^ i x les tardes, 2 episodis repetits de les 2 ultimes temporades que van fer!! ^^ pero si mon pare no mu pogues gravar... d'aki 3 mesos, mes o menys o potser 4, els podria veure, el dissabte x la tarda :P cap allà les 18 ^^. aixi que ^^.

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! el fan també en el k3 analògic!!! si que podré programar-ho!!!!! ueeeeeeee! *O* aixi cap problema!!! ^^

quina ilusió!! entre el Rex a les tardes, q m'ho hauré de programar xDD i els caps de setmana els nous eps del Conan! *O* jeje... falten els nous de One piece...pero d'aki 3 o 4 mesos, quan enxampin de nou on es van quedar... espero que aparegui que ja tenen els nous... ¬.¬ (encara que de fet, m'és una miqueta igual pq els he vist amb subs però mon germà sen mor de ganes pq li feia mandra llegir els subs xDDD) i jo vull veure de nou l'eps en q els visita l'avi del Luffy i sen fot a la cara del Sanji quan li ensenya el full de "buscat" xDDDDDD jajajajaja... aquest, quan el facin, el gravaré! i el del Sogeking també xDDD. (és que amb subs miro i elimino.. xDD els gravo quan algun m'agrada i esta doblat al català xDDD).

au, doncs a viciar-me amb el Paper mario!!! a x la primera final vs el drac volador!!! *O*

Kuroshitsuji mola!! ja m'he mirat 3 episodis i la trobo d'allò més interessant i divertida!! *O*

No hay comentarios: